ARR! Så fustreret! - annonce ARR! Så fustreret! - annonce
Må siger at jeg er ret hidsig lige nu, mildest talt!
Har flere gange oplevet at folk skriver på min annoncer (dog ikke her) og så får man ikke svar fra dem igen.
Vi har i dag ventet lige knap 2 timer på at der ville komme en og kigge på en af hvalpene. Så sender vi en sms til dem, i tilfælde af de har glemt det. Så kommer der en sms fra dem: "Undskyld jeg har sku glemt at ringe til dig, men vi har fundet en anden og mindre hund"
Arr hvor blev jeg sur!!
Det er da normal høflighed at man skriver i god tid at man har fundet noget andet, eller at man ikke er int alligevel. For det er jo fair nok hvis man har fundet noget eller bare ikke er int. alligevel. Men så skiver man altså også, og i god tid!
Vi havde jo sat en hvalp af til ham, fordi han sagde at vi ikke måtte sælge den før de havde set den. Og så siger han først noget nu, hvor vi selv kontakter ham :@
Og vi havde sat vores eftermiddag af til det :S
Beklager mit sure opstød, men ej hvor er jeg sur!
Havde lige brug for at komme af med mine fustrationer
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.299
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 95 Svar: 479
jan 2007
Jeg ved da godt at hvalpene er ikke er fine med stamtavle og sådan, men derfor kan folk da godt være seriøse alligevel?
Og det der med useriøs avl giver useriøse købere, det fatter jeg slet ikke?
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.299
Men derfor synes jeg bare stadig en aftale er en aftale
jan 2007
jan 2007
1 - nej det er det ikke, men min kæreste. Jeg har oprettet dem fordi han ikke er på hundegalleri, og jeg er på flere gange om dagen.
2 - Vi ved nu godt hvem der er faderen - men vil give dig ret alligevel - og jeg skal ha' ændret i den
3 - Hvis man ikke ved hvor stor den er, så kan man jo evt google det, eller gå ind ved mine fotoalubum hvor moderen er.
4 - Der er billeder af tæven herinde. Men jeg kan sagtens skrive noget om hende i annoncen hvis det ville hjælpe.
jan 2007
Og som sagt, det med faderen, der har jeg givet dig ret, og det skal helt sikkert rettes.
Og måske mener du ikke at et album er nok, men det sys jeg. Der kan komme flere billeder ind, og i annoncen er der kun plads til 10 billeder, og der er jo 9 hvalpe, og de har et billede hver.
Og det med at F1 ikke er en race, der kommer jo stadig billeder frem af dem så man kan se størrelsen på dem?
maj 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 54
jan 2007
Og jeg vidste faktisk ikke at en formel 1 ikke var en race, men det er da rart at vide, så tak for det.
jan 2007
jan 2007
Hvis jeg ville ha' diskuteret om avl, så havde jeg skrevet det.
Nu var det bare fustration over folk der ikke overholder aftaler.
ARR! Så fustreret! - annonce