{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Ikke hunde men kat. {{forumTopicSubject}}

Ja vi har lige overtaget et dejligt hus men sælger har valgt ikke at tag sin han kat med sig og jeg har ikke ønsket at overtage den jeg har fanget katten 2 gange og den har store bare pletter på halsen og ned det har nogle kæmpe tæger og masser af lopper men når jeg har fanget den har den ødelagt alt hvad jeg prøvet at sætte den ned i den er mega tynd og ser slet ikke rask ud, vi har sagt at sælger skal komme og hente sin kat og få kørt den til dyrelægen men intet sker er der noget der har en ide om hvad jeg nu kan gøre efter sidst jeg fangede ham har han ikke ville tæt på mig så kan ikke få fat i ham igen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke hunde men kat.
  • #1   18. maj 2006 Ej en idiot :o(
    Han skal sgu da tage ansvaret for sit kæledyr!
    Ved ikke hvad du kan gøre? Mon der er nogen som kommer ud og fanger katte for en?
    Så kan den måske komme på internat eller noget

• #2   18. maj 2006 sæt en fælde op som bare fanger den og når det er gjort så kør den ud til et internat med den.. og så er jeg sikker på de nok skal klare resten derfra når du fortæller hvad der er sket..

• #3   18. maj 2006 Ja det er jo det jeg håber for så dårlig som han ser ud lever han nok ikke længe har kontaktet dyrensbeskytelse og venter bare på at de svare mig om hvad jeg kan gøre.

• #4   18. maj 2006 Sanne (Christiansfeld) M

Ja men har ingen fælder og alt hvad jeg har forsøgt har han ødelagt

• #5   18. maj 2006 Aiiiii hvor grimt =/

Min veninde havde en killing der løb væk med hålsbånd på, og den var så vild at ingen kunne fange den, så min kæreste (som er jæger) skulle ud og skyde den så den ikk blev kvalt i halsbåndet..
    - utroligt nok lod den sig fange da den så geværet, halsbåndet blev klippet af og nu er den stadig vild, men dog ikk i fare for at blive kvalt.. =)

• #6   18. maj 2006 Hvis du kan fange den selv så tag til din dyrlæge med den og forklar situationen, så tager de sig af den uden du får regningen!

Har gjort det samme for nogle år siden også med nogle som ikke lige gad katten fordi de skulle flytte, den var I så dårlig stand at den blev aflivet og fordi den var tatoveret fik de regningen alligevel!!

Håber på det bedste...

• #7   18. maj 2006 Tanja L

Har forsøgt og har fanget den 2 gange men det ødeløgger alt hvad jeg sætter den ned i for om ikke andet ville jeg ha betalt for den aflivning så han ikke skulle sulte men nu vil ha ikke fanges igen

• #8   18. maj 2006 Tanja ring til kattens værn.. Mine forældre oplevede det samme (dog var der 7 katte som naboen bare var skredet fra). De satte fælder op, checkede dem ofte (flere gange dagligt) og herefter blev kattene aflivet hos dyrlægen. Det lyder som det mest humane at gøre i dette tilfælde.. Stakkels lille mis smiley

• #9   18. maj 2006 Frøken D * Åkirkeby *

Tak for det jeg kontakter dem med det samme

Kommentér på:
Ikke hunde men kat.

Annonce