{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

erfaring med onfone? {{forumTopicSubject}}

Hej

lidt inspireret at en anden tråd om onfone, vil jeg lige spørge herinde, om der er nogen der har erfaring med Onfone?

jeg overvejer nemlig at skifte til dem, men er meget i tvivl, for jeg er en af dem, der oftest vælger et af de "gamle" teleselskaber, hvis jeg skal have nyt selskab, fordi jeg ved hvordan de er, og fordi jeg ikke aner hvordan de nye er...

nogen der kan hjælpe?

jeg vil meget gerne vide noget om hvordan i har oplevet selskabet er mht service, og vil også gerne vide hvordan dækningen er.
altså om i kan ringe fra alle steder uden problemer, eller om der er problemer, hvis i fx kører i en skov eller lign...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med onfone?
  • #1   15. dec 2010 Undskyld jeg lige låner din tråd til en lille undren fra mig..

Jeg synes det er svært at holde rede på hvem der er hvem efterhånden, for de skifter jo navn hele tiden... ( overdrivelse fremmer forståelsen)
    Hedder Sonofon ikke noget andet nu ?
    Forstår ikke at et gammelt firma, som alle kender skifter navn... Eller måske er der en strategisk grund til det ??
    Giver det flere kunder med et nyt ungt navn ?? Eller er det en fordel at kunden ikke forbinder produktet med det gamle velkendte navn ?

Lidt formiddags tanker herfra

• #3   15. dec 2010 Har 4 abonnementer hos onfone... Ingen problemer overhoved .. Super service, de gange jeg har haft fat i dem.. Deres " produkter" fungerer upåklageligt og er OVERSKUELIGT ! Har tidligere haft TDC i alt den tid jeg har haft mobil, men deres regninger kan jeg simpelthen ikke gennemskue..

• #4   15. dec 2010 Har onphone og har kun god erfaring med dem, god service.. havde M1 før, der blev jeg bondefanget og havde ne mobilregning der er 3-4 gange større end jeg har nu, så kan kun anbefale onphone.

• #5   15. dec 2010 Jeg har lige skiftet til onfone smiley

• #6   15. dec 2010 Jeg har haft Onfone i et halvt års tid nu - det fungerer upåklageligt :o) jeg betaler 149 pr måned for 5 timers taletid - jeg bruger aldrig nettet på min mobil - bruger den kun til tale, sms og mms.
    Det er jeg synes er det fedeste er - at man er 100% sikker på at prisen er 149 FAST - der kommer hverken opkaldsafgifter eller andre underlige halvskjulte gebyrer oveni :o)
    Kan klart anbefales - hvis man altså som mig blot taler, sender sms og mms :o)
    KH Mijanne

• #7   15. dec 2010 det lyder bestemt som om det er et godt selskab...

er der nogen der har haft problemer med at forbindelsen ryger i visse områder eller lign?

• #8   15. dec 2010 Det har jeg ikke prøvet - glemte at skrive at man ringer "gratis" til andre onfone kunder - altså mener det ikke tæller med i de der x antals fri taletid - så når jeg fx taler med min datter som også har onfone så tæller de minutter ikke :o)

hold da op - man sku tro jeg fik penge for at reklamere for dem :o)

• #9   15. dec 2010 Tina og Alex: Sonofon hedder Telenor, da de (og Cybercity) blev opkøbt af norske Telenor. Derfor de skiftede navn. Debitel blev til Call Me i forbindelse med, at de blev opkøbt af Telia og derfor ville starte på en frisk (Debitel havde et rigtig dårligt ry)

• #10   15. dec 2010
    §"#Mijanne & Sumodrengen#" §.... *g* Sådan har jeg det også ;o) Vi mangler bare det sidste barn med onfone.. Så kan alle ringe gratis til hinanden..
    Har aldrig oplevet problemer med dækningen

• #11   15. dec 2010 ok... det lyder da bestemt positivt... overvejer det lidt mere så smiley

• #12   15. dec 2010 onfone er ejet af telenor så jeg vil gætte på de har lige så god dækning som telenor.

• Johnny J
    Johnny J Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 93
    #13   15. dec 2010 har selv onfone og det virker som det skal man har også gratis facebook nu smiley mit virker fint gør alle mine venners også der hvor de fleste ikke har signal har jeg smiley

• #14   15. dec 2010 Jeg har haft onfone i nogle mdr. nu og er ganske tilfreds med at spare 3-400 kr. pr.abonnement...har 3 smiley

Virker ligeså godt som mit tidligere selskab.

• #15   15. dec 2010 Vi har også skiftet til onfone og har ingen problemer før havde jeg dlg og fik regninger på mellem 6-800kr om måneden nu har jeg et abb på 149kr med 5 timers tale og jeg har endnu ikke nået at bruge alle 5 timer på en måned Onfone bruger telenor´s net så dækningen er fin.
    God fornøjelse med valg af teleselskab.

• #16   15. dec 2010 ok, hvis de bruger telenors net, så er det jo fint... har dem i forvejen nemlig smiley

• #17   15. dec 2010 Jeg har onfone og er MEGET tilfreds med et.

Og så fik jeg lige gratis facebook på mobilos fra dem den anden dag, så nu er mutti mobil ;o)

• #18   15. dec 2010 vi har det både tlf og net og har desværre meget dårligt at sige om dem,de har taget for meget på regninger og trods man kan bevise det er der ikke noget at gøre.de lavede så mange ting galt da vi sku ha net så det tog knap 2 md før det kom igang som de ville ha penge for,og nettet virker temmelig dårlig det kan så være pga hvor vi bor.så vil klart sige lad være vi skifter selv.

• #19   16. dec 2010 Jeanette L - det er jeg meget ked af at høre... håber virkelig det bliver bedre for jer smiley

Kommentér på:
erfaring med onfone?

Annonce