{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.931 visninger | Oprettet:

Svar fra Admin vedr. tråd af i går. {{forumTopicSubject}}

Til alle der deltog i debatten i går vedr. profilnavne vil jeg blot oplyse, at jeg har rådspurgt mig hos admin for at få konkretiseret, hvilke kriterier der er for profiler.

Admin skriver flg: (mht den konkrete sag, hvor en bruger var blevet bedt om at ændre et bogstav i sin profil fordi profilen gav udtryk for, at man var to brugere om en profil)

Hej Trine,

Det er korrekt, at det er én profil - én bruger.

ERGO - Den del kan der ikke herske nogen tvivl om - jeg har bedt om at få præciseret i brugerbetingelserne hvordan og hvorledes så vi alle ved hvad vi har at forholde os til.

Admin tilføjer...

...": jeg må sige, at jeg synes det er noget yderligtgående, at bede brugeren om at slette et M. Jeg kan godt se problematikken i, at man tidligere har delt profilen - men det gør de ikke længere".

ERGO - skal der lyde en undskyldning fra mig fordi jeg i går forsvarrede den henstilling brugeren havde fået.

Admin har talt og det må vi alle rette os efter, admin tilføjer...

Hvis vi bliver vidende om, at begge bruger profilen, SÅ kan vi skride ind, og enten fryse eller slette.
Men der skal ikke slås ned, bare fordi man ændrer et bogstav - det beviser jo intet.

Når det er sagt, så er det heller ikke ok, at alle ændrer navn derefter - så jeg skal nok tage fat i de pågældende, og bede dem om at skifte navn, hvis de ikke selv gør det.


_____________________________________________

Således var ordene - denne tråd er ikke et debatoplæg men info så det bedes i venligst respektere. Tak


/ Trine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svar fra Admin vedr. tråd af i går.
  • #1   21. feb 2011 Du har lige fået admins ord for at det ikke er i orden at bede hende fjerne et bogstav... og så vil du så tage fat i alle andre der har tilføjet et bigstav og bede dem fjerne det?

    Det kan godt ske denne ikke er til debat, men det der er langt ude


  • #2   21. feb 2011 Måske jeg har misforstået noget
    Men dem der ændrede navn igår skal altså ændre det tilbage ifølge dig?


  • #3   21. feb 2011 Nu kender jeg ikke den bruger der er tale om, og ved ikke hvad han skulle have gjort, men kunne du ikke spørge Admin om den bruger ikke har været længe nok "ude" og må komme tilbage sådan som jeg har forstået andre får lov til?

    På forhånd mange tak for din tid :o)


  • #4   21. feb 2011 er det ikk dobbeltmoralsk?

  • #5   21. feb 2011 Polski - synes det er flot at du ligger svaret herind...
    Tak skal du have smiley
    undskyldningen er godtaget herfra..
    og så danser jeg en gang rundt om bordet, og er stolt af mit M ;o)


  • #6   21. feb 2011 Ja det kunne se sådan ud Rikke...

    Men det ændre ikke på at der ikke er nogen regler om hvad man må og ikke må hedde


  • #9   21. feb 2011 Vil lige sige et KÆMPE TAK! til alle jer der har støttet op smiley

    så så vi lige HG fra den allerbedste side ;o)

    I er nu skønne!!!! (de fleste af jer *fnis!*)


  • #10   21. feb 2011 Pia...
    Som Admin har lagt det ud nu, må man gerne have begge navne så længe det bare kun er dig der skriver fra profilen!


  • #11   21. feb 2011 Og selvfølgelig et stort tillykke til Tine med hendes M smiley

  • #13   21. feb 2011 super godt at høre.... smiley

    tillykke til -T&M Hysted -

    smiley


  • #15   21. feb 2011 Suzy,
    så ryger hele ideen med HA jo..

    Pointen er at BigA ikke skal sidde og overvåge alle gallerierne 24/7... De KAN ikke rådføre sig hver gang..

    Jeg synes derimod det bør være anledning til at se lidt indaf, i forhold til hvordan reglerne tolkes..


  • #16   21. feb 2011 Skylder klap til
    ˜”°*º• Polski Owczarek podhalanski •º*°”˜ .
    Hjælpe-Administrator


    mit M er fjernet .

    -T&M Hysted -
    dvsl støtter skam . fair skal være fair :))


  • #17   21. feb 2011 jeg ændre ikke mit så kan de bare smide mig ud smiley

  • AndersN
    AndersN Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 160
    #18   21. feb 2011 Er faktisk blevet så glad for mit/min M at jeg vil beholde det.....mmmmm

  • #19   21. feb 2011 Byder svaret velkommen og et tillykke til Tine. Har taget mit "gamle" navn tilbage og tilføjet et par bogstaver (min husstand)

  • #20   21. feb 2011 Tillykke Tine med dit M smiley

  • #21   21. feb 2011 der skal bare tværes i at jeg gik glip af noget igår. øv bøv smiley

  • #22   21. feb 2011 Trine, du skal ikke være ked af det - du er ikke alene ;o)

    Jeg er også HELT uden fornemmeles for dramaet - men heldigvis hyggede jeg mig ude i det virkelige liv, og i det perspektiv er det måske meget fedt at gå glip af sådan HG-drama-dag ;o)


  • #23   21. feb 2011 Tillykke Tine med den fair beslutning. Meen lidt mærkeligt at man skal fjerne sit M.

    At der er tilføjet et M til forskelliges profiler bryder stadig INGEN regler. For man deler jo netop ikke sin profil af den grund. Det er jo netop pointen.
    Så ADMIN må helt sikkert have formuleret sig forkert.

    M er i øvrigt 1. bogstav i mit efternavn :o)

    Men sletter &'et på et tidspunkt fordi jeg ellers synes mit navn er noget rod og skuer mig i øjet (grr hvorfor er man så åndsvagt perfektionistisk? :o)) Ikke fordi ADMIN ikke har gennemlæst sit indlæg inden denne har trykket send.


  • #24   21. feb 2011 CH: hehe. jeg sad vidst og rasede over en anden tråd smiley

  • #26   21. feb 2011 Tillykke Tine med dit M smiley

  • #27   21. feb 2011 Tillykke Tine smiley Og mit mellemnavn starter rent faktisk med M - og så er jeg en anelse hys ;o)

  • #28   21. feb 2011 Godt kæmpet, og så blev jeg lige et M-fattigere :o)

  • #29   21. feb 2011 I skal være opmærksomme på at fakeprofiler slettes (hvilket i ved fordi flere af jer selv har anmeldt den slags), så hvis der opstår mistanke om at en udsmidt bruger ligger og roder rundt i en profil, så behøver HA'erne ikke tage det op med brugeren før sletning. Hun behøver hellere ikke kontakte admin, og hun behøver da slet ikke dele admins svar med alle. Når en HA gør det udviser hun faktisk positiv særbehandling, og det har vi så nu lært på en rimeligt kedelig måde at HG åbenbart ikke kan håndtere.

    Der er ingen her i tråden som jeg har det mindste imod, men lige nu i dette øjeblik er jeg simpelthen nødt til at logge af, for jeg synes seriøst ikke at i kan være det her bekendt. Jeg bliver så ked af at se jer være sådan her over for Trine, som måske har lavet en fejl, men har taget konsekvensen af det. Hvis det skal være sådan at en HA ikke kan indrømme en fejl fordi vedkommende risikerer latterliggørelse, så bliver der bare ikke indrømmet fejl fremover, og det gavner bare INGEN.

    Stort tillykke med M'et. Sikke en stor og vigtig sejr, men sørg nu for at holde én bruger pr konto reglen, ikke? Nu har i det direkte fra Admin.


  • #30   21. feb 2011 Søster: Nu kender jeg ikke helt til denne snak men man kan vel ikke bare smide folk ud på den måde når folk har betalt for at være her? Hvis det kun er en mistanke altså tænker at så kommer der noget købelov eller noget indover måske? Ved det ikke bare en tanke smiley

  • #31   21. feb 2011 Hvad søren har det nu med fakeprofiler at gøre?

  • #32   21. feb 2011 Søster - hvis den sidste del var til mig (?) så vil jeg da bare lige sige tak! for MIG var det vigtigt..... tager normalt ikke ting personligt, men det gjorde jeg denne gang...
    og så synes jeg helt ærligt at du skal lade være med at hentyde til, at jeg ikke overholder den regel for det GØR jeg!

    hvis det ikke var til mig, så bare glem det jeg lige har skrevet.


  • #33   21. feb 2011 Uhh ingen er forhåbentligt grimme ved Trine? Tværtimod er det da skønt at få en tilbagemelding.

    Jeg er helt sikker på at Trine har handlet efter bedste overbevisning i den her sag.

    Det var forstået at alle HA'erne var enige omkring tolkningen. At Trine er den der har talt på vegne af HA'erne betyder ikke at den står for hendes regning.

    Vi fejler alle og nu er der rettet op på fejlen.


  • #34   21. feb 2011 Søster:

    Hvad kan vi ikke være bekendt overfor Trine? tror ikke helt jeg forstår? Trine har da gjort et rigtig godt job i, at få sagen op, og få en afslutning på den. Og bedst af alt, lod os brugere læse og følge med smiley


  • #35   21. feb 2011 En tilføjelse til hvad Sanne skriver: Og det er da en god ting at kunne indrømme sine fejl og undskylde for dem, som der her bliver gjort.

  • #36   21. feb 2011 Det burde være den første ha'er som lavede balladen som skulle stille op og sige undskyld.. Jeg tvivler på at det er Trine der får hele pivetøjet her, mon ikke det er direkte henvendt til den ha'er som åbenbart ikke vælger at deltage..

  • #37   21. feb 2011 Søster - for det første var det ikke Trine der bad Tine om at fjerne sit M, og for det andet, så får Trine ikke andet end ros for at dele svaret med os - Samt erkende at hun tog fejl da hun bakkede om den anden HA´er i går...
    Trine får ikke andet end respekt herfra.....:o)


  • #39   21. feb 2011 Trine

    Jeg ved ikke hvad du mener med "på den måde". Tvivlen kommer altid brugerne til gode, der er sat hak ud fra at man har læst og accepteret brugerbetingelserne, og gør man det trods at man har en udsmidning med tilhørende e-mail i bagagen, så er det altså sure penge, men en udgift som man snildt kunne have sluppet for ved ikke at oprette sig igen uden først at have fået tilladelse (hvilket godt kan lade sig gøre hvis man venter).

    Sker det i øvrigt inden for 14 dage af oprettelse har man også sin fortrydelsesret og kan prøve at kontakte uniwire for at få sine penge igen.

    At man betaler for en konto betyder ikke at man må overtræde reglerne. Hverken her eller noget andet sted.


    Tine
    Jeg skriver ikke at du overtræder reglen. Hvis jeg, eller de andre HA'ere oprigtigt troede det var du slettet uden diskussion - hvilket du tydeligvis ikke er. Der er mig bekendt ingen der er interesseret i at slette dig for noget som helst, for du er slet ikke i søgelyset og der er generelt positiv stemning omkring din person, men det er vel kun fair at der bliver set på en konto når en slettet bruger pludseligt dukker op i dens navn.

    Det handler jo ikke om at vi skal ind og bestemme hvad folk hedder (links/annoncer dog ikke tilladt), men at der ikke må deles (med slettede personer) og at man fra HA'ernes side mente at det kunne være fint hvis kontoen tydeligt kun var knyttet til ét navn så vi slap for flere klager. Alle dem der nu skal tages fat i fordi vi nu har fundet ud af at der ikke må deles kan takke M-protesten for det.. Eller også kan de svine HG/HA'erne offentligt/via pb som man plejer.

    For alt er simpelthen vores skyld (og dette siger jeg med et træt smil. Jeg er ikke så rasende som dette kan lyde), og mens den ene halvdel af HG opruster med M-navne fordi HA'erne hetzer mod Tine, sidder den anden og brokker sig over at Tine får særbehandling af HA'erne fordi der ikke bliver gjort noget ved at hendes mand er på kontoen (hvilket jeg ikke tror er tilfældet, men det er der jo så andre der mener, og det er vi nogle der skal høre på hver gang nogen tror det)....


  • #40   21. feb 2011 Søster - Arrrhhh... den første ha'er bad Tine om at slette M'et i sit navn, for det var en overtrædelse af reglerne.. Så den holder altså ikke helt.

  • #41   21. feb 2011 Tillykke Tine med dit M.

    Jeg beholder nu mit, eftersom mit etfernavn er Murphy smiley


  • #42   21. feb 2011 Hvorfor brug så langtid på et FUCKING M????????? Har i ikke andet og lave, og her mener jeg, jer bruger på hg...

  • #43   21. feb 2011 Aaah... så nu er det en lille krig imellem brugerne og Ha´erne ?


    Tillykke til Tine vil jeg bare sige - Også syntes jeg måske denne debat efterhånden er kørt langt nok ud fra BEGGE sider...


  • #44   21. feb 2011 Natacha

    Hvordan HA'en har formuleret sig skal jeg ikke kunne sige, men årsagen var at M'et indikerer en slettet bruger som har reel mulighed for at bruge kontoen. Dette ved jeg fordi jeg sidder i HA gruppen og var en del af beslutningen om at tage kontakt på netop denne baggrund, fordi det virkede som overkill at gå ad "fake profil" vejen.

    Det må man så konstatere var en fejl på baggrund af reaktionen i går.


    Rullepølsen
    Decideret krig, nej, det vil jeg godt nok ikke håbe, men når man føler et behov for protest frem for debat er det jo symptom på at der er noget galt. Jeg har skam også været med til protest, også mod HA'ere herinde, men der var det relevant at snakke om "krig", for folk ville af med nogle af de siddende HA'ere.

    Hvis folk føler et behov for at starte det samme på baggrund af et M, så er der altså noget at snakke om.


  • #45   21. feb 2011 Søster - skulle bare lige have det på det rene smiley

    men honestly.... så gider jeg sq ikke mere nu.... jeg har opnået det jeg ville... og har heller ikke lagt op til diskussion i denne tråd....
    jo mere "i" skriver, desto mere modsiger i jer selv, og magter sq ikke den diskussion lige nu....
    har ikke lyst til at hænge nogen af jer ud, for synes normalt i gør et godt stykke arbejde.... (gratis og utaknemmeligt)
    hvis der skal være yderligere diskussion må det foregå over PB for mit vedkommende.....


  • #46   21. feb 2011 slutteligt... endnu et thumbs up til Trine... synes hun har handlet korrekt ved at dele "afgørelsen" når nu så mange var involveret.....

  • #47   21. feb 2011 Fino. Jeg er også smadret, så jeg vimser også videre. God nat til dig. smiley

  • #48   21. feb 2011 lige over Fluff.... vi må tage den en anden god gang smiley

    (husk krigsmalingen *GG*)


  • #49   21. feb 2011 "men det er der jo så andre der mener, og det er vi nogle der skal høre på hver gang nogen tror det)...."

    Søster: At der sidder 2-3 brugere (der skulle være røget med M i øvrigt efter min mening eller som minimum frosset) og bitcher til nogle bestemte HA'ere (dem som har været efter Tine og som pt. lader dig og Trine stå for skraldet over deres personforfølgelse) er ikke resten af HG's skyld.

    Er I trætte af at høre på dem så fortæl DEM det.

    Dette har fra min side udelukkende været en protest over uretfærdig behandl./chikane af en bruger fordi der sidder nogle med et nag til en tidl. bruger herinde.

    Bare ærgeligt at denne chikane ikke kunne holdes bag tæppet som det kunne se ud til var håbet.


  • #50   21. feb 2011 sanne sagde det jeg ikke turde/kunne overskue ...... *flov smiley*

  • #51   21. feb 2011 sanne sagde det jeg ikke turde/kunne overskue ...... *flov smiley*

  • #53   21. feb 2011 Ej er altså belastende at man ikke ved hvad der ligger bag den sletning! *G*

  • #55   21. feb 2011 Sanne: *synes godt om*

  • #56   21. feb 2011 Stemmer i med Sanne-koret smiley

  • #57   21. feb 2011 Sanne

    Det er ikke sådan at hver eneste modtaget besked automatisk udløser en advarsel, og vi skal nok sige til når folk skal droppe det. Der var dog bred enighed at dette var noget der skulle tages op, så jeg modsætter mig at der er tale om personforfølgelse orkestreret af nogle få individer - hvis der ikke er noget at komme efter så får folk det også at vide.

    Vi kan altså ikke ignorere formodede regelovertrædelser bare fordi vi kan lide den person der laver dem, og det virker lidt absurd på mig at der ligefrem laves protester for det. Det er meget svært at behandle alle fuldstændigt ens, men vi prøver.

    Er der i problemer med HA'erne er man til hver en tid velkommen til at skrive til en af de andre, og hvis der er noget i det bliver det også taget op internt, men vi bliver beskyldt for at personforfølge, slikke røv eller hade hunde hver anden dag, så der må godt være et link eller noget i den dur.,. smiley


  • #58   21. feb 2011 Søster: Det skal ikke lyde som at jeg ikke respekterer det store arbejde I laver som HA'ere. For det gør jeg !!
    Og jeg er sikker på det ikke er sjovt at være jer.

    Men det ville have klædt dem som startede det her at afslutte det i stedet for at lade 2 af jer stå for skrældet.
    Kan godt være I var enige til sidst ... men nogen har startet det her !! Disse har haft travlt med sletteknappen og per PB men står som sædv. ikke frem når det brænder under deres fødder.

    På den anden side så giver det kun respekt til Trine og dig at I netop træder frem.

    Men at begynde at sige at det er M-protesten der er skyld i at andre nu skal undersøges er ikke fair.
    For I lavede en fejl og pga. M-protesten rettede I denne.

    Det er ikke HG'erenes skyld eller dem der støttede op om at denne fejl skulle rettes der skal bankes i hovedet.

    Men forstår godt hvis I er trætte :o)

    Jeg troede i øvrigt det var et krav for at blive HA'er at man skulle hade hunde? Det ville mangle andet her på HG ;o) Hundehadere :o)
    Sikke noget møg at skrive til jer :o)


  • #59   21. feb 2011 Hvad er det da for noget med folk der har ændret navne i protest??

  • #60   21. feb 2011 I mange tilfælde vil det være sådan at HA'erne giver hinanden ret, ja, men jeg har selv prøvet at klage, og har fået en undskyldning for en frysning, og der blev skabt præcedens for en lovlig handling i annoncekommentarerne (man må nu godt linke til opdrættere af den race som annonceopretter søger - hvilket jeg blev frosset for i sin tid).

    Denne debat har også startet en intern snak om nogle ting omkring profilnavngivning som ikke har været oppe før (i nuværende HA stab). Men tag ikke fejl. Det er debatten der har gjort det, ikke M'erne i profilnavnene.

    Det tages ikke så tit op offentligt, men der rykkes hele tiden lidt her og der på baggrund af interne diskussioner og bruger opførsel/feedback. Ikke forstået sådan at regler pludseligt kan forsvinde fordi HA'erne lige synes det, men der kan være plads til at man giver lidt længere snor på steder hvor det ikke medfører risiko for anarki, eller strammer op fordi folk udnytter svagheder i systemet til at omgå reglerne.

    Men det er altså super ærgeligt hvis brugerne ikke føler at de kan snakke med HA'erne.


  • #61   21. feb 2011 Rikke aka. rap-anden :- )

    Hmm.. Hva får du ud af at melde m ??
    og kan du ikke være ligeglad om han bryder reglerne ??
    der er jo ha,er og adminer til at sørger for det .
    forstår virkelig ikke at man som voksen mennesker render og melder folk .
    medmindre at det er alvorligt og med fare for andre at M dukker op.

    Og hvorfor er det så lige at´M ikke må komme tilbage efter en tænke pause når andre må ???


  • #62   21. feb 2011 Takker for info. Rart for et lille indblik i at I også rykker jeg som HA'ere :o) Sådan skulle det jo også gerne være. Dette forum fungerer jo bl.a. fordi det er i konstant bevægelse. Og med såå mange brugere og flere for hver dag så er det sådan det skal være.

    Ja reglerne er der og skal følges og ikke misbruges. Dette gælder for BÅDE brugerne og HA'erne :o)

    Personligt føler jeg godt jeg kan snakke med HA'erne .. De fleste af jer ..

    Der er et par stykker der måske efter min mening ikke kan finde ud af at forvalte HA'erposten. Dem holder jeg mig fra så længe de holder sig fra mig :o)

    Men tror det altid vil være sådan :o)


  • #63   21. feb 2011 Rart for = Rart at få

  • #64   21. feb 2011 Måske meget godt du stopper nu Rikke da du ellers bryder reglen om udhængning !!

    Husk at feje for egen dør ikke ...


  • #65   21. feb 2011 Charlotte

    Som der står i brugerbetingelserne får man først en advarsel, derefter karantæne i 1 dag, 2 dage, 3 dage (op til 5 hvis der går nok tid imellem), og så slettes man. Er man enten særligt grov eller laver mange overtrædelser inden for kort tid, så ryger man før man når op på 5 (sker godt nok ikke særligt tit). Det er ens for alle.

    Langt de fleste der får slettet en annonce sender en undskyldning og lover at de ikke gør det igen, mens enkelte sviner via pb og prøver maks 1 gang at gøre det igen, Det er sjældent at sletning bliver nødvendigt i for annonceovertrædelser, men det er sket (nok lidt mere for dem der opretter ulovlige hunde).


  • #66   21. feb 2011 Mht udsmidte brugere, så er der årsager til at nogle kan komme tilbage mens andre ikke kan da det tages op individuelt, men det er ikke noget vi skal tage op her i forum.

    Jeg skal bede om at vi ikke diskuterer M - for det tangerer udhængning, og han kan ikke forsvare sig.


  • #67   21. feb 2011 Jeg ser altså heller ingen der snakker mindre pænt til/om Trine, synes derimod det er flot at lægge svaret herind så alle kan læse det og der er kommet en afslutning på det smiley

  • #68   21. feb 2011 Søster - Rart med en forklaring. Håber det er ok jeg lige spørger om det her: "Det tages ikke så tit op offentligt, men der rykkes hele tiden lidt her og der på baggrund af interne diskussioner og bruger opførsel/feedback" - Det lyder jo godt. Går ikke udfra der med det menes at reglerne laves om hele tiden, men i de tilfælde de gør, får vi da besked som brugere? Jeg husker at vi fik besked omkring det med listehundene, så regner med det er sådan endnu smiley

  • #69   21. feb 2011 Charlotte

    Tro mig, jeg er hellere ikke enig i alle reglerne, men vi får rykket en lille smule ad gangen. Nogle gange den ene vej, nogle gange den anden (man kan ikke vinde hver gang). Lige det med ulovlige hunde synes jeg dog er OK, for så har brugeren en chance for at bevise at hunden ikke er lovlig før de skal betale for en ny konto.


  • #70   21. feb 2011 Jeg synes det er dejligt at der bliver delt et svar fra Admin - tak for det..

    Jeg har INGEN ide om hvad det her handler om - se bare man kan ikke engang gå fra HG en aften så er man totalt bag efter *GG*

    Men jeg har lige et spørgsmål?

    Hvad er det for noget med navne, må jeg ikke kalde mig hvad jeg har lyst til så længe det ikke er stødende ord i navnet?
    Tænker hvis jeg nu var royalist og fik lyst til at kalde mig Dronning Margrethe & Prins Henrik så må jeg vel godt det?


  • #71   21. feb 2011 Irene

    Det er korrekt. Det med listehundene kan man så også sige er en noget større ændring end sådan noget som "links er ok i annoncer", så det ville være fuldstændigt urimeligt at indføre uden at melde det klart ud.

    Så er der andre ting som hvornår visse udtryk er grimt sprogbrug. Det er afhængigt af konteksten, så der kan man ikke lave en rigtig regel der siger at "fanden" altid er OK, mens et-eller-andet andet ikke er... Hvis du forstår (ved ikke om det giver så god mening).


  • #72   21. feb 2011 Jo jo, jeg er med smiley Tak. Jeg mente nu også det var sådan det var smiley

  • #73   21. feb 2011 Wolfcub

    Så længe det ikke er stødende, indeholder et link eller reklame ("Wolfcub - har XXX til salg") så hedder du vist lige hvad du vil. Hvis dronningen ringer og brokker sig over at du har taget hendes navn kunne det dog godt ske at du bliver bedt om at ændre det...

    Der var lige noget snak om kennelmærkenavne hørte til under reklame, men så vidt jeg er orienteret gør det ikke (ellers skal jeg også ind og diskutere med admin, for jeg har altså heddet McFluff herinde længere end jeg har haft mit kennelmærke).


  • #74   21. feb 2011 Søster - ja det syndes jeg jo nok.. men jeg ville da bare være helt sikker for jeg har været frosset en gang hvor jeg ikke anede hvad jeg havde gjort forkert :-S det vil jeg helst ikke have sker igen :-|

  • #75   21. feb 2011 Jeg skriver dig lige en PB.

  • #76   22. feb 2011 Hvad pokker er det for noget med nogle navne? Kan man få en forklaring? Evt. Over pb?

  • #78   22. feb 2011 det er nok ikke så meget det pokkers 'M'...
    det er princippet i det.....
    TROR jeg....


Kommentér på:
Svar fra Admin vedr. tråd af i går.

Annonce