377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

julehygge julehygge

der er hvidt ude, det sneer, brændeovnen er tændt, hundene sover i hver deres stol foran, der er julemusik i hele huset og jeg har lige bagt: brunkager, jødekager, pebernødder og Klejner.. i går lavede jeg stjerner og i aften skal der flettes hjerter..
der er pyntet op over alt og kommet lidt lys i haveni..

Andre der er lige så meget julehumør

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  julehygge
  • #1   4. dec 2010 Det kniber nok lidt med julehumøret, men jeg har da kigget ned i pyntekasserne i dag, og forestiller mig, at de da nok skulle kunne blive julehyggeligt, når vi lige når så langt.

Dælens, at der skal rengøring til først - men det skal der.. Da jeg lige fik kigget i krogene kunne jeg godt se, at det ikke bliver den lynhurtige version ;o)

Men UD over det, så er er lunt, der er æbleskiver i ovnen, kaffe på kanden, og en træt hundehvalp.. Sååå, LIDT hygge bliver det vist til alligevel ;o)

• #2   4. dec 2010 intet julhumør her skal holde den første jul uden min søn det er rigtigt hårdt

• #3   4. dec 2010 ja, vi måtte også gøre rent først.. men det ses ikke længere... 2 hunde på 6 mdr som løber ind og ud samt katten som jagter hundene og omvendt , det giver støv... hundene nyder at tage pinde med ind og spise på gulvet så vi støvsuger 2 gange om dagen. men drengene hygger..

Jeg vil også have æbleskiver....

• #4   4. dec 2010 Åh jo- her jules..............eller jeg gør. Resten af husstanden er ret ligelade, bare de får deres julegaver. Hængte Georg Jensen tingeltanget op i køkkenloftet d. 23. november. Nisserne og det andet juletingeltangel kom ned fra loftet d. 1. december. Der er tændt starinlys og en fin juledekoration ( købt hos Tåstrup Hundesvømmehal ), og i morgen skal der laves konfekt og så skal vi med nogle venner i Tivoli og bagefter hjem og have æbleskiver.
    Ditte: Hvor er din søn da ?

• #5   4. dec 2010 Lea:
    det lyder godt nok hyggeligt

• #6   4. dec 2010 Jo, forreste- så har jeg købt juletræ idag. Bare et lille på ca. 1 meter, der skal stå på et bord ( pga hundene ). Det er med rod, da jeg ikke kan ha at man fælder nogle trær for at tag dem med ind i stuen. Det bliver plantet ud til foråret.

• #7   4. dec 2010 Lea... fed idé... vi har et af plastik men det kommer ikke op i år.. vi har ikke lige pladsen til det, og ja... hundene er stadig kun vilde drenge på 6 mdr

Kommentér på:
julehygge

Annonce