{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

av av av av og piv piv piv :~( {{forumTopicSubject}}

Åh ha har været til udstilling i dag og det gik så godt:-) men nu ligger jeg her med totalt ondt i mit bækken og ned og kan ikke vende mig. Tror virkelig det bækkenløsning er trådt for alvor i kraft :@ hold kæft hvor gør det ondt. Håber virkelig min jordmor har ret og jeg er 14 dage længe henne end først regnet, så er der kun 13 dage tilbage med det her! Lige en tude tråd, herfra. Forsat god nat til alle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  av av av av og piv piv piv :~(
  • #1   5. dec 2010 Av hvor træls:(

I var ellers super gode:D

• #2   5. dec 2010 Ja det er sq ikke så godt, men må nok holde mig i ro indtil jeg føder nu!!! Desværre... Og tak for det, ja han gjorde det godt i går... Hvad synes du ellers om udstillingen.?

• #3   5. dec 2010 Var okay synes måske lidt det var en dårlig dommer men tjaa:)

Bliver da spændne når du skal have baby:)

• #4   5. dec 2010 smiley ja det er ikke altid man er enig med dem, han gik måske lidt efter snoren i stedet for hundene i nogen klasser, men sådan er det engang i mellem så må vi bare sørge for og skinne igennem hver gang så de ikke kan undgå og ligge mærke til os.... smiley
    Ja en lille 2 benet baby bliver meget spændene er kun vant til dem på 4 ben smiley

• #5   5. dec 2010 Jep bliver super spænede:)

Det var bare noget med Dorthes hund Sofie hvor han sagde at hun gik skævt og det var han bare ikke tilfreds med når de andre de gik skævt som hun gjore så var det ligemeget smiley Eller gik og hoppede galoperede og dansede:)

• #6   5. dec 2010 jamen nogen gange får de ikke altid det hele med, har været uden for en dommer der kun skrev alt det positive om hunden i hans kritik, men alt det han synes var skidt stod ingen steder!!! Så alle fik en super kritik selvom de kun fik en 2 præmie osv.... Og han gav ikke sådan en hurtig åben kritik som ham i går så man fattede ikke hovede eller hale i noget....
    Du vil møde mage dommer med meget stor spring, selvom racestandarten siger noget så har de stadig hver deres smag og så er det bare om man er uenig eller enig smiley
    Men se på Dario han fik den bedste åben kritik i junior klasse i går af alle dem han var oppe imod, og han blev 2, i junior til en som ikke havde fået så god kritik som ham, plus den hoppede og dansede rundt som jeg ved ikke hvad!!
    Og han tog Dario ud da han sq placere hanhunde klassen,
    der var han stadig mellem de 5, men han kunne jo næsten ikke rigtig placere ham for han var den eneste der ikke havde vundet hans klasse af de hunde der var tilbage... Og må inderømme tror lidt det var i den anden ende der blev bedømt der.... Sur røv for mig, men sådan er udstillinger nu engang desværre.... Selvom jeg var enig i mange af hans bedømmelser, især BIR og BIM og BIS, men når det er ens egen lille trold så er jeg ikke enig smiley Kærlighed gør lidt blind smiley
    Nu er han nede ved hans opdrætter og sq måske parre en af hendes tæver, og så vil hun tage ham med på udstilling til Tyskland så han forhåbenligt kan få det sidste cert smiley

• #7   5. dec 2010 Ja er nok rigtig nok synes:)
    Held og lykke til ham i tyskland:D

• #8   5. dec 2010 Men det er en hyggelig verden smiley mange takker holder opdate hvis der sker noget godt dernede fra...

• #9   5. dec 2010 Jep er bare glad for at Chico kunne lig det var kun en lille prøve igår så havde ikke gjordt så meget ud af ham:) Men næste gang er det mere seriøst:)

Men du holder vel en lille pause når du har fået den lille mus:)??

• #10   5. dec 2010 Ja det er virkelig vigtig de kan li det ellers er det et helvede og udstille en hund som ikke bryder sig om det.... Så kan man lige så godt lade være... det sku gerne være en god oplevelse for begge parter.... smiley
    Ja det bliver jeg nok desværre nødt til, men ved jo ikke hvor let den bette hun bliver, ellers vil jeg helst med til alle dem jeg kan komme til, nu har jeg endelig også fri til det.... Men Dario har også brug for en lille pause måske han mangler lige det sidste for og være færdig, de der junior er ikke altid så færdig og klar som dem i åben og mellem klasse så han vil altid lige mangle det sidste i hans krop før jeg kan få nogen titler på ham, så det vil ikke gøre noget han lige bliver lidt mere færdig i hans krop, men det kommer jo med alderen.... Men ved ikke om jeg kan blive væk smiley

• #11   5. dec 2010 Haha nej men det ville jo også være fint:)
    Men held og lykke med hende når i når så langt:)

Kommentér på:
av av av av og piv piv piv :~(

Annonce