{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man søge hvor folk bor...
  • #1   30. jan 2011 Prøv krak og degulesider

• #2   30. jan 2011 Jeg tror ikke at vi almindeligt dødelige mennesker kan søge noget frem på cpr-nummer. Den adresse der kommer frem når du søger på mobil nummeret er vel folkeregisteradressen, og derfor ikke nødvendigvis der personen bor.

• #3   30. jan 2011 jamen når jeg søger på nummeret kommer navnet fremn og så denne adresse - når jeg nu gerne vil bevise at han bor et andet sted end han har opgivet - så kan jeg godt bruge det som "bevis" måske ??

Altså, han siger han bor i by - vi kalder den y
    Men søgning på nr siger han bor i by - x

altså ikk det han har opgivet .....

• #4   30. jan 2011 Man kan ikke altid stole på de adresser, der kommer frem, når man søger på nettet.
    For en del år siden havde min bror adresse hos mig - søger du på hans nummer i dag - så står han stadig til at bo på den adresse - jeg er flyttet fra adressen for tre år siden, så det er meget misvisende at han stadig står som boende på den adresse.

• #5   30. jan 2011 Så skal du nok ha' fat i den kommune du mener han bor i - hvis ikke han har ændret adressen eller har lavet hemmelig adresse kan du ikke finde den

• #6   30. jan 2011 Man skal ifølge cpr-loven have sin adresse der hvor man opholder sig mest og har den største samlede tilknytning. Hvis det ikke kan afgøres hvor det er, må du efter § 7 selv bestemme hvor din adresse skal være.

Men som Mimse siger, stemmer det ikke altid overens hvad folkerigistret og nettet siger.

• #7   30. jan 2011 Jeg kan mellem linjkerne næsten læse, at du ikke vil ringe til det tlf. nr. du har og spørge.....
    Har du prøvet at søge på den/de adresse(r) du har fået opgivet eller personens navn, uden tlf. nr?
    Eller evt køre forbi og se, hvad der står på postkassen?

• #8   30. jan 2011 Cpr. nummeret kan du ikke bruge til noget, og du kan ikke få adressen udleveret på folkeregistret, medmindre du render i en der ikke ved andet. Ellers er der ikke andre muligheder end at gå efter telefonnummeret

• #9   30. jan 2011 Min mor skulle engang finde min fars adresse, jeg havde aldrig mødt ham. Og hun havde ikke haft kontakt til ham i 15 år, det eneste vi havde var hans cpr-nummer fra mine papir. Og vi fandt altså et sted på nettet, hvor når vi indtastede det så kom hans adresse også :s ?

Kommentér på:
kan man søge hvor folk bor...

Annonce