{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

find alder på kat {{forumTopicSubject}}

hej..
jeg er den heldige person der har fundet en lille kat..
den er hverken chippet eller øremærket... og har sat flyers ud...
men den synes ikke særlig gammel, vil skyde på,3-4 mdr.
men er der en måde man kan tjekke det på, altså som tommelfingerregl eller noget???

den spiser lystigt, og drikker, men er ikk sikker på den ved hvordan den skal bruge kattebakke...
heldigvis er den og magnus super glade for hinanden, og magnus-vuffen er bare glad for at der er nogle der gider lege hele tiden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  find alder på kat
  • #2   18. okt 2010 den vejer 2470 g.
    og den har stadig alle sine baby-tænder... den er også en smule tynd... så har fodret den med vådkost..

• #3   18. okt 2010 synes bare den stadig har meget killingepræg i hovedet... den ser meget killinge ud...
    men tror den har været væk et stykke tid... den gar snak i øjnene, i ørene og nærmest sår i næsen... og så er dens tandkød også en smule blegt...
    nogen idé til hvad jeg skal gøre mod det??

• #4   18. okt 2010 min egen hund er ikke ret stor og hans chip kan jeg mærke, hvis jeg leder længe nok... jeg og 2 andre, kan ikke mærke noget på katten...
    den spiser også tørkost..
    da jeg fandt den fik den vådkost, og så har den fået en portion mere, men den har fri adgang til tørkost...

• #5   18. okt 2010 har den sine pattænder er det en stor killing fra i sommers. Husk at hvis du begynder at fodre den, er den dit ansvar.

• #6   18. okt 2010 da vi fandt den til at starte med, lod vi den også være ude... men den blev ved med at følge efter os.. vi prøvede at jage den væk, men den kom tilbage og indhentede os...
    vi bor i lejlighed, og den sad stadig morgenen efter nede i hækken og rystede... der valgte jeg at tage den op...
    jeg har fodret den, så derfor har ejg også taget ansvaret... ville gerne beholde den, men har den en ejer, synes jeg rette vedkomne skal ha chancen for at få den tilbage...
    og ja, må tage den en tur til dyrlægen og få kigget om den har en chip eller ej...

tænderne er meget meget små og tynde, næsen gennemsigtige...

den har også en mani med at sutte på finger og mit hår...

• #7   18. okt 2010 den er bare en stor killing så. Få den neutraliseret, hvis du skal have den øremærket og vacc.

• #8   18. okt 2010 okay... tror jeg vil vente med at få den neutaliseret, til jeg er sikker på der ingen ejer er...
    men tak hvor hjælpen!!

• #9   18. okt 2010 ja, tag et godt billede af den, og print det ud. Sæt det op i forretninger og dyrlæge mm. i omegnen.

Kommentér på:
find alder på kat

Annonce