{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Blære betændelse! {{forumTopicSubject}}

Har her sidst på eftermidagen fået en ordenlig gang smertefuld blære betændelse, og det er kun blevet værre. Har haft det mange gange før. Så ved godt hvilken medicin jeg skal spise for at det stopper.

Men problemet er så bare lige at mig og min forlovet , lige er flyttet ud på landet, og han er ikke hjemme, så har ikke lige p.t nogen mulighed for at smutte forbi vagtlægen. Da den ligger et godt stykke herfra,

Så nu er mit spøgsmål, som jeg håber nogen kan hjælpe med. Kan jeg gøre noget , for at få smerterne til at fortage sig, indtil jeg kan jeg få medicin ? Det gør virklig av.'

Håber nogen kan hjælpe!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blære betændelse!
  • #1   7. dec 2010 Sidste sæson ringede jeg til vagtlægen og fortalte hvor mange gange jeg havde haft det, så han udskrev noget sulfo til mig, som jeg kunne hente på apoteket i deres aftens-åbningstid. Det var uden at se mig. Men ved jo ikke om du har mulighed for at komme på apoteket

• #2   7. dec 2010 Har desværre kun min dyne at varme mig med smiley vil de godt køre ud for sådan noget , tror du?

• #3   7. dec 2010 Irene : Ja jeg har os tænkt på at ringe derud og sige det , har nemlig haft det så ofte. Så måske jeg kunne være ligeså heldig som dig. Fordi det er bare ikke til at holde ud.

• #4   7. dec 2010 Altså jeg ringede bare og sagde det var sådan og sådan, og så fik jeg.. Skulle så bare aflevere en prøve ved lægen efter medicinen, for at se om det var væk smiley

• #5   7. dec 2010 Irene : Ja håber jeg kan gøre sådan . Kommer hverfald ikke til at sove i nat, hvis jeg har så ondt,

• #6   7. dec 2010 Kender det kun alt for godt. Har 7-9-13 ikke haft det den her sæson endnu. Har prøvet alle mulige naturprodukter med tranebær, men nu har jeg fundet noget der har virket (endnu!) smiley

• #7   7. dec 2010 Irene, hvad er det som du har fundet som virker?

• #8   7. dec 2010 Øv øv øv... Har selv være en slem tur igennem for et par uger siden. Jeg plejer at drikke tranebærsaft, lige så snart jeg kan mærke der er optræk til en omgang, jeg har hørt det skulle hjælpe med jeg ved ikke lige hvor meget. Hvis du ikke har en varmepude eller varmedunk, kan du hælde varmt (ikke kogene) i en 1½l sadavands flaske. Det er dog vigtigt det er af hård plast, da de bløde flasker ikke er så gode til det varme vand. Eller tag en våd vredet kar klud og smid den et par min i micro'en, pyt den varme klud i en frysepose med et viskestykke om og vupti så har du en varm pude (men den holder ikke så længe desværre)... God bedring..

• #9   7. dec 2010 Jeg plejer at sætte mig på toilettet med en flaske vand (1 1/2 L) og så drikker jeg den så hurtigt jeg nu kan (små pauser på ca.5 min. Pr.1/2 L) og så prøver jeg at tisse så meget som jeg nu kan holde til... For ja det gør jo pokkers ondt!
    Har haft det rigtig mange gange, og kun 1 gang har jeg fået medicin for det. De andre gange har jeg klaret det på denne måde:)

• #10   7. dec 2010 Jeg fik forresten af vide af min læge, at hvis man har tendens til at få blærebetændelse skulle man være ekstra opmærksom på at tørre sig bagud både ved bimmelim og ved bummelum. Plus at det er strængt forbudt, at lave knibe øvelser imens man tisser, altså man må ikke "kappe" tis-strålen over. Selvom urin er steril, så kan der sidde bakterier i urinrøret som kan blive "klemt" op i blæren, hvis man "kapper" strålen. (håber det var ti at forstå)

• #11   7. dec 2010 Laila : Kunne sagtens forstå din tråd smiley
    Mange tak for dit svar smiley

• #12   7. dec 2010 Roxeh : Vildt nok at du har fået det væk uden medicin,
    Kan jeg slet ikke forstille mig at man kan .. Av av..
    Men sidder du så ikke lang tid på wc`et med den metode?

• #13   7. dec 2010 Jo det tager som regel et par timer...:) nogen gange mere. Men drik alt det vand du overhovedet kan komme i nærheden af. Det renser:)

• #14   7. dec 2010
    Tranebær juice.....

• #15   7. dec 2010 Okay , jamen kan være jeg skal give det et forsøg med din metode så smiley kunne jo være fedt hvis det også virkede på mig, så man er fri for at skulle ha medicin hver gang:)

• #16   7. dec 2010 Ja det skader jo ik at prøve. Men vær opmærksom på at det altså er temmelig pinefuldt at sidde der og klemme hver eneste lille dråbe ud du overhovedet kan komme til...

• #17   8. dec 2010 Louise - Det hedder vitabutin, jeg tager en kapsel og opløser i et glas vand og drikker til aftensmaden. smiley

• #18   9. dec 2010 Irene : Okay , mange tak smiley

Kommentér på:
Blære betændelse!

Annonce