738 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tudefjæs :/ Tudefjæs :/

Puha så er Aramis lige taget på en lille nytårsferie uden sin moar... Og nu sidder jeg og tuder fordi jeg er så pylret!
Jeg tog en beslutnng om at han ikke skulle være i byen nytårsaften i år, men ud på landet til min ekskæreste hvor der ikke er fyrværkeri. Sidste år var han så bange at han ikke ville ud fra den 31. kl 13 til dagen efter om aftenen og det ville jeg ikke byde ham igen. Men hvor er det da svært når man er vant til at han er omkring en hele tiden, VRÆL, huset er så tomt uden ham smiley

Rigtig godt nytår til alle to- og firbenede, håber i får en rigtig god aften smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tudefjæs :/
  • #1   31. dec 2010 Min gamle tervueren var også så mega bange,,,du har gjort det rigtige,,,det er dejligt at savne når man ved man får dem igen....så det endnu dejliger at se ham
    godt nytår

• #2   31. dec 2010 Jeg synes det er flot du har sendt ham på mini ferie. du tænker på din hund.

Han skal nok hygge sig.... Og du ser ham igen.....

Godt nytår til dig

• #3   31. dec 2010 Hvorfor tager du ikke bare ud til ham og er der i aften ??

Og godt nytår til alle smiley

• #4   31. dec 2010 Det er helt naturligt at du savner ham, og det er rigtigt at hjemmet er tomt uden vapsen, men det viser jo at du en rigtig god hundemor som gør det allerbedste for din vovse, "Det kan og bør du være stolt af" var der bare flere af din slags til..
    Så trøst og glæd dig nu med/over, :o) at du har gjort hvad der er bedst for ham, jeg er sikker på at han sætter pris på din omtanke.

Uanset hvor meget du savner ham, så håber jeg at du får en
    Dejlig Nytårs aften, især nu hvor du ikke skal tænke på at Aramis vil blive bange hver gang der bliver fyret en raket af.*Ss*

Rigtigt Godt Nytår til dig
    Og
    Til alle her på HG.

• #5   31. dec 2010 han kommer vel hjem i morgen, syns da ikke der er grund til at tude. Det var der da netop hvis du ikke havde sendt ham af sted. Nyd nu din nytårsaften, uden hund. Godt nytår til dig.

Kommentér på:
Tudefjæs :/

Annonce