416 visninger
|
Oprettet:
21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Av!! {{forumTopicSubject}}
Ja, for helvede da!..
Har haft en hyggelig eftermiddag, med en tur i hundesvømmeren..
Men da jeg skulle hente min veninde, faldt jeg altså over en kantsten, og har lavet et eller andet vanvittigt vrid i hofteskålen.. Har vildt ondt, kan ikke gå, sidde, ligge eller noget som helst og iiiiihh altså, hvor er det frustrerende!..
Samtidig har jeg tabt min pung, og dermed mistet mit kort :S øv øv...
Burde egentlig gå i seng, men ender alligevel med at sygemelde mig i morgen.. Står op hele dagen, og tvivler på at der sker en mirakuløs forbedring med mit ben.. Belastende..
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.392
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.372
min mor vred om på foden
jeg smed hende til tjek et par timer senere
endte med gips i en uge og støvle i 3
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
Men kan godt være jeg skal hive hende op af sengen, og bede om et lift.. Hun haaaader bare at køre i sne.. Evt. skal jeg ringe til vagtlægen først, og høre hvad h*n siger?..
Jeg er ikke specielt pylret normalt, MEN fik hold i lænden sidste sommer efter en skade, og har stadig meget ondt.. Det vil jeg jo nødig risikere med hoften her :S
dec 2008
For ham lød det som en forstrækkelse, og der kunne ikke umiddelbart gøres noget.. Så han rådede mig til at hvile, og tage den med ro de næste par dage, og sørge for ikke at overskride min grænse.. Og hvis det stadig gjorde meget ondt i morgen, burde jeg lige ringe til min egen læge og tage en snak, for det skulle gerne være aftagende..
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Mulgt det kun er en forstrækning, men havde jeg så ondt efter et fald som du beskriver, så havde skadestuen fået et besøg af mig.
dec 2008
Der er ikke noget alvorligt galt, men jeg har fået en blodansamling i hofteskålen, og er blevet sygemeldt de næste 14 dage..
Har været forbi mit arbejde og snakke med chefen, og der var ingen problemer..
Min søde mor kom forbi, gik en tur med hunden, gav mig bukser og sko på og kørte mig til lægen
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.309
Rigtig god bedring.
Av!!