{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

at prøve noget nyt ...... {{forumTopicSubject}}

ja , det har jeg altså besluttet mig for.

Min veninde har den fedeste æblegrønne taske , lille fin og firkantet og tænk

jeg må IKKE få den

den er af et dyrt mærke ( kan ikke huske det ) , koster over 2000 på nettet

og nu vil jeg altså prøve at købe noget skind og så sy en

det er skisme da bare 3 stykker læder og nogle hanke,
kan det være så svært ??

andre der har prøvet at give sig i kast med noget som de slet ikke har forstand på eller prøvet før ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at prøve noget nyt ......
  • #1   28. dec 2010 Ja det må man sige og ikke altid med ligegodt resultat *LOL* Men fik da syet et fint dækken til Fluffy, det tog godt nok 3 forsøg og en hel weekend *LOOL*

• #2   28. dec 2010 jepper , jeg er vildt meget overpå efter flere ugen debattering med jer.

jeg har jo nærmest været i job-vinterhi , de sidste mange uger og så for man jo lidt på hjertet hehe

og så er manden iøvrigt syg , så jeg keder lidt hehe

• #3   28. dec 2010 Åh der rammer du et ømt punkt. Mit største traume på den front var i min gamle lejlighed. Eks-eks-kæresten var lige flyttet og jeg var SÅ træt af gulvet på toillettet, som var noget mosaikhalløj, der var begyndt at gå løs og jeg syntes ikke lige, jeg kunne vente på, at en eller anden håndværkertype forbarmede sig over mig. Hvor svært kan det være? tænkte jeg, fjernede den gamle belægnng med en skruetrækker og afsted jeg for til et byggemarked og købte selvnivellerende gulcspartelmasse, grunder og maling.

Jeg kunne jo godt regne ud, jeg ikke ville kunne gå på gulvet en tid, så ventede til sen aften og så gik jeg ellers i gang med at blande op og hælde ud over gulvet. Det så rigtig fint ud, jeg følte mig MEGET selvstændig og "pft! hvad-skal-vi-med-mænd" agtig og gik i seng med et veltilfredst smil på læben.

Kort efter bankede det insisterende på døren og der stod min underbo med sit digitalkamera og spurgte om der var sket noget på mit toilet, for hun havde billeder af sit eget, hvor en sær grå masse drev ned af væggene. Åh gys og gru, det var SÅ pinligt. Jeg undskyldte 1000 gange og fløj ud på toilettet og skrabede hele lortet op med en rugbrødsform. senere fik jeg en regning for maling af deres toilet samt et par andre småreperationer og mit eget gulv malede jeg bare over, da resterne af spartelskidtet var tørret. Det blev IKKE særlig flot!

Men held og lykke med din nye taske smiley

• #4   28. dec 2010 Susanne * nu med et lille håb *

jow tak smiley

men jeg tænker bare

- måle fra hendes taske og klippe magen til
    - stikle huller med sådan en hullemaskine , hele vejen rundt
    - sy med fint silkebånd igennem de små huller
    - og flette hankene af silkebåndet tilsidst

men det kan da godt være det ikke er så simpelt som jeg gør det til hehe

• #5   28. dec 2010 Bertil
    Uanset resultatet synes jeg, du skal love, at vi får et billede at se smiley

• #6   29. dec 2010 Marianne K

Fed historie og ikke mindst beskrivelsen af din ......

- storhedsfølelse

den kender jeg så godt , når jeg også prøver noget nyt , som så ender med diskutabelt resultat hehe

Og ja , jeg skal nok putte et billede ind , så i kan komme med alle jeres bestillinger til en kopitaske og jeg vil så på sigt blive mangemillionær hehe

Kommentér på:
at prøve noget nyt ......

Annonce