{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Nogen der kan undvære lidt held? {{forumTopicSubject}}

Nu syntes jeg godt nok ikke jeg orker mere uheld.. smiley

Først fik vi en elregning, sat efter familien på 6 der boede i vores hus før os. = 5.000 kr. til betaling i december

Så kom Kiki til dyrlæge = 5.000 kr.

Så gik der lort i min kontanthjælp, så jeg mister 2.000 udbetalt d. 1/1..

Og tror i så ikke bilen lige er død... ?!?! Baghjuls-lejet er smadret, så den er ved at tabe hjulet... smiley

Nogen der kan undvære en lille portion held??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der kan undvære lidt held?
  • #1   16. dec 2010 Med alt det uheld, så kan 2011 kun blive et fantastisk år - se positivt på det smiley

Jeg vil også gerne låne lidt held ... jeg skal til eksamen imorgen, i IT, og jeg er så røv elendig til det.

• #2   16. dec 2010 puha som det hele kan ramle sammen smiley

Men det bliver lyst igen smiley

• #3   16. dec 2010 Jeg syntes bare snart det er rigtig mange år siden jeg ikke har tænkt at "næste år kan da kun blive bedre"... smiley

• #4   16. dec 2010 Nope ,,, desværre er selv dybt uheldig i øjeblikket ...

* bil kaput = 8700 kr
    * opvaskmaskine kaput = ny brugt 1000 kr
    * brændeovn i udu så hele huset stod i røg kl møg om morgen = røg skader på inventar ( vi kom dog ud i tide sammen med børn og hunde ) = gudskelov forsikring dækker nedvask af vægge og maling af hele huset indvendigt .
    * dong regning = 4000 kr

Altsammen i december , så har intet held at give af desværre ...

• #5   16. dec 2010 Øv da! kan kun give C K H ret... det kan kun blive et fantastisk år i 2011 :o)

Du må gerne låne lidt herfra :o)
    Er lige blevet ringet op af chefen at han syntes at jeg skulle blive hjemme da han ikke ville byde mig af køre i det vejr... Men at han selvfølgelig nok skulle glemme at strege mig på vagtplanen :oD

• #6   16. dec 2010 Jeg kan desværre ikke undvære. Har brug for alt mit held lige pt - mangler kun 3 juletræer, så har jeg vundet en million! Og så hjælper jeg med jeres bil. Deal? ;o)

• #7   16. dec 2010 Irene:
    Mangler 4 juletræer... måske Vi er de to heldige vindere??

• #8   16. dec 2010 Er også selv meget uheldig og generelt har 2010 været et rigtig skodår for mig!

Vores bil fik også skiftet tandrem for et par uger siden. Da bilen er blevet skilt af, får vi også beskeden om at forhjulslejeret er ved at ryge og det er meget haste haste! Så mekanikeren vil tage bilen ind weekenden efter.
    Det bliver weekend og sne! Meget sne! Så mekanikeren er nød til at aflyse. Det rykkes en uge yderelige! Meget spændende at kører 2 uger med et hjul, der kan riskerer at ryge af.
    Nå, den kommer endelig til mekaniker søndag. Søndag eftermiddag ringede min far, som hjælper og siger at vi altså ikke få bilen hjem, for yderelige er et knokkelled røget!
    *CHRIST* Nå, men han skulle få knokkelleddet hjem om mandagen. Mandag eftermiddag ringer min far siger og siger at det er det forkerte knokkelled, de har fået hjem. Så tirsdag får han det nye knokkelled og tirsdag aften får jeg min bil igen...
    Og jeg står december mdr og det er lige blevet 4 gange så dyrt, det der startede med at være en tandrem, der skulle skiftes!

Så jeg føler virkelig med dig!!!!

• #9   16. dec 2010 trænger også ldt held...

begge hudene til dyreøge 1 gang : 2500 + medisin 500
    hundene dyrlæge 2 gang : 3200 + medisin 200

detter er kun siden lørdags.... så skal Phoco igjen til dyrlæge mandag til kontroll og vurderes om han kan fjærne kul... bliver nokk et par 1000 kr til da bare narkosen koster 1116 nok kr...og kan ikke opereres mandag fordi ham får kortison... så er det div, bandage og bomull som skal til at skiftes 2 hver dag på majas pote , ved ikke hvor meget jeg har betalt hittil...

bilen skal repareres , den del koster 1600 kr , og ved ikke hvad de skal have for at sætte den på plads...

så håber jeg vider i lotto på lørdag , hvis ikke får ikke de jeg har igen at købe julegaver til noget , hundene kommer først og fremst ...

en ulykke kommer skjeldent alene...

• #10   16. dec 2010 Irene og Mette ked af at skuffe jer men det bliver mig der vinder. Mangler også kun 3 juletræer. Er HELT sikker på de er der. ;0)

• #11   16. dec 2010 Heidi - Der er jo to der vinder en million smiley I hvert fald hvis alle lodder er solgt :o)

• #12   16. dec 2010 Ha ha Så må det vist være os 2 der vinder. Der kan da ikke være andre der kun mangler 3 stk. ;0)

• #13   16. dec 2010 Hey... jeg vil være med i puljen der vinder :oP
    Jeg er sikker på at jeg vinder, det er altid dem der har flest træer og føler sig mest sikre på at de vinder der ikke gør... og så er der sådan en irriterende en som mig der mangler en eller to mere end dem der går hen og vinder den store gevinst ;o)

• #14   16. dec 2010 Ej Hvor træls:( jeg vil også gerne have lidt held, ligger og venter på jeg skal opereres. Skulle møde ind klokken 8.30 i morges efter jeg havde været ved vægtlægen igår! Og har siden bare ventet og ventet:(

• #15   16. dec 2010 Sandie - Ej, det er bare ikke rigtigt? Hvorfor mon du så skulle komme så tidligt..

Kommentér på:
Nogen der kan undvære lidt held?

Annonce