{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Hjemmeside ;o) {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige høre om nogen vil give deres mening til min nye hjemmeside - og i er selvfølgelig velkomne til at benytte den ;o)

www.123hjemmeside.dk/trend-smart

Hvordan synes du designet ser ud ??
Er den til at finde rundt i ??
Hvordan kan jeg gøre den bedre ??

Den er ikke helt færdig endnu - vil lige have rid eller rod for den før jeg går videre ;o)

På forhånd tak for hjæpen - smiler

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside ;o)
  • #1   21. maj 2006 Ris eller ros selvfølgelig - Griner

• #2   21. maj 2006 Jeg syntes siden er nem at overskue da tøjet er delt godt op... og noget flot tøj til rimelige priser vil lige kigge nærmere på siden ved lejlighed.....

Jeg bruger også selv 123 hjemmeside og har forhørt mig derinde om de ikke kunne lave en side hvor man kunne bruge sit eget banner altså et tomt felt foroven, jeg syntes man bliver lidt træt af deres skabeloner i længden...kunne også godt tænke mig man kunne bruge rulletekster. Men det er udelukket det kan ikke lade sig gøre siger de.

• #3   21. maj 2006 Tak for rosen af min side ;o)
    Du skal være meget velkommen...

Ja det ville altså gøre det hele noget nemmere hvis kan kunne lave lidt om på designet på 123hjemmeside's skabeloner engang imellem - Griner

Men måske man bare skal lære at lave en RIGTIG hjemmeside - så kan man jo få den lige som man vil have den...

Jeg har længe gerne ville lære hvordan man laver sådan et hyperlink - altså hvis man skriver tryk her - og så kan man trykke på her og komme videre til en side... det kan jeg IKKe finde ud af... :o( Jeg fatter minus af alt det der tekniske ved en hjemmeside...

• #4   21. maj 2006 Jeg syntes også siden er rigtig fin og overskuelig. Men jeg tror, at hvis du vil drive e-butik, er du nød til at investere i en "rigtig" hjemmeside. Med det mener jeg hvor man fx. kan betale direkte med dankort og lign. Så du også kan få e mærket.

Amalie

• #5   21. maj 2006 Amalie & Mathilde S : Ja det ved jeg godt - men vil lige starte op sådan her og se hvordan det går først...

Det er jo sådan lidt på fritids basis i opstarten...

Med tiden, hvis det går godt, vil jeg invistere i en RIGTIG hjemmeside ;o)

Tak for jeres kommentar og interesse - smiler

• #6   21. maj 2006 Det står forklaret inde på 123 hjemmeside hvordan man laver hyperlink... ellers vil jeg gerne hjælpe hvis det stadig ikke lykkes dig.....

• #7   21. maj 2006 Ok - har prøvet at kigge efter det - men uden held - kan du sende mig et link til stedet hvor det står forklaret ??så vil jeg da prøve at se om jeg kan hitte ud af det ;o)

• #8   21. maj 2006 Jeg kan heller ikke lige finde det...... vi skal til Fyn nu så jeg søger lige om venskab så skal jeg skrive til dig hvordan man gør når vi kommer hjem i aften.....

• #9   21. maj 2006 Det er helt fint... smiler... ;o)

Kommentér på:
Hjemmeside ;o)

Annonce