{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Min stakkels stakkels mand {{forumTopicSubject}}

Ja, så er jeg ved at lave en noget forsinket aftensmad efter vores mildest talt mislykkede hygge tur med Tyson.

Først gik jeg med ham i den lange snor så han kunne hoppe og springe (hvilket han elsker), men da min mand overtog, fik han ikke ordentligt holdt i snoren, da Tyson tog en spæner, med det resultat, at min mand faldt og nu har været på skadestuen.

Brækket kraveben, bøjede ribben og slået nakken (og det er noget RIGTIG lort med nakken, da de tre øverste disker stort set var væk i forvejen og der er risiko for, at han med tiden bliver lam med tiden, så dette stunt var jo ikke videre gavnligt).

Så herefterdags er det kun mig, der tager den lange snor, det er sgu for farligt for gemalen.

Pyha den stakkel får en fandens lang nat, han har utrolige smerter. Æv også

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min stakkels stakkels mand
  • #1   13. dec 2010 Hold da op, det var da også en voldsom medfart

• #2   13. dec 2010 Åhh nej hvor uheldigt, rigtig god bedring med ham, det er ikke sjovt med de skader og man falder i forvejen for nemt i de her dag, jeg tog selv turen i går aftes, der var lige pludselig islag og Fluffy fik lige lavet et ryk i snren og så lå jeg der, jeg slog så "kun" mit haleben og min nakke, nakken har dog drillet hele dagen da jeg i forvejen har piskespæld og en en rygskade.

Men jeg håber virkelig din mand kommer sig helt igen

• #3   13. dec 2010 Hold da op det lyder vildt! Rigtig god bedring til ham!

• #4   13. dec 2010 Nadja:

Nej hvor pokkers uheldigt!

Rigtig god bedring med dig. Ja, det er ikke bare lige i dette vejr.

• #5   13. dec 2010 Jøsses? Sikke uheldigt det lige er!
    Rigtig god bedring

• #6   13. dec 2010 du milde kineser hvor uheldig har man lov at være, stakkels ham,go bedring med ham.

• #7   13. dec 2010 Charlotte jeg er ikke selv overrasket for herude går deres snerydning ud på at feje sneen væk og så køre hjem, men når folk har vadet rundt i den hele dagen så danner der sig is neden under og når de så ikke salter eller gruser, så sker der uhel og nu var det så mig det gik ud over igen, sidste år var det nytårsaften jeg røg på røven pga is, var pinlig ædru ude og lufte hundene da jeg røg... Så nu er bebyggelsen meldt til politiet *LOL* så kan de lære det..

• #8   13. dec 2010 Nadja, jeg må erkende, at det var på en boldbane, hvor der var græs og ikke is, men simpelthen pga den kraft, der er, når Tyson spæner sådan og når snoren ikke er længere, så skal man være opmærksom, og jeg kunne bare se, at det der, det gik galt, burde vel have råbt, han skulle slippe snoren. Ja, det er lidt svært at forklare, men ihvertfald sidste gang, han har gjort det med lang snor. Den er forbeholdt mig for eftertiden.

Så vi kan ikke rigtigt på den måde give dårlig snerydning skylden, og der var heller ikke glat, men jorden er jo frosset, normalt ville man nok falde væsentligt blødere i græsset.

• #9   13. dec 2010 Ja, det er utroligt hvor lidt der skal til....håber det bedste for manden...

• #10   13. dec 2010 Det er ikke det bedste med den lange snor, hvis man ikke er opmærksom, for man skal dælme følge med. Så ja, noget farligt.

Uha han beklager sig nu, morfinen virker ikke mere....... Mit hjerte bløder for ham.

• #11   13. dec 2010 AV! for den da.

Rigtig go' & snarlig bedring med gemalen.

• #12   13. dec 2010 Charlotte :
    nu har i vel en fritidsulykkeforsikkring ??
    for så skal i melde det i morgen ...

• #13   14. dec 2010 glemte lig stakkels mand ...nu må du godt pyller om ham det trænger han vis til nu efter den tur ....
    håber han har det lidt beder i morgen ...

• #14   14. dec 2010 Fritidsulykkesforsikring desværre nej. Det er så pokkers uheldigt, at han jo først netop er blevet udredt mht alle hans helbredsproblemer, så forsikringen skal undersøge helt præcis hvordan de vil dække, så han er ikke dækket endnu. Men pokkers ærgerligt. Og tak fordi du tænkte på det elisabeth.

Suzy
    Nej det nytter ikke, han er løs, for han kommer sgu ikke frivilligt, og vi har trænet indkald igen og igen og gør stadig. Tror sgu aldrig det bliver godt. Det skal nævnes, at han har en sele, så trækket ikke ødelægger hans hals og nakke.

Ja, det er sgu drabeligt, men når jeg går med ham på den måde, så har jeg helt styr over det, men dette var en kombination af uopmærksomhed og så det, at han ikke rigtigt kunne se ham i mørket og ikke var klar over, han løb så stærkt. (Og det kunne jeg sgu da godt se, men tænker ikke over, at hans syn er ældre end mit........ og ligeledes manden)

Hvad er det man siger, af skade bliver man klog, men sjældent rig.

Han er nu lusket i seng, håber han kan få lidt ro.

Godt jeg har fri hele denne uge, så jeg kan pleje ham og være der fuldtids for Tyson også, for der går da vist et par dage, før han skal ud at gå med sin far.

• #15   14. dec 2010 Charlotte :
    hves de siger ja sener at han godt kan få den ...så mener jeg den dækker fra den dag i ville tegne den ....det kan godt være de ikke vil dække nakken .....men han kan også få poblermer med den brækket kraveben ..det gjore min søn .....og han fik af forsikring ...

må lige sige nogle arbejdsplasser har også en helforsikring på alle medarbejder ....og fav har også på medlemmer ...er det en mulighed i ??

• #16   14. dec 2010
    god bedring med din kære husbond...håber han bliver okay igen.

• #17   14. dec 2010 Hvad med at købe en sporline ?
    Jeg har en på 10 m. som Malou får på, når vi er på store græsarealer. så slipper jeg den bare, så hun trækker den efter sig.
    Så er hun altid nem at fange smiley

• #18   14. dec 2010 Al god bedring herfra og håber at han er kommet nogenlunde igennem natten....

• #19   15. dec 2010 Ja undskyld mit fravær.

Vi bruger en næsten 20 m line, og der kan han løbe fint, men han løber ligeud til den strammer (og der skal man altså lige være klar) og så løber han derefter rundt, nærmest som at longere en hest smiley

Han kom rimeligt igennem natten, jeg var nødt til at tage afsted tidligt til tandlæge og mekaniker, og der sov han da:-)

Men humøret er selvsagt ikke verdens bedste og man kan bare se på ham, at det er noget l.....

Nå ja, så sprang bilens bagrude jo lige på vej til Tyskland, blev jeg lige forskrækket?

Den står nu hos mekanikeren indtil på tirsdag. Øv

• #20   15. dec 2010 elisabeth:

Han arbejder ikke længere, netop pga helbredet, så nul forsikring der. Jeg skal lige prøve at finde ud af det andet, men tror det er håbløst. Og der er jo ingen tabt arbejdsfortjeneste. Han er netop kommet på førtidspension.

Og jeg var ski helt oppe at ringe pga bla det med nakken, da lægerne har sagt(for et stykke tid siden), at han kan risikere at blive lam, så ikke verdens fedeste ting, at han kom ud for dette, jeg tænkte bare, nu bliver det kørestol. Men heldivis ikke:-)

• #21   15. dec 2010 Charlotte :
    tænkte ikke på tabt arbejdsfortjenste ....men invalid i % min søn blev dengang med det samme sat på 8% og fik en minastatning ....

Kommentér på:
Min stakkels stakkels mand

Annonce