806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

passat 1.8 variant god bil? passat 1.8 variant god bil?

ja vi skal ha ny bil , og vi skal ud og kigge på en sort passat 1.8 variant 1998 i morgen , og ville lige hører om der andre som har denne sag ? smiley og om i er glade for jeres valg ? og om i ved med jer selv at i skulle ha valt en anden st car ? og så hvilken :)?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  passat 1.8 variant god bil?
  • #1   7. dec 2010 Uh hvis jeg skulle ud og have mig en ny "gammel" bil så ville jeg rigtig gerne have en Toyota Sportsvan så jeg kunne få plads til en masse hunde hapankut,har en Honda HRV og er glad for den meeen kunne godt bruge lidt mere plads så hundene kunne få hver deres bur istedet for de deler et.. :))

• #2   7. dec 2010 Jeg har en passat variant 2,0 fra samme årgang og den har jeg har de sidste 4 år og den kører som den skal :o)

• #3   7. dec 2010 En VW går man sjældent fejl af smiley Ejer selv en Passat stc. 2.0 TDI fra 2006
    En 1.8 fra 1998 er ikke en racer, men man bliver bragt fra A til B yders fornuftigt og komfortabelt, og motoren er klippe stabil og der er rigtig mange km. i den model.
    Hvis den ellers ser fornuftig ud og lyder lige sådan, så burde der ikke være så meget at frygte ved sådan en vogn.

• #4   7. dec 2010 Som Torben skriver er det en bund solid bil.

I skal huske at se efter rust følgende steder: Skærmkanter i bag, bagklap, paneler samt motorhjælm.

Hvis i har mulighed for at få en makaniker med så han kan se den efter på en lift vil dette være rigtig godt.

• #5   7. dec 2010 Min mekaniker mand siger det er et godt valgt smiley

Vi kører selv kun i VW smiley

• #6   7. dec 2010 den har godt nok kørt næsten de 30000 men min søster mand som er mekaniker siger at der massere af år i endnu hvis den er behandlet pænt ... der skulle ikke være det mindste rust lige nysynet og den skal på lift har en mekaniker med smiley

• #7   8. dec 2010 Vi har også en der har kørt så mange km og det skal du ikke være nervøs for.... Super bil med god plads smiley

• #8   8. dec 2010 mente selvfølgelig 300000 .. hehe smiley .. nej det siger de godt nok at de kan de sagtens holde til .

Kommentér på:
passat 1.8 variant god bil?

Annonce