{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.686 visninger | Oprettet:

Dobbeltmoral længe leve :D {{forumTopicSubject}}

Jeg forstår virkelig ikke at det er så stort et problem at gå direkte til kernen når man har noget man er utilfreds med..

Er det blevet god skik at oprette en tråd og "bagtale" en eller flere personer, mens man sørger for at de ikke kan svare, fordi man har dem på filter?

Jeg må sige, at jeg synes det er enormt dobbeltmoralsk at påråbe andre til at være barnlige og deslige, når man så selv handler helt ude i hampen..

Men er åbenbart blevet rygklapper, medløber, og en medlem af "Gruppen" fordi jeg siger min mening smiley
Ret godt klaret, når man tænker på hvor lidt aktiv jeg har været *GG*

Og nej kan ikke gå lige til hovedet, for er som sagt på filter *G*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dobbeltmoral længe leve :D
  • #1   27. jan 2011 Jeg kan godt forstå din frustation, Henriette!

• #2   27. jan 2011 hehe... jeps det lever i bedste velgående på HG smiley

• #4   27. jan 2011 Frustrerende.

• #5   27. jan 2011 Jeg tror, at hvis man vælger at udelukke en fra en debat, ved at sætte dem på filter, og så fortsætter debatten om personen, er det fordi man er nervøs for om man har sine argumenter iorden.
    Hvis man med sig selv ved, at man ikke gider snakke mere med en person, eller læse det de skriver. Så fred være med det - men så synes jeg, det er på sin plads, at man ikke fortsætter en debat om en person, der ikke har mulighed for at være med-debatør.

• #6   27. jan 2011 det er godt nok øv... nej det er ikke fair, at du ikke kan give svar på tiltale smiley

• #7   27. jan 2011 Henriette: Må jeg smide dit indlæg ind i den omtalte tråd? Og så vil jeg foreslå TS at slå den der filterknap fra, så du har mulighed for at forsvare dig selv?

• #8   27. jan 2011 Jeg forstår det bare ikke *G* Må være virkelig dum..

Men ja gu synes jeg det er frustrerende at se mig selv blive omtalt i en tråd, og personen så har mig på filter *GG*

• #9   27. jan 2011 TS
    Undskyld, jeg spørger, men hvorfor tror du det er dig, at TS i den anden tråd går efter?
    Det kan da være så mange andre....

• #10   27. jan 2011 Hvad er det for en tråd? PB evt. Jeg er så nysgerrig anlagt

• #11   27. jan 2011 Chopper..
    Meget gerne da smiley

• #12   27. jan 2011 Heino

Se tråd om hvornår man skal overveje at komme mundkurv på sin hund... Den er lang, men du finder svaret der...

• #13   27. jan 2011 Heino..
    Fordi hun skriver hun har sat to på filter efter tråden igår..
    Igår var jeg ikke på filter, i dag er jeg.. Det siger ligesom alt *G*

• #14   27. jan 2011 Filter?
    Anede jeg ikke engang man kunne smiley
    Men er man voksen nok til at lave en diskution, er man vel også voksen nok til at fuldføre.. vil jeg da men!

• #15   27. jan 2011 Morale er godt, dobbeltmorale må være dobbelt så godt smiley
    Ej synes også denne situation er blæst en del op snart, vi kan jo ikke alle være enige og hvis man kommer med en anderledes opfattelse af tingene må man regne med at der er flere end bare en enkelt hundetosse som kommenterer det.

• #16   27. jan 2011 Ej en eller anden smid en PB- det er alt for spændende det her!!

Med venlig hilsen HG-junkien!

• #17   27. jan 2011 Nogle gange er disse: Hold-god-tone-tråde en affyringsrampe for langt dårligere stemning end en almindelig overophedet hundedebat...

• #18   27. jan 2011 ja, det så jeg lige.*S*
    Men hav en dejlig dag, jeg gider ikke deltage i mudderkastningen, så ønsker bare Jer alle en dejlig dag......

• #19   27. jan 2011 Julie..
    Der står at det hele startede i tråden igår omhandlende mundkurve og hvornår man bør tage sådan en på sin hund *G*

I dag er der så en tråd om god opførelse som er en forsættelse af den anden tråd..

Så tror jeg du er opdateret smiley

• #20   27. jan 2011 Og i lige måde, Heino *S*

• #21   27. jan 2011 Henriette: Selvfølgelig er det frustrerende, hvis man ikke kan svare på noget, man føler omhandler én...

Samtidig vil jeg så sige, at jeg opfatter indholdet i den anden tråd, som værende en snak om den generelle omgangstone herinde og kan ikke se dig omtalt nogle steder... Andet end til sidst, hvor der kommer reaktioner på denne tråd....

Men er det ikke meget sigende for, hvad der sker herinde? Man har haft nogle diskussioner/snakke i andre sammenhænge og opfatter derfor nogle brugeres indlæg anderledes end det var hensigten i andre tråde... Altså tager konflikterne med over i andre tråde...

• #22   27. jan 2011 *CH*
    Jamen er nu ikke fordi jeg som sådan ser noget galt i at man ønsker bedre stemning..
    Men den del hvor man "bagtaler" andre i sådan en tråd, og udemærket ved at de personer ikke kan svare... Det sgu bare for lavt.. *G*

I hvert fald i mine øjne, men okay er heller ikke helt neutral i min opfattelse lige i det her *G*

• #24   27. jan 2011 Arh tak smiley Jeg kan simpelthen ikke tage at blive holdt uden for dramaen smiley

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #25   27. jan 2011 Nu har jeg læst din tråd og jeg ser flere hellere vil rygklappe end komme ind på tråden og melde ud.

TS du er sat på filter fordi du beskyldte mig for mange grimme ting sammen med en anden. Du fik endvidere mener jeg en advarsel eller en påtale fra HA. Og det er vel ikke uden grund de gør det vel?

Ydermere var HA inde og slette en masse indlæg i den tråd du omtaler, så den viser ikke alle de ulækre ting der blev øst ud med villig hånd fra bla. dig.
    Jeg satte dig på filter i nat.Du havde alle muligheder for at kontakte mig, men valgte ikke at gøre det. Så hvordan skulle jeg ellers tolke dig og det du skrev.
    Det er nemt at sidde her og hykle når ingen kan se hvad det faktisk var du skrev. Men du har vist at du har no***r til at opføre dig grimt bare nogen støtter dig men du kan ikke gå ind i PB og spørge mig lige ud. det er fejt og no**løst.

Jeg er stadig modtagelig for at høre hvorfor du opførte dig på den måde og lytte. smiley

• #26   27. jan 2011 Trine L..
    Citat:
    "Ja jeg satte to på filter for de var da helt ude i hampen, men du var ikke på filter og alle de andre heller ikke. "

Dette er direkte omkring mig, da den pågældende person igår ikke havde mig på filter, det har personen så i dag, efter en overophedet tråd herinde smiley

Det er det der får mig til at gå lidt i baglås..
    Fair nok som sagt at ønske god tone herinde, men at omtale folk man har på skjul velvidende om at de ikke kan svare.. Det ser jeg bare slet ikke som en ting der er i orden smiley

• #27   27. jan 2011 Susan H: Jeg synes det er ulækert folk der vælger at deltage i folks tråde som de har puttet på filter, men ikke lader dem deltage i egne tråde

Det er virkelig egoistisk

• #28   27. jan 2011 Hvornår er HA'erne begyndt at kunne slette enkelte indlæg?

• #29   27. jan 2011 Susan..
    Jeg har så bestemt ikke fået en advarelse af en HA eller deslignende.. Hvor du har det fra aner jeg virkelig ikke.. Men en god ide at ha hold i tingene inden man spreder hagl..

Det jeg skrev til dig var blandt andet, at jeg fandt det langt ude (måske med andre ord) at komme med en mening/holdning og ikke ville svare på tiltale omkring hvorfor din mening og holdning var sådan..

Hvorfor skulle jeg dog skrive en PM til dig? Du ville ikke svare på mine spørgsmål, så kan jeg ikke se grund til at trække den længere ud!

Hvorfor er det min tråd er mere hykleri end din egen? Du sidder direkte og omtaler mig, velvidende om at jeg ikke har nogen som helst mulighed for at svare på tiltale.. N****løs er vist meget godt ord at bruge her!

• #30   27. jan 2011 Susan..
    Nu tjekkede jeg så lige tråden igennem..
    SAMTLIGE af mine indlæg er i den, uden en eneste rettelse og fejl..

Og eftersom jeg har henvist til den tidligere i denne tråd, kan jeg ikke se hvor det er at jeg er en hykler?!?

Ja jeg skrev at jeg ikke kunne få dine udtalelser til at hænge sammen, og jeg følte du prøvede at starte en diskution blot for at gøre det.. Og det står jeg stadig gerne ved!

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#31   27. jan 2011 Henriette

Du ved godt du ikke opførte dig pænt. Jeg blev beskyldt for aldrig at have haft hund og bare ville kloge i det, jeg blev beskyldt for at være en fake profil. I kørte på og jeg mistede lysten til at svare fordi jeg var blevet dømt på forhånd. I var så hurtige på aftrækkeren at inegn andre end jer kunne få et ben til jorden. Hvorfor gjorde I det, hvorfor beskyldte I mig for det I gjorde. Svar ærligt det vil jeg respektere. Det der hykleri vækker ikke respekt.

Ja HA kan slette indlæg i tråde der overskrider reglerne og de gør det af og til.

• #32   27. jan 2011 Susan: nej de sletter aldrig indlæg herinde, de sletter hele tråden.

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#33   27. jan 2011 Jeg vil godt tage filtret af dig, hvis du så vil svare mig ærligt på hvorfor det var nødvendig at opføre sig sådan over for mig. Du kan så vælge at sige det på PB hvis du har det bedst med det, eller sige det her. Jeg tager filtret af nu, men så må du osse udvise mig den respekt ikke ?

• #34   27. jan 2011 Susan - hvis de kan det, så er det helt helt nyt. Det har de aldrig kunnet - de kan slette hele tråde, men ikke enkelte indlæg der er lagt i forum.

Jeg har lige kigget de to formasteliges indlæg igennem og jeg må sige, at det for mig er under bagatelgrænsen, det må jeg indrømme.

Det kan godt blive svært at få en god dialog, hvis sensitiviteten er på det niveau, det må jeg indrømme.

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#35   27. jan 2011 Jeg talte med HA i aftes og de kan som de kan på andre forum her slette indlæg. I aftes blev der slette indlæg i den tråd og hvis der var flere jeg ville have slettet skulle jeg sige det.

Jeg ved at HA sidder og læser med nu, de kunne jo evt. komme ind lige og bekræfte at de kan slette enkelte indlæg.

• #36   27. jan 2011 Det synes jeg bestemt ville være fint, om de gjorde.

Det har været efterlyst meget længe, da alle har været kede af, at hele tråde er blevet slettet fordi en enkelt eller to ikke kan holde sig i skindet...

• #37   27. jan 2011 Hmmm så du skulle bare sige til, hvis der var nogle indlæg, du skulle have slettet? Det er dælme langt ude.

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#38   27. jan 2011 Da det er forbudt at hænge PB ud i det offentlige rum her kan jeg ikke kopiere den besked jeg fik af HA, der fortæller om de slettede indlæg. desværre smiley

• #39   27. jan 2011 Ihhh.
    En siger der er slette indlæg og den anden siger de stadig er der alle sammen..

Og HA kan vel dårligt sige om der er slettet indlæg eller ej uden at stemple den ene af jer som løgner..

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#40   27. jan 2011 Nej jeg skulle sige til hvis der var flere, hunkunne jo have overset nogen indlæg. Så ville hun kikke på det. Lad nu være at misforstå mig ikke smiley

• #41   27. jan 2011 Susan: hvad pokker er det nu for en regel? Du må da gerne smide en privat besked ind i forum? Jesus en masse regler, som jeg aldrig har hørt om, selvom jeg har været herinde i 5 år.

• #42   27. jan 2011 Kunne være lidt fedt om indlæg havde numre, så man kan følge med i om nogle forsvinder.. Det giver somme tider også mere mening hvis man ved der mangler et indlæg

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#43   27. jan 2011 Tina og..........

Det er jo dybest set osse lige meget. De der så det eller de der selv fyrede det der omtalte af de ved det selv. Så det skal i ikke sætte næsen op efter en kamp på. Jeg ønsker bare at få af vide hvorfor jeg skulle behandles sådan. Længere er den ikke. Og så appelere jeg i min tråd om god opførsel generelt.

• #44   27. jan 2011 Sådan som de plejer at orientere, så kan store-admin slette indlæg, men HA'erne kan ikke.

Men der kan da være sket nyt. Glæder mig til at høre fra en HA'er.

• #45   27. jan 2011 Og nå ja - det er vel næppe udhængning at lave et citat fra en HA'er, som ikke er negativt, blot orienterende.

• #46   27. jan 2011 Susan..
    Jeg skrev på INTET tidspunkt at du var en fake profil, det kan jeg af gode grunde ikke vide om du er eller ej, eftersom jeg har været inaktiv herinde meget længe..

Ja jeg skrev at jeg havde mine tvivl omkring at du havde haft hunde, ud fra det grundlag at du ikke ville svare på mine eller andres spørgsmål omkring hvorfor du så ikke havde holdt dem ud fra den holdning du kom med, mht at alle hunde i offentligt rum skulle ha kurv på..

At andre ikke kunne få et ben til jorden, kan jeg ikke se er rigtigt.. der var da masser af andre der skrev..
    Og der ud over har jeg ALDRIG skrevet at du ikke har ret til din mening fordi du ikke har hund..
    Alle har ret til deres mening, men jeg har også ret til at være uenig og undres..

Jeg siger ikke at alle mine svar igår var lige høflige, men jeg følte virkelig at du med vilje kom med nogle udtalelser som du VIDSTE ville få hundetosser op og køre, og derefter ikke ville svare på konkrete spørgsmål, hvilket jeg ikke forstår..

Derud over så prøv at gå ind og læse mit ene indlæg, der skriver jeg så sandelig at jeg er enig med dig i at alle utilregnelige hunde bør føres i kurv..

• #47   27. jan 2011 Der var ingen slettede indlæg... hold nu op man :S

Du kunne bare have hoppet op og ned på den og taget mit hint til at fortsætte den egentlige debat - Så havde det været meget nemmere.

Men det er svært at hoppe over en som dig Susan, Når du kommer med en halv mening, og efterlader folk til at gætte resten, Derfor tog jeg "din tråd" i tråden op, og prøvede at spørge dig ind - Men svaret var igen halvt og mangelfuldt og jeg prøvede IGEN ...
    Ville ønske du havde svaret mig på mit spørgsmål der - Og ikke rettet min tænkefejl ?

Det virker på mig som om du med vilje hoppede over , Det gør mig lidt irriterret :S

Ellers syntes jeg du er en rar person- af hvad jeg har set her- Men iiiih det er svært når du fare sådan frem og råber om ild og kaos :S

• #48   27. jan 2011 HB - var det et indlæg eller flere
    For vi har jo alle mulighed for at slette et indlæg, men ikke mange. Og HA'erne kan henstille til, at man sletter stødende indlæg...

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#49   27. jan 2011 Henriette

Tak fordi du skrev til mig. Du har mistet nogle indlæg på den tråd, det ved du, det ved jeg og de der var tilstede. Det skal der ikke syltes mere suppe på.
    Nej din opførsel var ikke pæn, der giver jeg dig fuldt ret.
    At jeg ikke svarede var som jeg har allerede har fortalt, fordi jeg allerede var dømt. Så var det jo ligesom ligemeget ikke. Hvad havde jeg fået ud af at have svaret ?
    Jeg inviterede til at komme på PB og få min historie men det var der ingen der var interesseret i. ja hvor vigtig var min historie så. handlede det hele ikke bare om at der skulle kanøfles en og det blev så bare mig.

• #50   27. jan 2011 argh.... press..

Syntes godt nok det er svært på HG - Enten er man fej for at tage den på PB eller også er man klam fordi man ikke gjorde.... hvornår er forskellen ? ( og NEJ den er ikke henvent til dig Susan - Det er en general irritation for mig :S )

• #52   27. jan 2011 Jeg bruger tit pb.. Hvis der er noget der ikke vedrører andre end den jeg skriver til.
    Feks vedr. køb og salg af en mobil

• #53   27. jan 2011 Jeg tror det hele kunne have været undgået hvis du blot havde svaret på spørgsmålene. henriette skriver jo faktisk at hun er enig med dig, så havde du blot forklaret dig med det samme var det nok ikke eskaleret sådan.
    Dømt på forhånd, nej det mener jeg bestemt ikke. Med forklaring ville det have oplyst folk om den givne situation, man kan jo altså sagtens blive klogere. En ting der ikke just jubles over herinde er indlæg med provokerende udsagn og at der så efterfølgende ikke opfølges på dette, og da du ikke ønskede at svare på de spørgsmål, misforstod folk situationen til at det igen igen var en af disse personer.

• #54   27. jan 2011 Nej det ved jeg bestemt ikke at jeg har..
    Så det må en HA'er meget gerne bekræfte, for jeg kan vitterlig ikke se at jeg mangler nogle indlæg i den tråd!!

Om du var dømt af andre kan jeg ikke svare på.. De to første gang jeg skrev til dig i den tråd stilte jeg i mine øjne meget konkrete spørgsmål, og begge gange undveg du let og elegant..

Og ja så dømmer jeg, at der må være en grund til at du ikke vil svare!

• #55   27. jan 2011 Hahaha Tina - Det er så også fair nok *GGG*

• #56   27. jan 2011 Maria..
    Tog det på ingen måde som noget negtivt det du skrev i tråden igår smiley

Tog det til efterretning og lod den snak der var fra min side omkring Susan ligge!

• #57   27. jan 2011 Det var helt fint Maria smiley :)
    Jeg tog det nu ikke personligt !

• #58   27. jan 2011 Hov den med HA osv var selvfølgelig til Susan..
    Har lidt travlt med at bage guffere til hundene samtidig *G*

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#60   27. jan 2011 Henriette

Nej jeg ville ikke undgå noget eller undvige. jeg plejer nu nok at ville stå ved mine meninger. Men jeg skulle pludseligt forholde mig til flere andre ting end det egenlige derfor stoppede jeg. Jeg kunne da godt at min mening ikke faldt i god jord og som Maria Dilling siger så kørte toget bare og jeg svarede ikke, men andre fortsatte i et spor der ikke var så relevant.

• #61   27. jan 2011 .... Der vil ALTID være nogle der køre den et andet sted hen
    Kunne du ikke bare have taget min hånd og fortsat stille og roligt ?

Behøvede du lave en scene ud af det smiley

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#62   27. jan 2011 Freja

Jeg lavede jo ikke en scene, men ville gerne have det stoppet. Jeg ville ikke fortsætte min forklaring fordi der netop var vagt denne ufattelige dårlige tone mod mig. Det brød jeg mig ikke om, så kan I jo kalde mig alt hvad I vil. men man kan altså godt formidle et indlæg på en ordenlig og rimelig høflig måde.

• #63   27. jan 2011 "
    Freja

Nej det vil jeg ikke. Jeg har ikke hund og kan ikke tillade mig at have en mening. :-(((("

æhm.. .?

Det var dit svar da jeg for 3. gang prøvede at vende debatten tilbage til start - Et stille og roligt spørgsmål.....

• #64   27. jan 2011 Susan..
    Man vælger vel selv hvad man forholder sig til.. Nu var der en del der spurgte ind til netop den samme holdning/mening som jeg spurgte ind til.. Så ville det vel ha været fint at springe negative vibrationer over at svare på det?

Måske ikke mig, når du nu så mig som et meget negativt element.. men så f.eks Freja som intet negativt havde skrevet?

• SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

#65   27. jan 2011 Freja

Ja på det tidspunkt var der løbet meget vand ind i den år og jeg var sq helt ærligt fortørnet over hvad der skete mellem dine indlæg. Det var ikke dine indlæg der fik mig til at miste lysten, det var de andre i mellem.

• #69   27. jan 2011 Men hvis der ikke skal mere til ( forstå mig nu rigtigt, Jeg siger ikke det er okay - Men siger det er "normen" herinde, Og at ændre det ville være som at ændre vindretningen ) så skal du måske overveje om du skal være på et forum ?

Ærglig talt så tænkte jeg ikke en SKID over den tråd bagefter, Eller andre tråde ? Eller HG generalt ? - Jeg slukker min computer, også er det det.
    At du flere timer og en nattesøvn senere alligevel er sur over det og har brug for at lave et emne .... ja ... HG skal ikke styre dit humør ?

Jeg siger bare det virker som om du går LIDT for meget op i hvad folk siger ?

Og nej - ikke misforstå som om jeg siger du ikke må være på HG

• #72   27. jan 2011 "kollektiv afstraffelse" ... overdrivelse fremmer forståelse ?

• #73   27. jan 2011 Jamen... Nej, jeg gider ikke engang forsøge..

• #74   27. jan 2011 Susan..
    Fordi jeg kom frem? Hvad mener du med det? Var ikke mig der havde dig på filter.. Det var omvendt..

Så nej jeg har skam ikke gemt mig, jeg er ked af hvis du har den opfattelse.. For gemmeleg har nu aldrig været min kop the!!

• #75   27. jan 2011 Jeg vil for god orden skyld godt lige fortælle, at jeg netop har fået bekræftet fra en HA at ingen af mine indlæg i den pågældende tråd er blevet slettet..

Og samtidig fik jeg svar angående vores spørgsmål mht. om HA kan slette enkelte indlæg, det kan de godt smiley

• #77   27. jan 2011 Maj Britt - Længe leve overskriften smiley

• #79   27. jan 2011 Maj-Britt

Jeg havde samme tanke ;O)

• #80   27. jan 2011 Syntes virkelig man bør genoverveje sin færden på HG hvis man ikke kan klare tonen....

Freja siger hej til FIlterlisten *G*

• #81   27. jan 2011 What Freja? Er DU sat på filter? Én af de største diplomater, vi har på HG. Jeg er målløs....

• #83   27. jan 2011 Ja ja .... jeg har faktisk også styret mig meget idag.. været helt nede på jorden osv osv...

Men det er nemmere at ignorere og "glemme" / overse / hoppe over - end at give svar på tiltale...

Ærgeligt...

• #84   27. jan 2011 Hahahha Hvor er det sødt i ikke tror på det smiley

• #85   27. jan 2011 Også røg tråden...

• #86   27. jan 2011 Ejjjj.... Hader når tråde slettes..
    Er der sket noget specielt de sidste 10 minutter hvor jeg lige var væk eller var det barre træls der ikke var mere sympati at hente?

• #87   27. jan 2011 Tina: Det må være det sidste, for jeg har siddet og fulgt med...

• #88   27. jan 2011 Ihh altså nu var jeg jo slet ikke med til at se hvad der skete.. Det fandme for dårligt! *G*

Lorte gæster hvad bilder de sig ind at forstyrre mig midt i det hele.. *Knurrer*

• #89   27. jan 2011 Hm...........Gad nok vide om jeg er på filter hos nogen ??
    Nå, det finder jeg måske ud af en dag.........
    Minder lidt om pigefnidder i skolegården

• #91   27. jan 2011 Mit indlæg var faktisk det sidste. Jeg skrev (sådan ca.):
    Nøj sikken tråd. Dobbeltmoral når den er bedst. Nu vil jeg tage hunden med ud i solskinnet og gå og fundere over hvilken gruppering, jeg mon tilhører...

Og NU går jeg altså med hunden :))

• #92   27. jan 2011 God tur Bente smiley

Jeg vil også vide hvilken gruppe jeg er med i altså.. *G*

• #94   27. jan 2011 Jamen har du gjord det endnu Maj-Brutt ? *G* Er sikker på Henriette godt kan klare et par rygklappere mere smiley

• #95   27. jan 2011 *Vender pænt ryggen til så du kan klappe* smiley

• #96   27. jan 2011 *Pejer på Henriettes ryg og smiler STORT* smiley :D smiley

• #97   27. jan 2011 Men advarer.. Jeg stinker af tun, smeltet ost og æblemos *GG*

• #99   27. jan 2011 Sej og sej.... kommer jo an på hvem der ser *G*

• #101   27. jan 2011 Vi hader lyserødt i min gruppe!! Men kan gerne li fede læderhalsbånd med navne på *GG*

• #103   27. jan 2011 YaaaY smiley

Jeg har en gruppe smiley ehmm :S *G*

• #105   27. jan 2011 Hahahah awsome smiley

• #106   27. jan 2011 Cool....
    Hvordan kommer man med i den ?

• #109   27. jan 2011 Havde forventet nogt mere slagkraft fra dig Maj-Britt.....
    Du er trods alt admin i gruppen *G*

• #110   27. jan 2011 LOOOOOOOOOOOOOOOL er helt færdig af grin her smiley

Men alligevel samtidig lidt øv over at Susan har valgt IKKE at kommentere på det faktum at hun ikke talte helt sandt da det kom til min såkaldte advarsel samt slettede indlæg....

• #111   27. jan 2011 ej altså! jeg stemmer for at HG er lukket fra midnat til 15.00.....
    jeg går glip af ALT for tiden *KLYNK*!

• #113   27. jan 2011 *Forventer snart at blive smidt ud* *GG*

Tine.. Du kan da bare lade være med at ha et liv!! *GG*

• #114   27. jan 2011 Henriette : Ja nu er det blevet påstand mod påstand... Trist..
    Jeg ved godt hvem jeg tror mest på og håber den ikke helt sandfærdige giver en undskyldning.

Det var vel også et af underemnerne i den slettede tråd.. At indrømme når man er galt på den og give en undskyldning når det er på sin plads

• #115   27. jan 2011 Hahahahaha Det burde du jo ikke kunne da det er Henriette der laver reglerne ? *G* så fy fy

og FY til dig TIne for at efterlade os normale mennesker her smiley :P

• #116   27. jan 2011 Areh Maj-Britt... Du er vist nødt til at få nogle medlemmer ind før du kan vise din alt overskyggende enehersker magt *GGG*

• #117   27. jan 2011 Freja - det er sq ikke med min gode vilje da smiley
    og sjovt nok står HG under 'favoritter' på arbejdsputeren *GG*
    så smuglurer en gang imellem smiley

• #118   27. jan 2011 Goooodt, Så taber vi dig ikke helt til det krævende arbejdsliv smiley

• #119   27. jan 2011 Kan heldigvis være på HG når det passer mig... Lige med undtagelse af når der kommer kunder og forstyrrer midt i det hele

• #120   27. jan 2011 Hahahah Det kan de heller ikke være bekendt ! - Dumme kunder *G*
    Bare fordi de vil købe noget skal de da ikke afbryde ?

• #123   27. jan 2011 jeg var LIGE ved at trykke afvis ved dig Carina *G* meeeen, skal nok være sød din lille rygklapper smiley

• #124   27. jan 2011 Freja. Nej jeg synes også det er vildt dårlig stil... Altid midt i noget spændende.. Eller når man lige har lavet en dejlig varm kop cacao..

• #125   27. jan 2011 Tina..
    Nej heldigvis er det jo ikke påstand mod påstand mere smiley
    Jeg gik til en HA'er for at få be- eller afkræftet hvor vidt nogle af mine indlæg var blevet slettet..

Og svaret var meget tydeligt.. Det er der ikke..
    Ved ikke om man må ligge kopi af PM'en herind så derfor citerer jeg blot lige lidt smiley

Skrevet: 27-01-2011 14:16:45
    Så vidt jeg kan se har du ikke fået slettet indlæg af en HA - men et par af de tråde du har deltaget i har været slettet (senest d. 23/1, og før det skal vi helt tilbage til oktober). Jeg kan dog ikke se hvorfor de tråde er slettet.

Navn osv selvfølgelig udeladt for det ikke skal være udhængning smiley

• #126   27. jan 2011 Hahahah De planlægger det gør de smiley
    De sidder foran butikken, på lur og veeenter "Så - NU har hun sat sig til rette og fordybet sig i rygklapperiet - IND OG KØB" smiley

• #128   27. jan 2011 Ha ha. I er lidt tosset, men det skal man vist også være for og være herinde. Kan se det for mig:... Medlem af rygklapperne. Ti hi

• #129   27. jan 2011 Hvaaa.... rygklapper du rygklapperne ?

Det bliver en lang aften *G* haha

• #130   27. jan 2011 Henriette : Ja men det jo præcis det samme ( eller modsatte) Susan sagde.
    At hun havde fået at vide af en HA at der var slettet nogle af dine indlæg i omtalte tråd..
    Når man læser at begge har en HA's ord for at de har ret, så er man jo lige vidt som alm læser f tråden... Ikke et hak klogere.. Man har kun sin mavefornemmelse at gå efter

• #131   27. jan 2011 Freja : ja... Og så kommer der af en eller anden grund alt for mange idag der spørger efter noget jeg ikke har... ØV...
    Så har man lettet sin "lille" popo til ingen verdens nytte OG gået glip af de mest spændende øjeblikke... Grrrrr.

• #132   27. jan 2011 Hahahahha *ae ae* Tina smiley :D Du har et hårdt liv smiley

Du må udvide din samling lidt så ?

• #133   27. jan 2011 Elsker medlidenhed... Også selv om den ikke er helt oprigtig *GG*

Jeg har sgutte plads til mere... Og hvem spørger også efter papegøjelegetøj i "Hundehuset" ??

• #134   27. jan 2011 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL@Tina...

Okay DET er toppen over dumme kunder!! *G*

• #135   27. jan 2011 Henriette : ja ikke ??
    Ej... det er nok fordi der er 25 km til næste dyrehandel, så selvfølgelig prøver de her først, og jeg vil også rigtig gerne hjælpe dem, men ting til gnavere, fisk og fugle ligger ikke sådan umiddebart inde med

• #136   27. jan 2011 LOOOL genialt smiley

Jeg søger et bur til min tiger - Er det noget du har ? *G*

• #137   27. jan 2011 Tina..
    Ja dovenskab længe leve, synes bare "Hundehuset" siger alt *GGGG*

• #138   27. jan 2011 Arehhhh Freja... Ikke mobbe !!!

henriette : ja navnet burde give et hint om hvad jeg sælger smiley

Nå... Nu vil jeg lukke og komme hjem til "la familie"

Kommentér på:
Dobbeltmoral længe leve :D

Annonce