Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ganske enkelt HIMMELSK!
  • #1   5. feb 2011 Ja, det kan man nemlig Rikke. Det ville være et godt supplement i hvert fald smiley

Ejh hvor godt. Hvad er adressen dertil? For så skal jeg da helt sikkert ind og følge med smiley

2 indlæg og et tredje på vej, super smiley Man skal jo starte et sted smiley

Ja, det er slet ikke tosset det rugbrød smiley

• #2   5. feb 2011 Nååeh, på den måde smiley Jo mere jo bedre smiley

Jamen der trykker jeg på den "knap" der hedder "link". Og der indsætter du så linket (adressen) fra det du gerne vil linke til. Altså hvis du så fx gerne vil linke til min gulerodskage (som eksempel) så indsætter du denne her adresse -> http://krissers-cookiecrumble.blogspot.com/2011/02/skn-gulerodskage.html også kan du så skrive mit navn evt, i kaldenavnet smiley Ved ikke om det var ok vejledning?

Din blog er da super fin smiley Glæder mig til og se mere smiley

• #3   5. feb 2011 og tillykke smiley DU har nu din første faste læser smiley

• #4   5. feb 2011 Ja, så har du nok og se til smiley afsted med dig smiley

Når du oploader dine indlæg skal du skrive en "etikette" på, nede i bunden af boksen, hvor du skriver dit indlæg i. De etiketter du skriver der bliver så til de "mapper" ude på forsiden smiley

• #5   5. feb 2011 Hvis i har lyst til muffins, så er de her bare goe - med markroner og chokolade - mums - jeg bruge bare kun 150 gram sukker, da de ellers er lidt for søde til mig

3 æg

300 g sukker

125 g mel

100 g knuste makroner

125 g smeltet smør

100 g hakket mørk chokolade

mandelessens efter smag - 2½ teske

Pisk æg og sukker godt - og længe - til de bliver luftige, brug en el-mikser. Tilsæt mel, knuste makroner og hakket chokolade, rør det i med en ske og prøv at undgå at slå al luften ud af dejen. Tilsidst røres det smeltede smør forsigtigt i. Fyld muffinsforme 3/4 op
    10-15 min ved 210 grader

• #6   5. feb 2011 Rikke: Super smiley Jeg glæder mig til ogfølge med på bloggen.

Lars: Tak for opskriften, den lyder vel nok lækker smiley Jeg tror da helt sikkert jeg skal afprøve dem. Jeg elsker alt hvad der smager af mandel smiley og makroner er heller ikke værst. I muffins har jeg dog aldrig hørt om før, men det lyder vildt spændende og lækkert smiley

• #7   5. feb 2011 Rikke: Jo, helt sikkert. Det tror jeg kun vil gøre det endnu mere lækkert, og måske også mere blødt og saftigt?

• #8   5. feb 2011 Så synes jeg da helt sikkert du skal prøve det af med gulerødderne smiley

Kommentér på:
Ganske enkelt HIMMELSK!

Annonce