{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Expidia fly + hotel hjælp. {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har prøvet at bestille fly biletter og hotel gennem der? Er der noget man skal tage højde for? Fx at der ikke er transport fra lufthavn til hotel osv. Vil så gerne give min kæreste en uge til Rom i april næste år i julegave og det eneste sted jeg kan finde ud af at søge på er expidia. Og jeg er så bange for, at få lavet noget juks da det jo ikke er pakkerejser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Expidia fly + hotel hjælp.
  • #1   10. nov 2010 Vi har brugt. Mr. jet og happydays UDEN problemer.
    Det var super nemt og der var bare styr på hotel og det hele.
    Hos de to er der IKKE kørsel fra lufthavn med i.
    Men hold også øje med om der er mogenmad med i hvis i ønsker det.


  • #2   10. nov 2010 Jeg plejer at bruge Momondo til at søge på - og så skriver jeg bagefter direkte til hotellet, og booker overnatningerne. Så kan man nemlig som regel spare det gebyr, som de ellers betaler til søgemaskinen smiley

    Mht. transport fra lufthavnen så kan man som regel finde en køre-vejledning direkte på hotellernes hjemmeside. Og ellers har de en standardforklaring, som de sender til én, hvis man skriver og spørger pr. mail.

    Lyder iøvrigt som en DEJLIG gave!!!


  • #3   10. nov 2010 Øv nu fik du jo mig til at sidde og drømme om en forårstur til Rom smiley Det er faktisk billigere end jeg troede. Jeg var sikker på, at hotellerne var vanvittigt dyre, hvis man ville bo rimeligt centralt!

  • #4   10. nov 2010 Vi skal til Alicante (igen igen) til februar.
    Vi flyver med Ryan air og booker gerne hotel gennem hotels.com eller booking.com... har fundet ud af, at det faktisk tit er billigere igennem dem end direkte ved hotellet. Det hotel vi skal bo på i Alicante koster 2400 for 3 nætter gennem hotellet, men kun 1800 gennem hotels.com (fordi de i et nyhedsbrev gav yderligere rabat)

    Men nu flyver Ryan air næsten kun fra Billund, og ved ikke hvor du bor. Ellers er der Mr. Jet og andre lavpris fra Kastrup, som mange af mine familiemedlemmer har brugt...

    Du skal ikke være så nervøs for at prøve en rejse, som ikke er en pakkeløsning - men et godt råd er at kigge på Google earth - der kan du få en fornemmelse af, hvor lufthavnen ligger i forhold til hotellet osv.

    Vi prøver altid at kigge på den lokale lufthavns hjemmeside for at se, om der går busser ind til byen, men til Alicante ankommer vi først om natten, så der blir det taxa...

    Men man får i øvrigt ikke alle lavprisselskaberne med i de forskellige søgemaskiner, så prøv at søge på flyselskaber og kigge på deres egne hjemmesider, der finder du som regel de bedste priser smiley

    God tur (vil så gerne til Rom)


  • #5   10. nov 2010 Jeg har bare selv kun prøvet, at bestille billige afbudsrrejser hvor jeg var ligeglad med hvor jeg kom hen. Og det er jo pakkeløsninger fra rejseselvskaber hvor man bare stiger på et fly og så er det hele klaret. Men det her skal jo planlægges lidt mere, for jeg vil SÅ gerne til Rom, jeg har aldrig været i Italien. Min kæreske snakker så meget om det og det var meningen, at vi skulle ha' været afsted i sommers, men det måtte vi droppe da han blev fyret (men han har job igen).

    Jeg er bare så nervøs for om det er noget l*rt jeg kommer til at bestille, er der evt en der gider at kigge på et "emne" jeg nu har klikket på et par gange?? og sige hvad i synes?


  • #6   10. nov 2010 Ps Vi bor i Give, 15 min kørsel fra Billund, så det skal også være derfra vi skal flyve.

  • #7   10. nov 2010 Det er den her rejse fly+hotel jeg har set på

    http://www.expedia.dk/pub/agent.dll?qsfr=cmfd&itid=&itdx=&itty=&ecid=

    2742,- per person inkls, skatter og afgifter.


  • #8   10. nov 2010 Okay linket virker ikke:-(

    Men hvis man går ind på forsiden og søger Billund til Rom d 2/4 2011 til d 9/4 2011 og trykker søg og derefter trykker vælg efter pris, så kommer den som nummer 2 eller 3 det er den der hedder Happy Village.

    Håber i har lyst til at hjælpe.


  • #9   10. nov 2010 I kan flyve fra Billund til Rom d.4.4 og hjem d.10.4 med www.ryanair.com for kr. 1476 kr for jer begge to inklusiv skatter og kufferter.
    På deres hjemmeside kan du også søge på billige hoteller , bed and breakfast og hostels.
    For under 3.000 kr. kan du sagtens få 7 overnatninger med morgenmad,
    måske endda endnu billigere.
    Så der er penge at spare.


  • #10   11. nov 2010 Inge R: Tusind tak, det vil jeg lige se nærmere på smiley

  • #11   13. nov 2010 Så er julegaven bestilt:-) 6 dage på (forhpbentlig) skønt hotel i Rom til april.. Uhhh kan slet ikke vente, det er mega svært at holde det hemmeligt:-D

  • #12   13. nov 2010 Hvad endte du så med at bestille?
    Billetterne fra Ryan eller en pakke?


  • #13   13. nov 2010 Jeg bestilte fly+hotel fra expedia, jeg var inde og tjekke flere steder, men det kostede nogenlunde det samme og det var samme fly man kom med.

  • #14   13. nov 2010 Rigtig god rejse!

  • #15   13. nov 2010 Tak, glæder mig også helt enormt meget:-)

  • #16   13. nov 2010 Det kan jeg godt forstå, det er en skøn by.
    Jeg er der lige nu, og vi har haft 20 grader i dag.
    Påsken er nok et af de bedste tidspunkter at besøge Rom på, så glæd jer.


Kommentér på:
Expidia fly + hotel hjælp.

Annonce