MØG DAG ! MØG DAG !
Sikke en dag.. Først skal jeg ud og handle. jeg bor på 3 sal og så på vej ned taber jeg min telefon ned i mellem gelænderet (staves) så den ryger direkte ned ! IHHH
så kommer jeg hjem fra at handle, holder så bare lige uden foran lejlighenden for ikke at skulle slæbe poserne alt for langt. kommer op til en rigtig glad hund, og beslutter mig lige for at gå en hrutig rundte med ham.
det er vildt glat uden for så jeg går forsigtigt, pludselig falder jeg så og slår hagen direkte ned i en af de der strømkasser, og får et kæmpe blåt mærke på benet. avv Jeg taber hunde snoren og det er en flex line så stakkels enzo bliver bange og løber ud på vejen. HELDIGVIS kom der ingen biler så der skete ham ikke noget !
nå så kommer jeg endelig hjem foran lejligheden og så hænger der sgu en pbøde i ruden.. ak ja sikke en møg dag ! Det vigtigste er bare at der ikke skete enzo noget. Og ja så kan jeg lære at parkere et andet sted men der var da også lieg fandens at det lige var i de 15 min jeg var væk der kom en p vagt.
Træls dag siger jeg bare
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 1.170
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.334
Så ja jeg kan godt forstå du har haft en møg dag, håber da ikke at faldet var alt for slemt?
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 167 Svar: 632
jul 2008
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
jul 2008
MØG DAG !