3.594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Stærke negle?? Stærke negle??

Jeg vil rigtig gerne have lange flotte naturlige negle..
Jeg har hele mit liv bidt mine negle, og derfor har jeg aldrig tænkt over hvordan mine negle var..

nu er jeg så stoppet og har prøvet at få lange negle.. men de er vild skrøbelige..

Jeg har læst at saltvand skulle være godt, men synes ikke det har virket, så læste jeg at man skulle gnide sine negle i fed af hvidløg..
men...

har prøvet forskellige (dyre) negleting der skulle give stærke negle, men de flækker hele tiden..

nogen af Jer der har nogle gode husråd til hvordan man kan gøre sine negle stærke...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stærke negle??
  • SuHo
    SuHo Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 403
    #2   20. jan 2011 Vitaminer :-S Der er jo mange der har skøre og bløde negle, det er arveligt og kan ikke gøres så meget ved.
    Frosten får osse neglene til at blive "vinter" skøre.

• #3   20. jan 2011 jeg drikker et glas mælk hver dag, hvis jeg ikke får det mælk, kan jeg hurtigt mærke det på neglene...

• #4   20. jan 2011 Det er sjovt så forskelligt det er.
    Jeg spiser IKKE sundt
    Jeg spiser ikke vitaminer
    Jeg filer ikke negle
    Jeg putter intet på

og mine er RØV stærke og kunne blive ret lange hvis jeg gad have det smiley

• #5   20. jan 2011 Jeg har med SUPER godt resultat brugt denne:

(link fjernet)

• #6   20. jan 2011 Silica piller

• #8   20. jan 2011 Altså ud over at tage vitamintilskud som.f.eks sisilica kan jeg foreslå en nail harener der trænger ind i neglen i stedet for at lægge sig som en lak. Det har en langt bedre effekt på bløde negle eller negle som "deler sige i lag som enten flossede eller på den anden led. Det binder neglepladerne sammen ud over at tilføre hvad det nu er der bliver tilføjet hehe. Jeg er selv ret vild med mavala som kan købes i bla. matas.

Altså denne http://www.whatshebuys.com/90012.html

Det er heller ikke verdens bedste ide at bruge neglelak før neglene har en ønskede hårdhed

• #10   20. jan 2011 Line.. det må jeg prøve... bruger heller ikke neglelak i den forstand, men har brugt det lak jeg fik at vide skulle give stærke negle og synes ikke det virkede

• #11   20. jan 2011 Har brugt det samme som Grynet og Heidi M med rigtig gode resultater. smiley

• #12   20. jan 2011 Jeg har brugt Mavala i meget lang tid i perioder og de første dage kan jeg slet ikke lade være med at gentage påføringen et par gange. Allerede efter en 3-4 dage kan jeg mærke tydelig forskel. Tricket er at finde den rette balance for hvis negle bliver for hårde og "sprøde" (fordi man gentager for ofte *host*) så knækker de. Jeg giver normalt et strøg på rene negle. Når laget er trukket ind giver jeg endnu et lag. ( Når du er færdig med 2 hånd kan du starte på 1 hånd igen så hurtigt går det. Det er så tyndtflydende som vand.) Jeg venter herefter lige 10 mins med at vaske hænder og giver lidt håndlotion på hænderne da det kan udtørre neglebåndene smiley

• #13   20. jan 2011 P.S.

Husk at være opmærksom når du handler at du får det rigtige produkt da mavala har rigtig mange varianter af negleplejende produkter. Og de har flere forskellige neglehærdere som er i retning af lak eller creme smiley

• #14   20. jan 2011 Takker Line..

Det vil jeg huske

Kommentér på:
Stærke negle??

Annonce