{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

jeg hader amatør butikker {{forumTopicSubject}}

der er sådan set kun en ting der kan få mit temperament til fuldstændig helt og aldeles til at koge over.. dårlige service i butikker..

idag måtte jeg desværre føje endnu en til listen.

jeg elsker en helt bestemt olie. desværre kan den kun i mit område købes i den lokale helsebiks - så i sidste uge måtte jeg til byen og få den bestilt hjem. ejeren siger no problemo - den fikser jeg. du har den på mandag - jeg betaler og siger at jeg må have min mand til at komme efter den i løbet af ugen da jeg ikke selv kan (vi bor et stykke derfra) - endnu engang forsikre hun mig om at det ikke er noget problem og siger den er hjemme mandag.

idag fredag kommer min mand så efter den......... og hov.. ingen olie til sidsel... leverandøren har travlt og 1000 andre undskyldninger --- men tror i kosten har gidet og ringe besked så vi havde kunnet spaet turen til byen....

skide amatør - jeg bliver så helt igennem pisse rasende når jeg går forgæves (i det her tilfælde min mand) og jeg fortryder inderligt at jeg har spenderet så meget som en kr i den møgbiks.

og det værste af det hele... jeg har ikke engang min beroligende olie til lige at kunne hygge mig med og komme ned igen..... aggggggghhhh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg hader amatør butikker
Kommentér på:
jeg hader amatør butikker

Annonce