747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Må da mindst være en idiot... Må da mindst være en idiot...

- og ja, det er faktsik mig selv jeg taler om, så ingen udhængning medmindre jeg kan få ballade for at hænge mig selv til tørre smiley

Jeg VED, at jeg ikke har pengene til en ny hund før om et års tid, samt at det nok også vilel være smartest at vente, men alligevel DRAAAGES jeg bare konstand til markedet...og jeg DRAAAGES til diverse kennelsider, hvor jeg så ellers sidder og savler over alle de lækre små hvalpe !!

Må da være en idiot, når jeg konstant udsætter mig selv for den slags selvpineri....eller findes der evt. en sygdom, som jeg kan pådutte mig selv ??

Måske det er tid til en netpause for lille småidiotiske mig "ryster opgivende på hovedet"

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Må da mindst være en idiot...
  • #1   4. feb 2011 Hehehe Hedi O

Jeg tror nu "bare" du er ligesom de fleste andre, man kan simpelthen ikke lade være. Det er vist en meget menneskelig last, at man liiiiiiige skal kigge og "det koster jo ikke noget at kigge". Men hvor jeg dog kender det.......

• #2   4. feb 2011 Tja, jeg går også allerede rundt og drømmer om den næste hvalp. Træningen osv- og det selvom jeg har så rigeligt at se til med de tre, jeg har pt. Vi har bestemt heller ikke plads til flere hunde ad gangen..........Meeeennnnnnn skal jo alligevel lige lure..........Gggggggg

• #3   4. feb 2011 Jeg tror du ligesom så mange af vi andre herinde lider af kronisk hvalpeskruk......... En forfærdelig og pinefuld lidelse, som kun kan delvis helbredes ved total afholdenhed under tvang, eller ved at give efter for trangen og skaffe et nyt kræ til huse. (Sidstnævnte løsning er dog kun symptombehandling, da lidelsen højest sandsynligt vil vende tilbage på et senere tidspunkt)

• #4   4. feb 2011 Åh ja den må jeg osse melde mig til...Ggg jeg kigger på Springer hvalpe mindst et par gange om ugen,kan slet ikke lade være.. ;))
    Ved jeg skal have en når Harley`s opdrætter skal have hvalpe igen...meeeeeen der er altså et stykke tid endnu for hun har først nu bestilt hvalpen derfra hvor hun vil have den fra og så skal den jo lige vokse sig stor....Gisp der er laaaaang tid til

• #5   4. feb 2011 jeg lider af nøjagtigt det samme!!

Der går ikke én dag, hvor jeg liiiige skal tjekke bullerkuld, og se nye billeder af alle de små, selvom jeg ikke får muligheden før om halvandet år ca!

Jeg bliver åbenbart aldrig klogere ;O)

• #6   4. feb 2011 hvor jeg ikke lige..*

• #7   4. feb 2011 Kender det alt for godt, jeg kigger også både på diverse hjemmesider og markedt og det selvom min den ene venter hvalpe hvoraf jeg skal beholde en hvis der kommer en tæve

• #8   4. feb 2011 Heidi O
    Så er vi to lige meget idioter, da jeg gør det helt samme.....

• #9   4. feb 2011 Så er jeg i hvert fald også idiot smiley jeg kigger på hvalpe MINDST én gang om dagen....åhh.... Jeg er så forbandet hvalpeskruk! (og børneskruk, men det snakker vi ikke om, for den er min kæreste vist ikke helt med på endnu smiley )

Pt. er det newfier jeg drages af smiley åh sådan nogle små søde bamsebjørne! smiley

• #10   4. feb 2011 Jeg lider vidst af det samme som dig så, skal først have ny hund om nogle år, men er da allerede begyndt at kigge mig om hvor jeg skal finde den lille engel henne. Jeg bruger en del tid til at genlæse alt om racen og sidder og kigger billeder for at finde ud af og den skal være helt langhåret eller kun halv. smiley

• #11   4. feb 2011 det varer forhåbentlig 100 år, før jeg skal have ny hund, og alligevel tjekker jeg jævnligt DB´s hjemmeside for hund.
    Så ja, jeg kender det.

• #12   5. feb 2011 Tak, folkens...jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste idiot herinde*LOL*

- og bare for at undgå misforståelser er ovenstående skrevet med et skælmsk glimt i øjet smiley

• #13   5. feb 2011 Heidi : Det tror jeg alle har forstået - det lyser i hvert fald også ud af de mange sjove kommentarer der er kommet fra alle vi andre idioter *GGGG*

• #14   5. feb 2011 Miemiv : Nu tænkte jeg mere på min sidste kommentar om at være glad for, at jeg ikke er den eneste idiot herinde smiley

Det er jo ikke altid, det skrevne ord forstås ens af forskellige folk, så bare for at være på den sikre side smiley

Kommentér på:
Må da mindst være en idiot...

Annonce