{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

Is prinsessen AKA Farmor {{forumTopicSubject}}

Jeps det mig smiley

I lang tid , har Bertil og jeg ikke været ved søen pga. vejret.
Men igår var vi der igen og det var bare SÅ dejligt , godt nok var der is med vand på ,på samtlige stier, men vi tog det roligt.

Så idag havde jeg besøg af en veninde og selvfølgelig skulle vi ned til søen og se på den smukke kolde natur og så kunne Bertil få løbet krudtet af.

Vi gik rundt og nød naturen imens vi kæmpede bravt med balancen.

Søens område bliver i dagtimerne ofte brugt af elskende par der mødes i døglsmål midt på dagen i bil.

Vi kommer igennem et stisystem med en masse små træbroer over de frosne vandløb.

Vores opmærksomhed er 100 % på en rød bil der holder stille ud til vandet og man kunne se tydeligt , at der foregik noget imellem en mand og kvinde som bestemt IKKE tålte dagens lys hehehe

Vi går så og småsnakker frækt om aktiviteten i bilen , jeg tænder en cigaret ( mente bestemt der var anledning til også at synde lidt ) og lige pludselig siger det ;

- GLID - SMUT - NED PÅ RØV - BAGHOVED I ISEN !!!!!

Hold op , der lå jeg med støttepermanenten nede i isen og så sol , måne og stjerner.
Min veninde hørte bumpet fra bagdelen , vendte sig om tidsnok til , at se mit gamle hoved forsøge at slå hul i isen , og dermed skabe mulighed for lidt vinterfiskeri til dem der måtte lyste dette.

Jeg kunne under igen omstændigheder rejse mig op ved egen hjælp , men måtte støttes kraftigt af min veninde og slæbes hen til den nærmeste bænk , hvor jeg blev placeret som en falden krigshelt.

Svimmelheden , solen , stjernerne og måne begyndte at trække sig tilbage og jeg blev atter istand´til at forholde mig livet og dets udfordringer.

Gamle farmor her havde lige lavet en flot graciøs baglæns is-saltomortale med dobbelt sving i de gamle skøjter ( læs flade støvler )

Men prøv lige at tænk , hvis nu , at der var sket noget , så var min veninde død og pine nødt til at forstyrre de elskende i bilen , ganske enkelt fordi min veninde ikke kender området ved Bagsværd sø og dermed var de blevet :

- AFSLØRET , i deres formerings- hygge - legeproces

Og hvor pinligt ville det lige være for alle smiley

Så nu sidder jeg her hjemme og har en bule på størrelse med Fanø i baghoved og en hovedpine som om der var kirkeklokker der ringer ind til Gudstjeneste en søndag.

Jeg lover , ved alt der er mig helligt , at går ikke til søen FØR al is på stierne er væk.

Nå ja , hvad med Bertil ????
Han fattede brik af det hele , han vendte sig om , kiggede på mig og tænkte :

- nå nu ligger den gamle der igen , mon ikke hun snart lærer at stå på egne ben ?
Hun kan jo for filan ikke blive ved med at stå på vores ben , dem skal vi jo selv bruge smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Is prinsessen AKA Farmor
  • #1   19. jan 2011 Hold op en film der kørte i mit hoved da jeg læste det smiley
    Men ja, måske du skulle tjekkes for hjernerystelse?

• #2   19. jan 2011 Hvor er du dog bare så dejlig en person, måden du altid skriver på og får alt til at lyde så sjovt ;o) Sjovt har det nok ikke helt været at falde på den måde, jeg faldt selv den anden dag, min første tanke var ..oO(Mon der skete noget med jakken) også først ømme sig bagefter ;o) Det gav et par blå mærker - en øm arm der stadigvæk er øm, men sådan er det jo at falde ;o) Men ja, for dælen det hele havde været lidt komisk så ;oP

Håber din bule hurtigt fortager sig ;o)

*Kram* herfra

Og TAK for dine evig sjove måder at skrive på, det får grinet frem om det så er en lidt "grå" dag ;o)

• #3   19. jan 2011 Haha Aramis, jeg tvivler sgu på hun har hjernrystelse med den humor ;oP

• #4   19. jan 2011 Laila*Now as CSI-agent *

VIP

Tusind tak for din omsorg smiley
    Normalt ville jeg også selv råde andre til en tur på skabestuen , men nu har jeg arbejdet mange år med hjernerytelser patienter og kender ud og ind hvad man skal være opmærksom på.
    Men i starten var jeg da nervøs for det , men jeg tror kun jeg har fået et stort slag.
    Min mand holder øje med mig og jeg tager jævnligt min puls , for at være sikker på at der ikke er sket noget alvorligt.
    ( ved blødning i hjernen er sympt. omvendt af andre blødninger dvs. langsom puls og højt blodtryk )
    ( ved hjernerystelse er det blødning man frygter og det har jeg ingen sympt. på pt. )

• #5   19. jan 2011 *FNNIIIIIIS*

For hulans, det må gøre naller, men hvor lyder det dog morsomt ;o)

• #6   19. jan 2011 EEEJJJJ Hvorfor vidste jeg ikke der var nogen ??
    DAMN Det er pinligt det her *GGG*

God bedring med hoved . Husk nu at holde øje med digselv, svimmelhed, opkast, ustyrlig trang til at sove osv smiley

• #7   19. jan 2011 Tusind tak alle sammen for de fine ord smiley dem tager jeg til mig.

Jeg elsker ord , at lege med ord , og at lave en sjov historie er noget af det bedste jeg ved.

En bog bliver det nok ikke til , ved ikke lige hvad den skulle handle om , men mange små indslag når lejligheden byder sig , det lover jeg jer smiley

• #8   19. jan 2011 Se her Farmor - her har Ældresagen skrevet noget om forskellige pigsåler, så man ikke skvater på røven når man går på is:

(link fjernet)

Kunne være du skulle investere i sådan et par, så du kan synde mens andre elsker smiley

• #9   19. jan 2011 *Chianti og Malene *

Sjovt nok , stod jeg igår og så på pigsåler nede hos Skomageren , da jeg var inde og få lavet en nøgle til Fru Nielsen som skal passe Bertil.

og nu du siger det , ja så er det da en kanon ide til sådan en som mig til at stå fast med.
    det overvejer jeg lige en gang til smiley

• #10   19. jan 2011 Ej, hvor frygteligt Farmor.................. Men altså man kan jo ikke lade være at grine af din historie *ggg*

Håber du er ok!

Mht bogen anbefaler jeg helt klart en børnebog som kan læses i en alder af 9-10 år. Det er en pine at få min søn til at læse, men finder han en rigtig sjov bog er han helt vild. Desværre findes der ikke kanon sjove bøger lige i den alder, så kære Farmor: fat penen og kom igang - please :o))

Ellers rigtig god bedring.... og det var da godt du havde veninden med!

Kommentér på:
Is prinsessen AKA Farmor

Annonce