687 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

MØG DAG ! MØG DAG !

Sikke en dag.. Først skal jeg ud og handle. jeg bor på 3 sal og så på vej ned taber jeg min telefon ned i mellem gelænderet (staves) så den ryger direkte ned ! IHHH
så kommer jeg hjem fra at handle, holder så bare lige uden foran lejlighenden for ikke at skulle slæbe poserne alt for langt. kommer op til en rigtig glad hund, og beslutter mig lige for at gå en hrutig rundte med ham.

det er vildt glat uden for så jeg går forsigtigt, pludselig falder jeg så og slår hagen direkte ned i en af de der strømkasser, og får et kæmpe blåt mærke på benet. avv smiley Jeg taber hunde snoren og det er en flex line så stakkels enzo bliver bange og løber ud på vejen. HELDIGVIS kom der ingen biler så der skete ham ikke noget !

nå så kommer jeg endelig hjem foran lejligheden og så hænger der sgu en pbøde i ruden.. ak ja sikke en møg dag ! Det vigtigste er bare at der ikke skete enzo noget. Og ja så kan jeg lære at parkere et andet sted men der var da også lieg fandens at det lige var i de 15 min jeg var væk der kom en p vagt.
Træls dag siger jeg bare smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MØG DAG !
  • #1   7. dec 2010 Ja det er da vist ikke gået for godt.. havde du bare sat bilen på plads var der måske ikke sket andet end det med mobilen.. hehe men sådan kan det gå..

• #2   7. dec 2010 Ja jeg kan være med på en møg uge. Kom ud til min bil lørdag, der var der en eller anden idiot der havde revet mit ene sidespejl af. Surt.. Om aften skal jeg så lufte hunde da jeg havde lovet at tage de gamles med også, kører ud et øde sted hvor vi ofte kommer, der ligger godt nok is og sne på vejen men den virker fast. Får hundene luftet og da vi vil kører derfra sidder bilen fast. Får efter lang tid stoppet en snetraktor og han får skaffet mig en skovl. Jeg får gravet bilen fri men så dør batteriet. 3 timer senere er vi hjemme våde og kolde. Søndag går min konto tom så jeg ingen penge har til resten af måneden, havde jeg ikke lige regnet med. Igår mandag ringer min bankrådgiver og fortæller mig at de ikke vil låne mig penge til den bil jeg SKAL have for ellers kan jeg ikke komme på arbejde fra midten af januar. Hun fortæller mig at jeg jo bare kan aflive min hund.. FEDT.. NOT tror jeg lige. Har sovet tre timer i nat. Da jeg er ude at lufte den bette idag opdager jeg at hun bløder fra den ene tå, en tur til dr. dylle, den er heldigvis bare forestuet og ikke brækket som han først troede.
    Så ja jeg kan godt forstå du har haft en møg dag, håber da ikke at faldet var alt for slemt?

• #3   7. dec 2010 Aj pyyh ha du har det slemmere end mig, min p bøde koster jo kun dert samme som dit dyrlæge besøg. håber sgu ikke det bliver ved for dig.. skal vi ikke satse på at vi bliver heldige fra nu af smiley ???

• #4   7. dec 2010 Sanne - Det gør det nok, det næste er vel at jeg falder om med hjertestop, 7,9,13.. bank bank.. Jeg skal jo betale for et nyt side spejl på tirsdag ved ikke hvordan det kommer til at ske.. hihi.. Stor tudet bare i nat da jeg ved at jeg aldrig kunne få mig selv til aflive en sund og rask hund og slet ikke min egen. Jeg kunne self give hende til mine forældre for en periode men det hjælper jo intet da jeg stadigvæk har 59km på arbejde. Så nu har jeg været i en anden bank og jeg håber at de vil kunne hjælpe mig lidt.

• #5   7. dec 2010 Jeg sender jer begge lykke og held, må solen skinne på jer smiley

• #6   7. dec 2010 Alice - takker tror faktisk godt vi kan bruge lidt sol smiley

Kommentér på:
MØG DAG !

Annonce