{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kedsomheds tråd
  • #1   4. jan 2011 jeg sidder også og keder mig.. sidder og venter på en elektriker smiley

• #2   4. jan 2011 ok det er ikke sjovt at kede sig:) nogle ideer til hva vi kan skrive om...

har du nogle gode aktiverings forslag til hunde...

• #3   4. jan 2011 Hmmm.. Keela og jeg er igang med at øve, at hvis jeg siger bold, så skal hun pege på en bold.. Hun kan faktisk udpege bolden, selvom jeg lægger den sammen med andre ting smiley Hun var ret træt efter de få gange vi har trænet det smiley

Hvad med dig ?

• #4   4. jan 2011 Tagetøvelser til hundene, er rigtigt godt ( ligesom den med bolden ): Brug fek sådan en bordskåner til kopper. Lær hunden at når den dutter på den med snuden eller fek sætter en pote på den, så bliver den belønnet ( sig evt "target" hvergang du vil have hunden til at påvise ). Når den har lært det, lægger du target et stykke væk. Hold hunden. Peg hen på target. Sig target og hunden vil så gå over og påvise. Beløn. Efterhånden kan du lægge flere targets ud på gulvet. Pege på den du vil have hunden til at påvise og beløn når den gør det. Targettræning kan også bruges til at lære hunden fek. at tænde/slukke lyset, lukke døre, åbne skuffer osv.

• #5   4. jan 2011 nadja ej hvor godt... vi leger gemme leg:) det vil sige jeg gemmer noget te også skal hun finde den og det går udmærket:)

lea ok ..

er i på hunderum.dk???

hvis ja skal vi være venner der inde

• #6   4. jan 2011 Jeg keder mig også :o(
    Går sygemeldt denne uge efter en knæ operation d 22. dec. Kan ikke ret meget.
    Er spændt på det videre forløb når jeg skal til læge imorgen og have fjernet trådene..... Det vil bare ikke blive bedre og det er så fustrerende:o(

• #7   4. jan 2011 Gitte - jeg føler med dig.. smiley blev selv opereret i knæet den 12 aug.2010, men det har ikke hjulpet ret meget...

• #8   4. jan 2011 I har det hårdt hva' smiley

Jeg er indlagt, har været det i 1½ uge. Jul og Nytår.
    Har infektion i min fod, efter operation. Så alvorlig at jeg i fredags fik at vide at jeg skulle forberede mig på at kunne risikere at miste min fod, fordi infektionen spredte sig til mit indre led..

Jeg har et hul i min fod der er ca. 4,5 cm i diameter, og lidt over 1 cm dyb, som nu er i behandling af vakuum bandage..

Igår faldt mine infektionstal fra 32 til 12, og de skal bare under 9, så er jeg rask smiley

Får måske lov til at komme hjem i morgen, HELDIGVIS!!! smiley

• #9   4. jan 2011 Sabina M

Hold da helt op!
    Men dejligt at du kan komme hjem smiley Er der en vuffer der venter på dig ? smiley

• #10   4. jan 2011 Rikke S -
    Ja lille Mads skal hentes d. 1 februar, og jeg har ikke besøgt ham siden før jul smiley
    Men modtager billeder af ham næsten hver dag, så det er bare rigtig dejligt!! smiley

• #11   4. jan 2011 gitte sabrina jeg føler med jer begge to gitte min mor har også fået opperet knæ to og lig lidt har det hjulpet... sabrina det lyder virkelig ikk rart smiley sabrina håber du bliver rask til lille mads kommer hjem

• #12   4. jan 2011 Gitte - Er blevet opereret to gange i mit knæ, og det er heller ikke blevet bedre.. øv øv..

Kommentér på:
kedsomheds tråd

Annonce