Jeg bliver snart vanvittig! (langt) {{forumTopicSubject}}
Jeg har i snart 2 år været sygemeldt og jobtrænet grundet en kronisk knæskade som gør at jeg ikke kan arbejde fuld tid.
Min drøm er at få flekjob, men jeg bliver virkeligt arbejdet imod.
Jeg har lægelige beviser på at jeg har begyndende slidgigt, manglende korsbånd samt løs menisk i venstre knæ, at jeg har tydeligt nedsat funktion i dette knæ. Jeg har endu ikke været i stand til at arbejde mere end 5,5 time om dagen, og stadig mener kommunens læge ikke at jeg er berettiget til fleksjob...
Nu hæfter min sagsbehandler sig så ved at jeg som barn blev undersøgt for ADHD samt et grundlag for nogle motoriske problemer jeg havde, men blev dengang hjernescannet uden de fandt noget, alligevel er jeg blevet sendt til en neurologisk psykolog, som skal IQ teste mig (og jeg ANER ikke hvad f'nden det har med mit knæ at gøre), jeg har bestået 10. klasse med flotte karakterer samt taget flere HF fag på højt niveau og sideløbende har jeg taget en uddannelse som hundetræner, så jeg fejler altså ikke noget..
Anyway, jeg fik afvide at testen ville finde sted d. 8 november, men får så brev om at det er den 9 november på jobcenteret og der har mine forældre sølvbryllup så der kan jeg ikke.
Så jeg ringer til min sagsbehandler som har ferie, men beder dem ligge en besked til hende, jeg ringer så til neuro psykologen, som skal udføre testen og siger at jeg ikke kan den dag, han kommer fra Århus og kan ikke andre dage (og jeg skulle slet ikke møde på jobcenteret men på specialskolen, og den har jeg intet med at gøre..), nå men det ender så med at han kommer i mit hjem dagen før og udfører testen!
Jeg er pisse træt af at kommunen ik har styr på en skid, så skal jeg have lavet en test som er fuldstændig overflødig og så er det nødt til at foregå i min private zone fordi kommunen ikke har styr på noget som helst!
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 590
feb 2005
Følger: 90 Følgere: 89 Hunde: 4 Emner: 387 Svar: 2.144
Jeg er i Hjørring kommune - men hvis så den undersøgelse var i relevans til mit handicap havde det været noget andet, men det er så langt ude..
feb 2009
Følger: 76 Følgere: 69 Hunde: 6 Emner: 147 Svar: 1.315
Nu har de dog endelig langt om længe slækket lidt på det, efter de sendte mig til en special læge undersøgelse, så nu ska jeg afvente hvad der så skal ske.. Er sku også ved at blive vanvittig af det system
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
Og det endnu mere nedslående er jo at der fra regaeringens side bliver lagt op til at alle under 40 år er unge og skal være mere eller mindre selvforsørgende så det bliver overhoved ikke lettere at komme igennem systemet
Jeg bliver snart vanvittig! (langt)