{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Mest uinteresseret læge uden lige {{forumTopicSubject}}

Vi har i dag været nede hos min mor, skulle være der til stuegang for at få lidt at vide om, hvad hun fejler og hvad der skal ske.
Det var godt nok den mest uinteresserede og uinspirerende læge. Han havde ingen tålmodighed med at høre, hvad min mor havde at sige. Jeg spurgte til resultatet af hendes knoglebiopsi - den anede han ikke om der var kommet svar på. Sygeplejersken mente så at svaret var kommet, men han gjorde intet for at finde ud af svaret og give os besked om det.
Som min mor har det nu, så skal hun lige have lidt tid til at det hun bliver spurgt om, lige når op og vender i hendes hoved og hun kan finde et svar frem. Det havde han overhovedet ingen forståelse for overhovedet, så hvis hun ikke svarede hurtigt nok, gik han bare videre.
For fanden da jeg havde lyst til at dunke ham oveni hovedet med noget meget meget tungt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mest uinteresseret læge uden lige
  • #1   20. okt 2010 Jeg er bare så mega frustreret over den afd. hun ligger på - skod-afdeling.

• #3   21. okt 2010 Det er meget træls.
    Synes generelt at afdelingen har manglende forståelse.
    Ved godt min mor er lidt af et brokkehoved, men hun er ikke helt relevant og ikke specielt lykkelig over hendes nuværende situation. Hun kan ikke så meget selv og synes hun skal bede om alt flere gange før der sker noget.
    Der udover har jeg oplevet flere gange at personalet nærmest snerre af en og virker fjendske.

Ja, undskyld jeg lukker lorten ud her, men er bare så arrig og frustreret.

• #4   21. okt 2010 du bliver nødt til at åbne munden og sige det til dem. det er den eneste vej, sig det pænt,fortæl at du godt ved at de er underbemandet og har dødtravlt, men at du har brug for ordentlige svar.
    har selv haft både svigermor og mormor at kæmpe med/for, og hvis man ikke kæfter op, så sker der ikke en skid.
    ærgeligt det skal være sådan, men desværre ligger det sådan, at dem der kæfter højest, bliver hørt, dem der går stille med dørene, bliver sat i baggrunden

• #5   21. okt 2010 Det gør jeg formentlig også, samler bare materiale sammen.
    Men har tænkt mig at gå til afdelingssygeplejersken en dag, og fortælle hvordan man som pårørende oplever hendes personale og denne vattede læge.

• #6   21. okt 2010 Jeg syntes desværre at lægerne her i DK alle er uinteresserede og uengageret .. Jeg kender så mange tilfælde inkl mig selv hvor man bare bliver kastet rundt i systemet , og man bliver bare ikke taget seriøst nogen steder i de lægelige kredse ..
    Jeg er så træt af det .. Jeg har haft meget mere gavn af alternativ behandling .. Desværre koster det bare mange penge...

Men jeg vil anbefale dig at skrue bissen på og klage over ham eller sige noget til ham .. Desværre bliver man nød til at være krævende og intolerant overfor systemet ellers kommer man ingen vegne ..

• #7   21. okt 2010 Ja, det er desværre rigtigt. Men lige i situationen bliver man lidt lammet af forbløffelse over den totale manglende interesse

• #8   21. okt 2010 Mullet
    Det er nu ganske normalt at man lægger patienter som er døende på enestue. Det er af hensyn til både den døende, dennes pårørende, men bestemt også til medpatienterne. Ikke rart at være patient og ligge på stue med en som dør.
    Måske (uden at jeg kender omstændighederne) har de flyttet din morfar på enestue af hensyn til ham, så han ikke skulle ligge sammen med en så provokerende medpatient i en så svær tid, som den sidste tid kan være.

• #9   21. okt 2010 Ja, så er det ikke særlig smart. Og den slags burde i lave en skrifttig klage over til sygehuset.

• #10   21. okt 2010 Det var godt.

Kommentér på:
Mest uinteresseret læge uden lige

Annonce