Loftsbeklædning/indretning {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger så handler det om loftsbeklædning/indretning, og der sidder helt sikkert en masse kloge/kreative hoveder ude bag skærmene
Vi er i gang med at bygge nyt hus (det står dog stille pga. frosten). Når selve skallen er lavet, så skal vi selv lave alt det indvendige (iso. loft, opsæt lofter, vandskure indervægge, male, gulvbelægning, køkken/bad ovs.).
Jeg syntes der er utrolig svært at finde ud af hvilket loft vi skal have, så har i nogle forslag udover disse:
Listeloft (enten natur/bejset eller hvidmalet)
Gipsloft
Troltex - vil min mand ikke have. Det har vi opsat i vores butik.
Jeg syntes ikke listeloft passer til nyt hus hvis køkkenet skal være sortbejset eg og gulvet grå/granit træfliser. Vi har ikke lagt os fast på noget køkken eller gulv.
Det er måske bare mig som syntes listeloft er sådan lidt gammeldags?
Gipsloft er jeg bange for giver en for hård akustik da køkken/all rom og stuen går ud i et = 63,3 m2 stort rum.
Det er ved at give mig grå hår i hovedet fordi inden vi får set os om så er det forår og huset står klar til vi skal i gang indvendigt.
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Lad mig se om jeg kan forklare..
Du har loftet, derpå sætter du spotlights langs kanten; ned fra loftet i nogle wires hænger man så.. noget... ved ikke om det var af plade eller stof..
- Men i hvert fald gav det en rigtig stilren og super hyggelig belysning i rummet =)
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 138
Men der skal jo ligesom et eller andet op først, så man ikke ser isoleringen.
Huset er i 2 plan hvor førstesal bliver med synlige spær.
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Altså jeg tænker cirkler eller nowet...
Ja du kan nok høre jeg er den fødte indretningsarkitekt ; )
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 138
Står med armene i vejret iført "rumdragt" og beskyttelsesbriller fordi spartelmasse ryger ned i klatter, i hovedet af mig *GG*
Jo jo meget kreativ *GG*
Kan forstille mig hvir bøvlet det så ville være at male fordi der er en masse fordybninger/revner/riller i det *GG*
Vil gå i seng mens jeg indvendigt griner over dit kreative forslag
Tak fordi du endte min dag med et smil på læben
Loftsbeklædning/indretning