{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

GastricBypass 1år og 72 kg vægttab {{forumTopicSubject}}

Nå her 2 dage før min lille nye mave har 1-års fødselsdag, så skulle jeg til egen læge i går og have min B-12 insprøjtning. Kommer lidt før og møder ham på trappegangen, har haft ham i 15 år og siger HEJ, så kikker han sådan og siger dav til mig, Hm mærkeligt.

Nå men hans søde skønne sekretær Lis, kan så godt kende mig og mit humør og så får den ellers ude i venteværelset med at trække blusen op og vise min nu lille lidt blævremave og barm osv. og neeeejjjjjjj, iiiiiiii og ååååååå.

Får så skud i måsen af Lis og kommer så lige ind til hr. doktoren, der læner sig tilbage i stolen og benet over kors, samler sine fingertipper mod hinanden og griner og siger, ej hold kæft jeg kunne slet slet ikke kende dig.

Skal så op på mandag hos ham og få taget blodprøver ang. Jern og hæmaglobin, nej du, vi tager sku alt på dig og får tjekket dig. YES

Nå, så skal jeg til tjek på Herlev Hospital Diabetes afdelingen, som jeg jo også kender ud og ind OG lægen, Hr. Doktor Henrik.

Nå siger han, du er helt ny her?????

Så griner jeg og siger nej Henrik det er jeg ikke, tager så brillerne ned over næsen, kikker i mine papirer og kikker på og og .........

Hold da op 72 kg siger han, kikker igen og kan så godt huske mig fra i sommers hvor jeg vejede 125 kg og syntes mit vægttab var flot der.

Nå han er så med i noget project ude på Hamlet og er bare SÅ glad på mine vegne og der forsker De bla. i hvorfor nogle af os kun taber 20 kg efter en OP og andre som mig over 70 kg på 1 år.

Det har simpelthen noget med ens fedtvæv og celler at gøre.

Og så oven i alt dette er mit langtidsblodsukker faldet fra 11.6 og nu til 6.6. For satan da er fuldstændig høj, en "normal" person skal ligge på 6.5 så 0.1 fra.

Jeg er total glad i låget og lykkelig. Han var også måløs over at jeg ikke har overskydende skind hængende har faktisk mindre mave end hos nogle gravide han havde set.

Og har kun lidt blæver, på den pæne måde selvfølgelig, under mine arme, det mente hr Doktoren kunne trænes væk og på indersiden af mine knæ er der en delle på størrelse med 2 cocktail pølser.

Ej Hoxi svæver rundt på de hvide glatte sneskyer her i København.

Knuz Kate

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GastricBypass 1år og 72 kg vægttab
Kommentér på:
GastricBypass 1år og 72 kg vægttab

Annonce