{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.632 visninger | Oprettet:

Aktiviteter for par {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg vil helst ikke have at min kæreste og jeg bliver et af de par, der bare sidder foran TV'et sammen hver dag.
Det er vi heldigvis heller ikke ude i nu - men jeg kunne så godt tænke mig noget vi kunne hygge med sammen.

Ingen af os er til par-dans så den er altså udelukket hehe

Hvad laver I men jeres kærester/ægtefæller?

Han tager altid med til træning men da han ikke har en hund at træne med endnu (og der går nok lige en 3 år før der kommer en), så hjælper han ofte bare til med rekvisiter hehe
Og det er jo også mere en ting man gør "alene" med hunden..

Kom med jeres bud smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktiviteter for par
  • #1   26. okt 2010 Vi har dyrket motion sammen indtil kæresten smadrede sit knæ.

Men ellers har vi holdt date-night, hvor vi min hver 14. dag skiftes til at finde på en date. Nogle gange bliver det bare en tur i biffen eller ud og spise is, men nogle gange har vi været ude og få en prøvetime ï pistolskydning, været i zoo, bowlet, spillet pool, blevet hjemme og spillet TP, 500 eller Monopoly. Alt muligt forskelligt, og det er pisse fedt at arrangere og blive arrangeret for.

• #2   26. okt 2010 Julie: Det var da en god idé! (kommer sådan til at tænke på filmen Date Night nu haha)

• #3   26. okt 2010 Heidi: det er faktisk ved at være længe siden sidst pga. optraqpning af motion for mit vedkommende og knæskade for kæresten (han har mere eller mindre ligget på sofaen i 10 dage. Det er der ikke meget date over) Så jeg tror faktisk jeg vil finde på noget til os snart

• #4   26. okt 2010 Jeg tror ikke det er så vigtigt hvad man laver bare man gør det sammen. Vi går i haven, køre tur, tager i biffen, spiser is, tager ud og spiser, ser film, shopper, tager på miniferier osv. Det er kun ens egen fantasi som sætter grænser. Og vi er gode til at gøre ting sammen.

• #5   26. okt 2010 Vi laver desværre heller ikke så meget sammen fordi min kæreste arbejde temmelig meget (har eget tømrerfirma) så når han kommer hjem er han pænt træt... Han kan dog lige holde til at gå til fodbold et par gange om ugen, men det er så også det, så hvis vi en sjælden gang imellem skal lave andet end at se tv sammen, så bliver det et brætspil af en art, besøge nogle venner eller hans familie, eller en tur ud og spise... Jeg har tit foreslået at vi skulle lave noget andet sammen som fx par-dans eller træne sammen, men det har han slet ikke overskud til desværre...

Så ja brætspil, besøge venner/familie, ud at spise eller se tv.. Det er hvad vi laver :-S

• #6   26. okt 2010 vi bruger meget tid på vores hunde...
    vi er begge kreative så vi leger med træ, læder og syer....
    vi går lange ture med hundene...
    og så har vi faktisk ikke noget fjernsyn... det gør det hele meget nemmere...

• #7   26. okt 2010 Jo forresten, så læser vi også for hinanden. Det er hyggeligt og man får læst nogle bøger (læs: min kæreste får læst nogle bøger. Jeg læser ca en roman om ugen ved siden af)

• #8   26. okt 2010 Hm, vi spiller en del spil. Det er noget af en udfordring at finde noget, vi begge gider, men Golf og Guitar Hero på PS og et par enkelte brætspil, kan vi da blive enige om. Ellers tager vi af og til i skoven/på stranden med hundene eller ud og finde nogle nye steder og ser os lidt omkring.

Har f.eks. været en tur i Nyborg og gå tur, se slottet og et smut ved stranden, i Lejre Forsøgscenter og ude at sejle i kano på Mølleåen og har planer om en tur til Kullen, hvor der skulle være en underlig kunstinstallation af rafter, man kan gå tur i smiley

Jeg har overvejet, om vi skulle få en golftime, da vi er omringet af golfbaner, men er endnu ikke helt nået til det stadie, synes jeg.

• #9   26. okt 2010 Julie
    Åh, det er SÅ hyggeligt, men Jens kan simpelthen ikke lokkes til at åbne en bog smiley

• #10   26. okt 2010 Marianne: kan du så ikke bare læse for ham? Min kæreste er dansklærer og læser simpelthen ikke nok og kan ikke komme igang med de bøger han giver hans elever, he he, så vi læser en del ungdomsromaner smiley Ikke at det er værre end alle mine vampyrbøger

• #11   26. okt 2010 Julie
    Han gider ikke høre på mig :D. Jeg læser mange bøger og det er en kamp bare at få lov at læse et lillebitte stykke, som jeg synes er SÅ fantastisk, at jeg MÅ dele det med ham. Han bliver ca ligeså fjern i blikket som jeg gør, når han begynder at forklare mig noget meget interessant om computere eller tandlægeudstyr smiley

• #12   26. okt 2010 Jeg vil være den der kommer til at læse - det er helt sikkert.
    For Jonas er bare ikke en der åbner en bog og læser hehe
    Han kan slet ikke koncentrere sig om alle de små bogstaver ret lang tid af gangen - men så må jeg da læse højt (Så bliver jeg da trænet i engelsk - for stort set alle bøger jeg har er engelske haha)

Vil klart foreslå det her Date night halløj til ham - det behøver jo ike være noget vildt.
    Et spil, en film eller noget helt andet.. når bare vi gør det sammen smiley

• #13   26. okt 2010 Er enig med *Stolt MH ejer* K, det er med at gøre ting sammen om det så er gå en tur med vosen eller se en film det er ikke det der er det vigtige blot at man gør det sammen ; )

• #14   26. okt 2010 Min kæreste og jeg lave en del sammen.

Spille beachvolley om sommeren, løber sammen, Vandski når vi har mulighed for det, køre motorcykel, køreture i den danske natur (I en Land Rover er det altid sjovt), er spejderleder sammen, spiller spil, eller bare hygger os sammen.

• #15   26. okt 2010 Mig og manden har en del fælles interesser.. :o)

Vi går bl.a. til både Linedance og Dart sammen, og på søndag får vi en hest hjem, som vi begge også skal ride. :o)

Så vi mangler egentlig tid hvor vi bare kan sidde hjemme og se tv sammen smiley

• #16   26. okt 2010 Inden vi fik hund kørte vi altid på oplevelse i weekenden. Hver weekend.
    Det gør vi så ikke så meget mere, for Milo er så besværlig at have med pt pga. hormoner.
    Men ellers træner vi sammen, ordner huset, går med hunden, og så vores nye fælles passion, foto. Vi bruger mange mange timer på at tage billeder, udvælge og redigerer. Det er super fedt, og vi ser begge vidt forskellige ting i det. Det er teamwork smiley

Tirsdag har vi fast sofadag, for der kommer spise med price, luksusfælden og de onde mødre. Det skal ses smiley

• #17   26. okt 2010 Marianne: ej, hvor er han dog kedelig! Tanmdlægeudstyr... wow... thats an icebreaker smiley

Kommentér på:
Aktiviteter for par

Annonce