Min stakkels stakkels mand {{forumTopicSubject}}
Ja, så er jeg ved at lave en noget forsinket aftensmad efter vores mildest talt mislykkede hygge tur med Tyson.
Først gik jeg med ham i den lange snor så han kunne hoppe og springe (hvilket han elsker), men da min mand overtog, fik han ikke ordentligt holdt i snoren, da Tyson tog en spæner, med det resultat, at min mand faldt og nu har været på skadestuen.
Brækket kraveben, bøjede ribben og slået nakken (og det er noget RIGTIG lort med nakken, da de tre øverste disker stort set var væk i forvejen og der er risiko for, at han med tiden bliver lam med tiden, så dette stunt var jo ikke videre gavnligt).
Så herefterdags er det kun mig, der tager den lange snor, det er sgu for farligt for gemalen.
Pyha den stakkel får en fandens lang nat, han har utrolige smerter. Æv også
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
Men jeg håber virkelig din mand kommer sig helt igen
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 40 Svar: 388
Nej hvor pokkers uheldigt!
Rigtig god bedring med dig. Ja, det er ikke bare lige i dette vejr.
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
Rigtig god bedring
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.305
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
jan 2010
Så vi kan ikke rigtigt på den måde give dårlig snerydning skylden, og der var heller ikke glat, men jorden er jo frosset, normalt ville man nok falde væsentligt blødere i græsset.
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
jan 2010
Uha han beklager sig nu, morfinen virker ikke mere....... Mit hjerte bløder for ham.
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Rigtig go' & snarlig bedring med gemalen.
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
nu har i vel en fritidsulykkeforsikkring ??
for så skal i melde det i morgen ...
maj 2008
håber han har det lidt beder i morgen ...
jan 2010
Suzy
Nej det nytter ikke, han er løs, for han kommer sgu ikke frivilligt, og vi har trænet indkald igen og igen og gør stadig. Tror sgu aldrig det bliver godt. Det skal nævnes, at han har en sele, så trækket ikke ødelægger hans hals og nakke.
Ja, det er sgu drabeligt, men når jeg går med ham på den måde, så har jeg helt styr over det, men dette var en kombination af uopmærksomhed og så det, at han ikke rigtigt kunne se ham i mørket og ikke var klar over, han løb så stærkt. (Og det kunne jeg sgu da godt se, men tænker ikke over, at hans syn er ældre end mit........ og ligeledes manden)
Hvad er det man siger, af skade bliver man klog, men sjældent rig.
Han er nu lusket i seng, håber han kan få lidt ro.
Godt jeg har fri hele denne uge, så jeg kan pleje ham og være der fuldtids for Tyson også, for der går da vist et par dage, før han skal ud at gå med sin far.
maj 2008
hves de siger ja sener at han godt kan få den ...så mener jeg den dækker fra den dag i ville tegne den ....det kan godt være de ikke vil dække nakken .....men han kan også få poblermer med den brækket kraveben ..det gjore min søn .....og han fik af forsikring ...
må lige sige nogle arbejdsplasser har også en helforsikring på alle medarbejder ....og fav har også på medlemmer ...er det en mulighed i ??
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 263
god bedring med din kære husbond...håber han bliver okay igen.
nov 2006
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 273 Svar: 2.424
Jeg har en på 10 m. som Malou får på, når vi er på store græsarealer. så slipper jeg den bare, så hun trækker den efter sig.
Så er hun altid nem at fange
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
jan 2010
Vi bruger en næsten 20 m line, og der kan han løbe fint, men han løber ligeud til den strammer (og der skal man altså lige være klar) og så løber han derefter rundt, nærmest som at longere en hest
Han kom rimeligt igennem natten, jeg var nødt til at tage afsted tidligt til tandlæge og mekaniker, og der sov han da:-)
Men humøret er selvsagt ikke verdens bedste og man kan bare se på ham, at det er noget l.....
Nå ja, så sprang bilens bagrude jo lige på vej til Tyskland, blev jeg lige forskrækket?
Den står nu hos mekanikeren indtil på tirsdag. Øv
jan 2010
Han arbejder ikke længere, netop pga helbredet, så nul forsikring der. Jeg skal lige prøve at finde ud af det andet, men tror det er håbløst. Og der er jo ingen tabt arbejdsfortjeneste. Han er netop kommet på førtidspension.
Og jeg var ski helt oppe at ringe pga bla det med nakken, da lægerne har sagt(for et stykke tid siden), at han kan risikere at blive lam, så ikke verdens fedeste ting, at han kom ud for dette, jeg tænkte bare, nu bliver det kørestol. Men heldivis ikke:-)
maj 2008
tænkte ikke på tabt arbejdsfortjenste ....men invalid i % min søn blev dengang med det samme sat på 8% og fik en minastatning ....
Min stakkels stakkels mand