{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

korte uddannelser nogle ideer ? :) {{forumTopicSubject}}

hej smiley
da jeg har indset at det blir svært at passe mit job som sosu hjælper efter 2 operationer i lillefingeren der gør at den ikk fungere mere og ydermere har sat sig til slidgigt i dele af hånd..så sidder jeg her og tænker på hvad kunne man så overveje..nogle gange er der nogle der kommer på en ide som man slet ikke selv ville ha tænkt på smiley
det jeg har kigget på er : sundheds service sekretær..svært at få job i desværre ..audiologisk assistent vil jeg meget gerne men kun 20 % chance for praktikplads desværre..
kunne også forestille mig noget med et job hvor man taster ordre ind og sådan på computeren:)..men ikke en dicideret uddannelse...
kom endelig med andre foreslag på kort uddannelser smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  korte uddannelser nogle ideer ? :)
  • #2   29. okt 2010 ja det med hånden også noget jeg tænker over,ikke mange ting man kan når man i realiteten ikk kan bruge den som den skal..:(

• #3   29. okt 2010 jo det er derfor jeg kigger lidt på sundheds service sekretær.:)

• #4   29. okt 2010 Efter min mening ville sundhedsservicesekretær være et dårligt valg - netop som du siger - der er ikke rigtig jobs.
    Så hellere lægesekretær, hvis du gerne fortsat vil være indenfor dit område.
    Ellers ville jeg foreslå en alm. kontoruddannelse. Fx ved en kommune, region eller andet. Er selv kontoruddannet ved en kommune og det var meget alsidigt arbejde og også meget taste arbejde smiley

Pøj pøj med det smiley

• #5   29. okt 2010 ja det også sådan jeg forstår det at der ikke er arbejde til dem..kontor uddannelse vil man ikke hjælpe med på jobcentrene, og rent skolemæssigt har jeg ikke nok uddannelse til at tage voksen uddannelse.men noget ska jeg jo så det ender nok med noget ala det smiley

• #6   29. okt 2010 Hvor er det da træls, at du ikke kan få hjælp til lige netop den uddannelse du tror kan være god for dig.
    Har du evt. mod på at opsøge nogle små eller mellemstore virksomheder eller fx advokatkontorer og høre om de kunne være interesseret eller hvordan du uddannelsesmæssigt kan komme i betragtning til en evt. stilling ved dem? Så har du det at arbejde hen imod smiley

• #7   29. okt 2010 ja jeg kigger virkelig mange steder..:)og håber på man ser noget hvor man tænker det er da lige mig smiley var egentlig glad for mit arbejde med at passe de ældre borgere .men må jo indse det ikke er vejen frem mere..

• #8   29. okt 2010 Hvad med en uddannelse som salgsassistent?
    Det tager 2 år hvor du får (elev)løn under uddannelse.
    Jeg er uddannet salgsassistent med speciale i værktøj. Det meste af min uddannelse har været på et kontor hvor vi sælger værktøj. Og jeg er uddannet i bl.a. at sidde i en kundeservice og bl.a. taste ordre smiley Jeg er også uddannet i at stå i butik, og lave indkøb hvis det var de veje jeg ville smiley

• #9   29. okt 2010 hvad med et arbejde i aktivitets center eller noget i den dur. hvor du stadig har kontakt til de ældre? eller læse videre til leder??

• #10   29. okt 2010 ja havde tænt lidt henad aktivitet center eller måske se om man kunne holde til at arbejde med demente på de skærmet enheder,men tror det blir for hårdt også..

anja F :ja salgs assistent også en mulighed men kræver nok også et størere skole forløb inden smiley

• #11   29. okt 2010 Uddannelsen som sådan er ikke særligt boglig og alders spredningen er også ret stor. Men du skal enten have taget handelsskolen eller en studenter eksamen der er suppleret med en 18 ugers hgs.

• #12   29. okt 2010 anja F: ja sådan forstår jeg det også .:) at man skal ha de skoleforløb .

• #13   29. okt 2010 Det kan være hårdt ihvertfald med demente. jeg har selv arbejdet med dem.. nogle er meget stille men andre kan slå og sparke. og så er det måske ikke smart med en hånd der ikke er så go mere..
    ellers skal du læse videre til assistent. der er jo mange muligheder der. fx handicappede som ikke er så hårdt fysisk. men uddannelsen er selvfølgelig hård i praktikkerne. ved jeg fra mig selv ihvertfald.

• #14   30. okt 2010 har før arbejdet med demente da jeg var i praktik .ja det også hårdt..sosu assistent er ikk mig da jeg ikk er god ti psykisk syge., og sårplejen er heller ikke mig ..men alligevel dejligt med foreslag smiley tak for det..

Kommentér på:
korte uddannelser nogle ideer ? :)

Annonce