{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Lykkelig :-) Lang tid siden.... {{forumTopicSubject}}

Ja den 7 januar fødte jeg vores lille Datter Liva smiley sikke en oplevelse og sikke et mirakel....
Troede virkelig ikke man bare kunne blive forelsket ved første øjekast i sådan et lille menneske, helt utrolig oplevelse...
Nu har vi været hjemme siden i mandags og hundene har taget helt utroligt godt i mod hende.... Diablo vil meget gerne mysse hende hele tiden smiley Og Dario også.. Don Carlos var lidt mere forsigtig i starten men er nu også blevet mere åben over for hende.. Hvis hun græder begynder Diablo også at græde hyle.... Men var så bange for de ville virke som om de blev forsømt eller på en anden måde ville udvikle en træls opførelse efter vi har fået hende... For må indrømme der er gået lidt tid med den bette inden vi kommer ind i en fast rytme, men synes bare mine hunde er så seje og ikke tager sig af det, kun min samvittighed der har det dårligt... Men nu skal vi til udstilling næste weekend så må vi se hvordan det kommer til og hænge sammen smiley Håber alle har haft det godt herinde....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lykkelig :-) Lang tid siden....
Kommentér på:
Lykkelig :-) Lang tid siden....

Annonce