{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Nicki blev overfaldet {{forumTopicSubject}}

det er lige så jeg stadig ryster. Jeg har lige været ude og gå aftenstur med Nicki sammen med min veninde. Vi går stille og roligt og snakker da vi lidt længere henne ser en stor hund står og kigger på os. Jeg siger til min veninde, kan du se om den er i snor? det er den ikke. Vi trækker os lidt væk, men så sætter den i løb hen mod os, og fare lige i hoved på Nicki. Til mit held er Nicki jo en lille hunde, så jeg får fat i hans sele og løfter ham om. Hunden springer på efter os. Min veninde og jeg går helt i selsving og råber op begge to, og så kommer ejeren endelig frem og kalder på hunden. han får lukket hunden ind i en bil ( det var en vagt til Forum kbh ) og kommer over til os for at høre om der er sket Nicki noget, og kigger også selv på Nicki. Til alt held er der intet sket, og vi går rystende hjemad.
Jeg syens bare det er SÅ dårligt at en vagt ikke engang han styr på sin hund. Jeg har overvejet at tage kontakt til forum, sæt nu den også kunne finde på at overfalde et barn eller en voksen. ville i gøre det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nicki blev overfaldet
Kommentér på:
Nicki blev overfaldet

Annonce