{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tv2 Lorry.
  • #1   4. okt 2010 Jeps, det gjorde vi:-)

Jeg er så "heldig" at arbejde i en SFO hvor de vil skære personalenormeringen 40%:-(

Så vi skal være 5 voksne til 125 børn:-(

• #2   4. okt 2010 (link fjernet)

• #3   4. okt 2010 Mette
    Wow. Ja der skulle mine børn dælme da ikke gå så.. 25 børn pr voksen, aaah, den går ikke her smiley

• #4   4. okt 2010 Ja, jeg er med på et par af klippene. Jeg står og holder det lyserøde banner:-).......... Og det er "vores børn" også:-)

Vores 3.- og 4. klasser har haft travlt idag med at lave protestbreve og skilte.

Vi kunne ikke forstå hvad de skulle bruge stort karton til, men de fik lov at hente hvad de skulle bruge. Eter lidt tid, hvor de var "mistænkeligt stille", gik vi ind til dem og her havde de skrevet og kreeret en del af disse skilte ude at vi anede noget som helst:-)).

Rænne:

Nej og udover besparelserne skal SFO`erne lukkes 2 uger hver sommer. Så både forældrene og vi har tvungen ferie-(

• #5   4. okt 2010 Iben:

Det er rigtig grimt:-( Og ingen af os aner om vi er købt eller solgt:-(

Vi skal fyre 3 fuldtidmedarbejdere ud af 8 hos os:-(

Og de store unger, som er store nok til at fate alvoren, har det ligeså slemt som vi har:-(

• #6   5. okt 2010 Ja - og når man så tænker på, at Konservative har sørget for at topcheferne i kommunerne har fået en lønstigning på ca. 51 % i løbet af de sidste par år...
    Og de private hospitaler er blevet overbetalt.

Alt imens pædagoger og lærere fyres, skoler og hospitaler lukkes.

Men det er jo det V og C ' de står for.
    At man som top leder har fortjent en meget stor løn.

Helt ærligt, en topchef der får over 2.000.000 kr. om året, desuden ca. ½ mill. mere end statsministeren -
    så siger jeg, at jeg da gerne vil høre de argumentationer der er, for at ansvaret skal være så godt betalt og hvorfor ansvaret hos de daglige hårdtarbejdende mennesker så prioriteres så lavt?
    Det err trods alt 'fodarbejderne' der er skyld i at der overhovedet er brug for og har gjort det muligt for en at påtage sig en toplederstilling.

Og jeg tør vove på, at man sagtens ville kunne finde nogle mennesker med gode lederegenskaber, der brænder for at hjælpe og få et samfund til at hænge sammen, og som ikke behøves at modtage en millionærlønning som tak for godt arbejde....

Kommentér på:
Tv2 Lorry.

Annonce