{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Nisse for en på arb {{forumTopicSubject}}

Ja jeg søger lidt inspiration:-) jeg er i praktik i en integreret vuggestue og børnehave og vi har nu besluttet at vi skal være nisser for hinanden. Det skal så afsløres inden vi går på juleferie. Men jeg er bare helt blank for sjove ideer og drillerier så har i nogle gode bud på hvad man kan lave? Vedkommende er altid fuld af fis og kan godt tåle lidt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nisse for en på arb
  • #1   28. nov 2010 Jeg har engang haft hængt en seddel om, vedkommende jeg var nisse for tilbød ganske gratis rengøring af hus, bil og hjem for andre i julen... Det afkom mange sjove kommentarer fra de andre..

• #2   28. nov 2010 Grødris i sko eller taske.... smiley

• #3   28. nov 2010 Jeg ikke helt fuld af kreative ider i aften
    men hvad med f.eks at købe en lille æske eller noget, putte en lille ting i bunden også fylde den helt op med ris(eller andet), bin en sløjfe med et kort om og når den så skal åbnes så vælter det ud smiley

• #4   28. nov 2010 Foreløbig tak for de gode ideer! Flere modtages gerne:)

• #5   28. nov 2010 Det er altid hyggeligt at blive overrasket med en kop varm kakao til når man kommer ind og så en lille gave i en jakke lomme med en lille seddel..

• #6   28. nov 2010 Bolcher der farve blåt eller nogle der smager grimt ;o)

• #7   28. nov 2010 Jeg var syg det meste af vores nissetid sidste år, men én af de ting jeg nåede, var at skrive en lille festsang til vedkommende som jeg fik delt ud til julefrokosten, hvor alle så sang den. Den var kort, måske lidt grov og endte vist med en skål til offerets ære. Det kræver selvfølgelig at offeret kan tåle at blive "udstillet" lidt. I mit tilfælde syntes alle, det var vildt sjovt og ingen havde gættet, det var mig.

Fra min egen nisse fik jeg små gaver med lidt guf til både mig og hundene og kort skrevet på rim

• #8   28. nov 2010 Vi havde også nisser engang da jeg gik folkeskole ..

der skar jeg en gulerod i stykker og overtrækkede den med mørk chokolade og pyntede den , pakkede "desserten" fint ind osv .. Vedkommende blev lidt lang i hovedet af skuffelse over gulerødder .. smiley

• #9   28. nov 2010 nå ja og vis du gider bruge lidt tid på det
    så popkorn på en snor altså sjovt.det altså lidt mærkeligt når man lige vil tage en opkorn også hænger de sammen ;b

• #10   28. nov 2010 Hehe Laura... den var god - tror jeg vil lave sådan noget "konfekt" til mine kolleger *G*

• #11   28. nov 2010 Jeg er altid sådan en sød nisse.. Gider ikke alle de der "onde" ting - jeg plejer og give små søde ting, juledigte skrevet på fint papir, konfekt i lidt silkepapir med et bånd, en clementin med nelliker og rød sløjfe til skrivebordet, en ark med juleglansbilleder, et hjemmelavet julekort, en lille æske chokolade, en lysestage med et kort "du bringer varme til arbejdspladsen", en smurt madpakke med "offerets" navn på, et gavekort til en kop kaffe på 7eleven, osv osv osv.. Små "billige" ting som måske ikke koster så meget, men som vækker glæde og smil hos modtageren.. smiley

Kommentér på:
Nisse for en på arb

Annonce