{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

? om fod/sko indlæg {{forumTopicSubject}}

Har døjet et stykke tid med følelsen af at min venstre forfod synker, dvs. smerter når jeg går.
Jeg har så fået købt mig nogle indlæg med en lille forhøjning/pude foran som skal hæve forfoden. Jeg har sat indlæg i både min højre og min venstre træsko (arbejdssko da jeg går mest om dagen på jobbet) og på min højre fod er det bare dejlig behageligt.
Men på venstre synes jeg bare ikke jeg kan få den til at sidde så det er behageligt. Men spørgsmålet er om det bare fordi at foden er øm der efter nedsynkningen og at det bliver behageligt senere når den har vænnet sig til det, eller om jeg bare ikke kan få placeret indlægget korrekt, selv om jeg synes det sidder nøjagtigt (tilsvarende modsat) som på højre fod.

Måske et mærkeligt indlæg, men er der nogen som ved noget om det emne og kan give mig lidt hjælp ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? om fod/sko indlæg
  • #1   4. mar 2011 Har du været til læge med det ?
    jeg lider selv af hælspore på højre fod og en voldsom akillessene betændelse på venstre ben. Jeg har fået silikone indlæg til skoene, og det hjælper ganske godt på hælsporen men ikke på akillessenen.
    Hvor har du købt dine indlæg?

• #3   4. mar 2011 Jeg er selv lige sluppet af med hælsporer på begge hæle.
    Men nej jeg har ikke været til læge endnu denne gang. Havde det samme for mange år siden, med tendens til nedsunken forfod e.l. Og da brugte jeg også denne slags indlæg med en lille pude foran.
    Men det er så længe siden, at jeg ikke kan huske hvordan det føltes dengang.
    Og jeg kan ikke vente på at jeg får en tid hos min læge om 3-4 uger, når jeg har tid efter job. Jeg er nød til at gøre noget NU, da det smerter uden.

• #4   4. mar 2011 Krumme
    Har haft sådan nogle indlæg den gang for mange år siden, men de er borte for længst.
    Men dengang skulle jeg også igennem min læge som så skulle henvise mig til en ortopædkirurg, som så igen skulle henvise mig til en bandagist og så håbe på at kommunen vil betale for indlæggene. Det ville de ikke dengang - at betale 1200 kr skulle jeg.
    Jeg kunne godt selv gå til en bandagist og få lavet nogle indlæg, men jeg har bare ikke 1200-1500 kroner som de koster hvis de skal laves præcist til mine fødder.

• #5   4. mar 2011 Jamen hvis du ikke kan vente 3-4 uger på en tid, så få dig dog en tid nu, så må du undvære de 30 minutter på jobbet. Det burde da kunne lade sig gøre.

Hvis du skal have speciallavede indlæg vil der jo sandsynligvis også være en ventetid på det ;o)

• #6   4. mar 2011 Hov. Fik ikke lige tilføjet:
    Er det kun foden problemet stammer fra? :o)

• #8   4. mar 2011 jeg ved at sportsmaster de laver aftryk af din fod og så den passer til sådan som du går, min sviger far har haft lidt ala samme problem og det er løst det koster 500,-

• #9   4. mar 2011 Ja, det er kun foden det er galt med, meget lokalt i forfoden, dvs. ikke tæerne men under fodsålen oppe mod tæerne.

• #10   4. mar 2011 Irene
    Nu er det jo ikke kun 30 minutter, dertil skal du lægge transporttid etc.
    Og så er det et helvede at finde en p-plads på mit job hvis man ikke kommer lidt i 8 om morgenen. Og som personale er det ikke alle P-pladser vi må holde på med vores P-skilt. Man kan snilt køre rundt en halv time for at finde en P-plads - meget irriterende.

• #11   4. mar 2011 Men for at vende tilbage til starten, så ved jeg godt hvad behandlingen er. Jeg spurgte bare om der var nogen som lige vidste om, det mon stadig gør ondt, fordi det smertede i forvejen og nu hvor der er indlæg i, at det bare vil tage noget tid og foden så begynder at rette sig.

• #12   4. mar 2011 Mine smerter blev værre de første par dage efter hælindlæg. Nu har det hjulpet på hælsporen, men ikke akillessenen. Så måske er det, det samme for dig, at der lige er noget tilvænning. Du kommer jo trods alt til at gå anderledes end du er vant til

• #13   4. mar 2011 maj-Britt - medlem af tavlemafiaen *
    Det var også det jeg tænkte. Jeg kunne bare ikke huske det fra dengang for mange år siden. Og mine hælsporer gjorde jo bare ondt hele tiden uanset indlæg eller ej. Det var først lige pludseligt at smerten holdt op der, men der gik næsten 2 år.

Kommentér på:
? om fod/sko indlæg

Annonce