{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Nervøs, skal opereres... {{forumTopicSubject}}

God aften alle sammen ..
Jeg må lige ud med min "dårlige mave" det hele vender sig i mig lige nu, imorgen skal jeg nemlig opereres..

Det er "bare" en tand, men den ligger helt nede i nerven og under kæbeknoglen, havde problemer med den for en uge siden hvor jeg var så hævet og have ondt helt ned i, så måtte på pincilin ..

Det skal lige siges at jeg er klinikassistent, så ved 100% hvordan det forgår osv, og det skal ske på min arbejdsplads med vores vante kirurg der skal lave indgrebet, men jeg er bare så nervøs altså.

Og nok mest bedøvelsen jeg er nervøs for, da jeg er utrolig bange for nåle, har været i hypnosebehandlinger for det osv.. men altså ...

Puuha, måtte bare lige ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nervøs, skal opereres...
  • #1   13. okt 2010 Øv! Har lyst til at sige til dig du skal gå i seng og slappe af og få en god søvn, men det er jo let at sige.. Du får nok ikke sovet alligevel smiley
    Men held og lykke og god bedring

• #2   13. okt 2010 Glæder mig så meget til det er overstået, men det bliver nok først ved 16.30 tiden imorgen, har lige en hel arbejds dag med opererationer ..

Når at se samme behandling som jeg skal have 3 gange inden det er min tur ..
    - glæder mig ikke .. øvøv

• #3   13. okt 2010 Øv da.. Kender det ALT for godt.. Så er det bare om at glæde sig til det er overstået smiley
    Er nok lidt sent at sige nu, men hvis man er meget utryg ved større tandlæge-omgange, er det altså en mulighed at vælge fuld narkose..
    Gjorde jeg selv, da jeg fik fjernet 12 kindtænder, samt visdomstænder, og 6 andre tænder.
    Jeg kender en super klinik, hvis nogen skulle ha interesse smiley

• #4   13. okt 2010 kan godt forstå du er nervøs..

men jeg kan dog berolige dig med at din tand dog ikke ligger "nede i nerven", da nerven sidder inden i tanden og under kæbeknoglen er den heller ikke, da det er fysisk umuligt, men den kan have godt fat smiley

• #5   13. okt 2010 det skal bare overståes! ..
    nu smiley hihi ..

karen A
    jo, den en ene rod ligger helt nede ved nerven..

• #6   14. okt 2010 Puha føj ... hader tandlæger! ! De gør mig svedige i hænderne...
    sammy's mor> Den klinik du kender , den ligger vel ikke i nærheden af Skive ??????

• #7   14. okt 2010 Anette nu med 6 små Yorkier. , Den ligger i Stubbekøbing smiley
    Der er både tandlæge, og kirurg osv. De har også en klinik i kbh de nogen gange tager til.
    De er super søde, og man kan vælge fuld narkose, hvis der er nogle ting man skal have lavet som man ikke er tryg ved at opleve.
    Og tandlægen er rigtigt god til folk med tandlægeskræk.. Er simpelthen så glad for at jeg har fundet den klinik.

• #8   14. okt 2010 Jeg har også arbejdet på en klinik som lagde folk i fuld narkose, det er bare dyrt ..

Nå min opereration er overstået, kom ind kl 16.10, nu er jeg hjemme, og bløder stadig helt vildt :s hvilket jo ikke er helt fedt, a der "normalt" plejer at stoppe efter 15 min tid ..
    Og gud hvor har jeg altså ondt .. smiley
    - øvøv .. har lidt ondt af mig selv...

Kommentér på:
Nervøs, skal opereres...

Annonce