{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Det er godt nok lidt dumt.. {{forumTopicSubject}}

.. men det er jo bare typisk mig..

I morgen skal jeg til JM kl 9 sharp. Min første tid..

Og jeg er 99% sikker på at jeg har et brev liggende, hvor der står på at "dette brev skal medtages"... Men jeg aner ikke HVOR det befinder sig... Så det er jo skidesmart..

Nu sidder jeg og spiser, og så er jeg nok nødt til at endevende lejligheden bagefter :S dumme dumme mig!..

Håber jeg kan finde det, ellers må jeg ringe til min søster i morgen tidlig, så jeg kan finde ud af hvor jeg skal gå hen...

Så typisk..

Hvad bruger I andre ellers aftenen på? Synes her er lidt kedeligt på gallerierne til aften..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er godt nok lidt dumt..
  • #1   10. jan 2011 Hvad er JM? smiley ... Hehe ...

Ja, det er ret dumt det med at smide sine papirer væk, men jeg er selv ret god til det smiley ... Jeg er på sygehuset hver 3 uge og jeg glemmer ALTID det der mødetidskort om ny tid, så får altid et nyt ... Det er dog løgn, for det sidste halve år har jeg brugt min kalender i mobilen - som jeg aldrig glemmer smiley
    Men ellers de sidste 10 år smiley *Griner*

Ellers bruger jeg bare min aften på afslapning - jeg har indtil videre ikke lige en hvalp gående der skal luftes i tide og utide, men det kommer fra d. 27 januar og jeg glææææææder mig så meget smiley

Overvejer om lidt at lave et blogindlæg - nogle idéer til hvad jeg skal skrive om i dag?

• #2   10. jan 2011 Kiki,
    jeg TROR det er samme sted, som jeg var til scanning.. Men ellers ringer jeg til min søs, hun skal jo føde samme sted, så hun ved nok hvor det er..
    Hååber hun lytter efter hjertelyd, for med alt der sygdom og dårligdom jeg har haft på det sidste, har jeg været så bekymret, så jeg håber virkelig hun vil lytte og bekræfte at alt er i orden!..

Natasja,
    jeg er i 16. uge, så jeg har set Baby smiley Så den i 13. uge, da jeg var til NF-scanning smiley Kan lige smide et link bagefter, har billederne liggende på BG.. Hååååber jeg skal høre den lille i morgen..

Millen,
    JM = Jordemoder smiley

• #3   10. jan 2011 Tvillinge - Tak for oversættelsen smiley Hvad ved jeg som ikke går til sådan noget eller har børn *Griner* ... Det skal dog komme en dag smiley

• #4   10. jan 2011 Anja - Også tak for oversættelsen til dig smiley

• #5   10. jan 2011 http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7145

Her er billeder af den lille smiley

Kiki,
    jaaa, god ide..
    Har et plasticchartek til vandrejournalen, men da jeg gik og ryddede lidt op i går, fandt jeg et tomt ringbind.. Kunne nok være en god ide at smide alle mine breve derind...
    For har allerede så meget materiale liggende synes jeg, og det bliver jo nok bare mere og mere..

• #6   10. jan 2011 Weeeeeeeeeeeeeeh smiley Husk at skriv til mig *G* ved ikke rigtig om hvad men ja.... SKRIV bagefter !

Over happy moster *G*

• #7   10. jan 2011 Uhhh , hvor er det altså bare dejligt med alle de børn smiley

Jeg selv har nok ikke flere friske æg i bakken , men kan da sagtens glæde mig på jeres vegne.

Hvad blev det egentlig til , med hende for ikke så længe siden , der havde taget en masse forskellige test som viste forskelligt hver gang ??

jeg er gået glip af up-daten ( hvis der ellers var nogen )

• #8   10. jan 2011 Hmm... Bum bum... Kan være jeg skulle lave en lille tråd på BG, og spørge hvor det er på Roskilde?..

Min søs er jo nok gået i seng nu, så vil nødig vække hende.. Hun sover så dårligt i øjeblikket, nu hvor fødslen nærmer sig, og lillepigen bliver større og større...

Jeg ved jo også godt at baby nok skal få, men altså, jeg bliver jo bare ved og ved at være syg, og føler mig slet ikke gravid.. Har bare gået og følt mig, ja, syg af helvedes til.. Så det bliver virkelig godt at komme til en JM og få det bekræftet..

Har læst flere steder at de helst ikke lytter til hjertelyden før uge 20, da den kan være svær at finde, og man kan gøre mødrene bekymrede, ved ikke at finde den (selvom baby er sund og rask).. Men ja, vil virkelig gerne lige høre baby og bare vide at alt er godt!..

• #9   10. jan 2011 Bertil,
    Pia?..

Hun har været hos lægen, for hun begyndte at teste positiv igen. Men nu tester hun negativ.
    Hun kom vist til en gyn. undersøgelse eller scanning, og alt så fint ud, så eneste forklaring på de positive var en BIO..
    Hun var lidt bange for at der var nogle rester derinde, man alt var fint..
    De kunne dog ikke 100% udelukke en graviditet udenfor livmoderen da det kan være svært at se, men hvis der var noget som helst, skulle hun komme igen..
    Men jeg tror hun endelig fik lidt ro i sindet, i forhold til hvorfor hendes krop var så underlig smiley

Freja,
    hehe, det skal jeg nok...

• #10   11. jan 2011 AnjaCS !

Tak for up-date , godt hun fik lidt ro på , det var jo ikke til at holde ud med alle de forskellige svar hele tiden , for hende smiley

• #11   11. jan 2011 Nej nogen fine billeder Anja, smiley Og held og lykke i morgen smiley

• #12   11. jan 2011 Kiki,
    det kan godt være jeg ikke skal ringe lige på dette her tidspunkt af dagen smiley hehe...

Men må lige se om jeg ikke kan finde det brev altså.. det er godt nok dumt af mig!..

Rikke,
    uuuhh, det er da godt at høre..

Lyder som om du prøver at blive gravid?..

Og bare fordi man kun kan blive gravid omkring ÆL, kan man ikke altid regne med det smiley Jeg har min mens i omkring 3 dage, og blev gravid på dag 4.. Har ellers haft regelmæssig mens og ÆL i 10 år, så det troede jeg ikke helt var muligt..

Sådan kan kroppen overraske en nogle gange..

Kommentér på:
Det er godt nok lidt dumt..

Annonce