28. jul 2007 Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Leverings tid??? {{forumTopicSubject}}
Jeg har d. 11/1 bestilt noget tøj hos Bobbleroom.
D. 17/1 får jeg en mail at varen er afsendt ( det er ok, men synes godt nok de er længe om det!). Fred være med det...
Nu har jeg så holdt øje med pakken via track nr. og kan se den befinder sig på 3. døgn hos det svenske post i Malmø...............
Skal den ikke snart videre?? Ved ikke om det bare er mig der er utålmodig, men jeg synes godt nok det er længe fra d. 11 til d. 20. og stadig ingen varer. Jeg synes det ok med Bobbleroom med den leveringstid de har, men at den ligger samme sted på 3. døgn er da træls.
Det var en kjole jeg skulle have brugt i weekenden til en rund fødselsdag. Jeg tænkte overhovedet ikke på den ikke ville nå at komme. Jeg er på arbejde imorgen, så jeg er ikke hjemme hvis posten kommer og jeg kan første hente pakker dagen efter på posthuset dvs mandag :o(
Jeg købte samme dag fra 4. forskellige steder og den første pakke havde jeg da allerede 2 dage efter.
Det er da bestemt noget jeg vil tænke over til en anden gang, når jeg handler online....
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Det er under al kritik, både fra firmaet, men bestemt også fra sveriges postvæsen.
Står der ikke en mail.adresse på tracking siden så du kan "sparke lidt til dem" jeg tror nemlig ikke at det hjælper meget at ringe, da skåninge sjældent forstår danskt og omvendt :o))
Men jeg håber da du når at få din kjole inden weekenden.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
Der skulle jeg også have brugt noget af tøjet til en julefrokost
Men i dag, kan det sagtens tage 2 dage for et almindeligt b brev at nå frem.
Men at det ligger 3 dage det samme sted, lyder virkelig mærkeligt.
Det er da uacceptabelt
Men du kan jo ikke rigtig gøre noget, for bobbleroom kan jo ikke gøre for at pakken er stranden
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.968
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Min mand var hjemme idag og kunne tage imod :o)
Leverings tid???