{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.386 visninger | Oprettet:

Hunde adfærdsbehandler erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg vil høre om der er nogen herinde der har erfaring med uddannelsen til hundeadfærdsbehandler, da jeg snart er uddannet dyrepasser. Og overvejer efterfølgende at tage adfærdsbehandler uddannelsen har været inde og læse om det, men vil gerne hører om folks erfaringer hvilke steder er gode, hvad koster det, hvad er løn under uddannelse, osv. desuden snakker mig og min kæreste om at få børn inden for de næste år kan det lade sig gøre at tage denne uddannelse økonomisk hvis man har barn?

Håber i vil hjælpe smiley På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde adfærdsbehandler erfaring?
  • #1   12. feb 2011 Det er da vist en uddannelse man selv betaler for. Kender et par stykker der er blevet uddannet hos Roger Abrantes ( krynologisk institut). Mener at det alt i alt løber op i 63- 100.000 kr for uddannelsen. Irene Jarnved uddanner også adfærdsbehandlere, og hos hende er det lige så dyrt.
    Uddannelsen er sjældent det stykke papir værd, som man sikkert får bagefter endt "eksame".
    At blive uddannet fek. instruktør og tag masser af kurser og fungerer som træner i det daglige, kan være langt mere værd end en dyr uddannelse hos de to overstående.

• #2   12. feb 2011 Lea: Okay ja tænkte nok man selv skulle betale men troede måske der var løn under praktikken. Har også kigget på div. træner/instruktør uddannelser og kurser

• #3   12. feb 2011 Jeg har fået betalt min instruktøruddannelse ( af schæferhundeklubben ) og har så taget kurser ved siden af, som jeg selv har betalt. Men det er bestemt ikke noget man bliver rig af ( eller kan leve af ), med mindre man kommer i fjernsynet, hvor alt hvad man siger bliver belagt med 24 karats guld.

• #4   12. feb 2011 Lea: hehe. nej er jeg udemærket klar over. Det heller ikke planen jeg vil leve af det men måske have det som hobby job ved siden af mit dyrepasser job og så kunne hjælpe nogen mennesker og hunde og så det jo godt på CV'et

• #6   12. feb 2011 Julie og ace: Har også kigget på hund og træning og hvis det skulle være noget bliver det måske det. Jeg er lidt splittet i forhold til Irene J. Ved ikke hvor god jeg synes hun er

Kommentér på:
Hunde adfærdsbehandler erfaring?

Annonce