1.099 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Stå frem og indrøm......... Stå frem og indrøm.........

Hvem var det af jer , der for ikke så længe siden kom med det fantastiske råd om at købe ......

- en hulahopring med vægt på i Kvickly til 149,00 kr. ??

Jeg fik desværre ikke købt den på bud , men istedet nede i den lokale Sportsmaster og nu har jeg

- FUCKING ondt allle steder hehehehe

anede overhovede ikke at jeg var den lykkelige ejer , af så MANGE utrænet mavemuskler

Og vi skal da heller ikke tale om hele min rytmeevne i understellet vel ??

Den er ganske enkelt fantastisk , for den gør mig både forpustet , varm , svedig og øm på under 5 min.

Ja ja da , jeg har da så sandelig tænkt mig at fortsætte , for noget skal der ihvertilfald gøres ved de side deller og da Jørgen Ege er landflygtig , så er der heller ingen hjælp at hente der.

Kan i alle sammen have en forrygende søndag sammen med jeres hunde
Hilsen Farmor og Bertil

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stå frem og indrøm.........
  • #1   9. jan 2011 jeg har en jeg købte i butterfly fitnescenter for kvinder og den vejer 2.7kg og de er virkelig gode og de hjælper dog må man max bruge den 20 min om dagen og husk og skrifte retniign 10 min højer 10 venster hihi

jeg træner sammen med en som har brugt den i1 år hun har tabt 20cm om maven ved brugt af den også kan man købe dem til armene osse uhaa avav banko . de rigtig gode men av det hårdt for mormor armene.. men de færste 14 dage 3 uger vil du have ondt så går det over men jeg blev helt blå og grøn om maven efter de første gange jeg brugte den

• #2   9. jan 2011 Haha, ja kender det godt. Her troede jeg egentlig jeg var i ok form, men en tur i Spinnings lokalet, og jeg måtte erfare det var direkte selv-pine-ri. Havde ondt flere dage efter, og kunne dårligt nok, bevæg mine ben-muskler. Så det blev hurtigt stoppet *GG*

Men pøj pøj med det, har hørt ved ihærdig hed, kroppen skulle vende sig til det *GG*

• #3   9. jan 2011 Hmmmmm , 20 cm lyder rigtig godt i mine ører smiley

Jeps jeg holder ved , for det er jo sk..skægt samtidigt smiley

• #4   9. jan 2011 Det lyder da et spændende, hvordan fungere det så, skal man bare stå og "hulahoppe" med ringen i op til 20 min. om dagen :)?

• #5   9. jan 2011 hvor mange meter frirum skal man have, for at svinge sådan en fætter smiley

• #6   9. jan 2011 Jeps

til at starte med er det få minutter og så øger man tidslængden dog max 20 min. om dagen , husk halv tid til den ene side og halv tid til den anden side

det er faktisk rigtig sjovt

• #7   9. jan 2011 Platugle

uha uha , jeg bruger sådan cirka hele stuen i mine uøvede bevægleser

ej pjat til side , jeg tror jeg bruger små 3 kvm hvor der intet er der kan slås i stykker

men hold op hvor gør det ondt når man begynder at tabe den ned af benene og inden den rammer gulvet smiley

• #8   9. jan 2011 Det tor jeg da næsten jeg må prøve så smiley

• #9   9. jan 2011 hvor købes den billigst ?

• #10   9. jan 2011
    Den gør pisse ondt!

Kan kun holde til 1 min, så er jeg færdig. Men gør det så hver gang jeg kommer forbi den, så det bliver da til ca. 10-15 min om dagen.....

Men det er selvpineri.....

• #11   9. jan 2011 Det mega smart, nede i et træningscenter i viborg, har de en masse til rådighed, så når jeg alligevel træner i center kan jeg bruge dem dernede smiley Så jeg fri for at investere i en selv smiley

• #12   9. jan 2011 ej hvor genialt

• #13   9. jan 2011 Jeg havde ikke tænkt over det med at man skal have god plads, så jeg er nød til at rydde spisestuen hver gang smiley Det er det eneste sted hvor jeg kan få plads nok. Manden siger at jeg bare kan gå ned i gården, men jeg skal sgu ikke stå dernede med alle børnene og hvor alle kan se mig smiley

• #14   9. jan 2011 Hehe.. Det lyder som sådan een jeg skal ha fat i.
    Men husk allesammen, at AL start gir MEGET smertende muskler, man mærker helt sikkert en masse muskler som man ikke anede ens krop havde/har, "uanset om det er arme,ben el.kroppen man træner op", det vigtigste er "BARE" at man fortsætter, for pludseligt en dag så vågner man og føler nærmest at man er blevet stærkere, kommet mere i vigør på den ene nat, og så blir det naturligvis kun bedre dag for dag.

Men ØV hvor er det svært at holde ud til man når dertil hvor smerterne er forsvundet og alting pludseligt er meget letter.. ;o))

• #15   12. jan 2011 anna ja det mig der skrev det.. men den fås i mange forks størrelser min vejer 2,7 kg og har en på 2,0 og 1,7.

Kommentér på:
Stå frem og indrøm.........

Annonce