424 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

2012 2012

Ifølge en gammel kalender hos et, nu uddødt, folk, hævder at jorden vil gå under i d. 21. december 2012. For et par år siden blev der jo tilmed lavet en film om det samme ( sikkert for at sætte en skræk i livet på os ). Kan I huske hvordan det var i 1999? Alle tale om at computerne ville gå ned når vi skød os ind i 2000. Flyvemaskinerne ville falde ned, alt lys i gaderne ville slukke osv, osv.
Hvad nu næste år ?
Skal man mon opsige sin pensionsopsparing og brænde det hele af på en fed rejse jorden rundt ?
Skal man i løbet af det næste år udleve alle ens drømme ( det kan man vel alligevel godt prøve selvom jorden ikke går under )?
Tror I at der vil ske noget som helst ?
Jeg tror ikke......................

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2012
  • #1   7. feb 2011 tror sku heller ik der sker en skiiiiiid. de sagde os ii 2006 at verden ville gå under, har de sagt mange gange.. så tror sku ikk der sker noget, smiley

• #2   7. feb 2011 Det er en fejlfortolkning på at Mayaernes kalender STOPPEDE i år 2012. Men Mayaerne kørte i kalender-perioder, dvs. det betyder ikke der ikke er noget efter 2012 ifølge dem - Bare at de starter forfra med brugen af deres kalender.

Men den andne historie solgte bedre ;o)

• #3   7. feb 2011 Jeg tror ikke på det. Folket er døde, og der mange ting er sket siden da, derudover hænger det vel også sammen med deres tro - læse i hvert fald noget om en eller anden mand ville komme op af jorden, når jorden gik under. Derudover skulle jorden jo have været gået en del gange efterhånden :O)

Jeg tror dog på at den går under, men først om flere millioner år.

• #4   7. feb 2011 Jeg tror nu heller ikke på det, og samtidig tror det sker uden varsel.

Men hvs den gør, eller man tror på det, så er det da med at leve livet fuldt ud uden at tænke på at der kunne komme noget bagefter...... (som f.x. tørre lommesmerter fordi man har brugt sine penge).

• #5   7. feb 2011 Hmmm...........Overvejede ellers om jeg bare skulle lade vær med at købe julegaver næste år.
    Men nej, uanset hvor meget medierne til næste år, helt sikkert vil kører det op i en spids, er jeg nu også helt rolig ( der er ellers tale om solstorme ol ).

• #6   7. feb 2011 Tjaaae... er er der ikke altid tale om noget ?

Ingen tvivl om ( hos mig ) at vi ikke er her evigt .- på et eller andet tidspunkt er der en meget stor sten fra rummet der ramler ind i os, Eller en ubalance i atmosfæren, solstorme, istid, atombomber, sygdomme... ja ja - der er nok af fare.

Intet vare evigt, heller ikke os smiley
    Sådan er det - Om det er om 10 år, 100 år eller 100000 år vides så ikke:)

• #7   7. feb 2011 ååhh, så blev jeg lige mindet tilbage til nytåret 99/00.. Og Y2K..

uuhhh, jeg gad godt have været en flue på væggen, hos de folk som tilbragte nytårsaften i beskyttelsesrum, fyldt op med dåsemad og vand på flaske.. Nøøøj, de må have set sjove ud i ansigterne bagefter smiley

• #8   7. feb 2011 Nej Malene S, det kan den så ihevettilfælde ikke..........;-)

• #9   7. feb 2011 Man ved jo ikke rigtigt (; Ej nu ka' jeg jo ikke komme og sige at det 'ikke sker' når det alligvel godt kan ske. Men chancen er forhåbentlig ikke speciel stor.
    Men hvis man søger på det, så kommer der pænt mange hjemmesider op, hvor der står hvordan og hvorledes jorden går under d:

• #10   7. feb 2011 Ved ikke om jorden ligefrem går under, men der skulle i 2013 komme nogle meget kraftige udladninger fra solen, som skulle smelte rigtig meget, så blandt elektricitet forsvinder fordi kablerne simpelthen smelter. Der er en masse ting som ville bryde sammen pga. denne massive opvarming der vil ske ved disse udladninger.
    Men hvor det rammer og hvornår det rammer, ved ingen vist endnu - hvis det sker ?

• #11   7. feb 2011 Det der med solen, det sker vidst i 2012. Og det skulle ikke være farligt. Jeg læste en artikel om det, og de sagde at vi ikke kom til at mærke til det, andet end at der måske var lyst døgnet rundt i en uge eller 2.

• #12   7. feb 2011 Renee
    Der kan man bare se - to historier om nogenlunde den samme ting

Kommentér på:
2012

Annonce