2.632 visninger
|
Oprettet:
Aktiviteter for par {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg vil helst ikke have at min kæreste og jeg bliver et af de par, der bare sidder foran TV'et sammen hver dag.
Det er vi heldigvis heller ikke ude i nu - men jeg kunne så godt tænke mig noget vi kunne hygge med sammen.
Ingen af os er til par-dans så den er altså udelukket hehe
Hvad laver I men jeres kærester/ægtefæller?
Han tager altid med til træning men da han ikke har en hund at træne med endnu (og der går nok lige en 3 år før der kommer en), så hjælper han ofte bare til med rekvisiter hehe
Og det er jo også mere en ting man gør "alene" med hunden..
Kom med jeres bud
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.226
Men ellers har vi holdt date-night, hvor vi min hver 14. dag skiftes til at finde på en date. Nogle gange bliver det bare en tur i biffen eller ud og spise is, men nogle gange har vi været ude og få en prøvetime ï pistolskydning, været i zoo, bowlet, spillet pool, blevet hjemme og spillet TP, 500 eller Monopoly. Alt muligt forskelligt, og det er pisse fedt at arrangere og blive arrangeret for.
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
feb 2006
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 300
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.800
Så ja brætspil, besøge venner/familie, ud at spise eller se tv.. Det er hvad vi laver :-S
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.402
vi er begge kreative så vi leger med træ, læder og syer....
vi går lange ture med hundene...
og så har vi faktisk ikke noget fjernsyn... det gør det hele meget nemmere...
feb 2006
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Har f.eks. været en tur i Nyborg og gå tur, se slottet og et smut ved stranden, i Lejre Forsøgscenter og ude at sejle i kano på Mølleåen og har planer om en tur til Kullen, hvor der skulle være en underlig kunstinstallation af rafter, man kan gå tur i
Jeg har overvejet, om vi skulle få en golftime, da vi er omringet af golfbaner, men er endnu ikke helt nået til det stadie, synes jeg.
dec 2008
Åh, det er SÅ hyggeligt, men Jens kan simpelthen ikke lokkes til at åbne en bog
feb 2006
dec 2008
Han gider ikke høre på mig :D. Jeg læser mange bøger og det er en kamp bare at få lov at læse et lillebitte stykke, som jeg synes er SÅ fantastisk, at jeg MÅ dele det med ham. Han bliver ca ligeså fjern i blikket som jeg gør, når han begynder at forklare mig noget meget interessant om computere eller tandlægeudstyr
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
For Jonas er bare ikke en der åbner en bog og læser hehe
Han kan slet ikke koncentrere sig om alle de små bogstaver ret lang tid af gangen - men så må jeg da læse højt (Så bliver jeg da trænet i engelsk - for stort set alle bøger jeg har er engelske haha)
Vil klart foreslå det her Date night halløj til ham - det behøver jo ike være noget vildt.
Et spil, en film eller noget helt andet.. når bare vi gør det sammen
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 2 Emner: 83 Svar: 305
Spille beachvolley om sommeren, løber sammen, Vandski når vi har mulighed for det, køre motorcykel, køreture i den danske natur (I en Land Rover er det altid sjovt), er spejderleder sammen, spiller spil, eller bare hygger os sammen.
jun 2008
Følger: 140 Følgere: 125 Hunde: 9 Emner: 388 Svar: 2.483
Vi går bl.a. til både Linedance og Dart sammen, og på søndag får vi en hest hjem, som vi begge også skal ride. :o)
Så vi mangler egentlig tid hvor vi bare kan sidde hjemme og se tv sammen
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.743
Det gør vi så ikke så meget mere, for Milo er så besværlig at have med pt pga. hormoner.
Men ellers træner vi sammen, ordner huset, går med hunden, og så vores nye fælles passion, foto. Vi bruger mange mange timer på at tage billeder, udvælge og redigerer. Det er super fedt, og vi ser begge vidt forskellige ting i det. Det er teamwork
Tirsdag har vi fast sofadag, for der kommer spise med price, luksusfælden og de onde mødre. Det skal ses
feb 2006
Aktiviteter for par