{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Godmorgen til jer alle.. {{forumTopicSubject}}

Eller ja for nu har jeg været oppe i en lille time. Har fået luftet bette fisen, hun er bare så morgenfrisk når jeg først får fundet snoren frem.
Hvad skal i så lave på denne skønne fredag?
Jeg skal ud og snakke med en bilforhandler inden jeg skal på arbejde og når jeg så engang har fri skal jeg op at hentet fisen hos de gl. og så skal vi ellers pakke til weekenden, for tager afsted til Granly (er et sted ikke en landsdel) for at hygge med veninden og Loken.
Håber i alle får en kanon dag og weekend self. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen til jer alle..
  • #2   11. feb 2011 Godmorgen. Jeg skal på aftenvagt, så jeg kunne sove længe. Men tror i jeg gjorde det? Næ nej, vågnede kl 5 da manden skulle op. Faldt så i søvn igen, men blev vækket af ham igen fordi hans bil ikke vil starte. Spurgte om jeg ville køre ham på arbejde. Men det endte med han tog en taxa. Så jeg prøvede på at falde i søvn igen, men det kunne jeg ikke, så nu står jeg altså op. Har også planer om at få gjort hytten ren inden jeg skal ud til min nye hest, for derefter at nå at køre på arbejde. Så har faktisk ikke tid til at ligge her, Hehe.

• #3   11. feb 2011 Har gået morgentur, og skal snart på arbejde - så venter der lige 3 timers undervisning, en ubehagelig telefonsamtale til en forælder til en elev i klassen, et møde OG............... Dernæst en uges ferie...:-)

• #4   11. feb 2011 Godmorgen :o)

• #5   11. feb 2011 Godmorgen smiley

Jeg skal i skolen, vi har noget kontor speciale. Derefter skal jeg hjem og vaske tøj og rydde op, vi for spisende gæster. Derefter skal vi ud og bowle , en gave jeg fik af min venindes kæreste!
    Også er det bare hjem og gøre klar til imorgen da jeg skal holde min 22 års for vennerne.

Goddag til jer alle sammen

• #6   11. feb 2011 godmorgen til alle.

jeg har en masse gøremål foran mig idag.

skal have handlet ind. lavet lidt mad klar til weekenden. ryddet op og gjort lidt rent.

så skal prinsen om måsen vaskes. og jeg skal pakke til weekenden.

skal til udstilling i fredericia både lørdag og søndag

• #9   11. feb 2011 Godmorgen eller god formiddag smiley

Jeg har været i gang med at pakke lidt til nogle dage, hundene og jeg flytter nemlig på landet.
    Dem min hest står ved skal på ferie og vi passer huset. Bliver skønt, men jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå (:

• #10   11. feb 2011 Godmorgen, jeg tror jeg vil mishandle min hund i dag smiley Rettere sagt vaske og klippe hende, for det trænger hun da godt nok til. Og ellers så skal jeg bare nyde at jeg har skrevet min praktikrapport færdig, og at det er weekend smiley

Håber i alle for en god dag smiley

• #13   11. feb 2011 Her skal der bare hygges i dag smiley Rengøringsmanden er lige igang med en god gang rengøring af hytten, når han er færdig vil jeg gå en tur med naboen og hundene ! Så kommer Daniel hjem og så tror jeg vi skal se noget film og have lækker aftensmad smiley

Kommentér på:
Godmorgen til jer alle..

Annonce