{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Erfaring med rehab ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ude for en trafikulykke og jeg er meget usikker på min fremtid da jeg har nogle forskellige psykiske sygdomme samt min ryg ikke helt vil arbejde sammen med mig længere efter piskesmæld smiley

I dag kontakter modpartens forsikringsselvskab mig, det er den samme person jeg har haft kontakt med hele vejen igennem og han er virkelig en venlig mand... Han siger at han har talt med rehab og ville hører om jeg var intr. i at få hjælp derfra ! Jeg ringer til min advokat og han siger god for det... Allerede en lille time efter ringer en venlig dame derfra, hun er socialrådgiver og vil hjælpe mig med alle de ting i det offentlige, hun vil faktisk blive min "kontakt person" som hjælper mig igennem alle love - finder ud af hvad jeg har ret til osv. Bedst af alt hvis jeg er så uheldig ikke at komme igang igen i feb. ryger jeg på kontanthjælp, hvilket jeg nødigt vil når jeg ser alle de historier herinde hvor folk har været på KH i jeg ved ikke hvor mange år... Det lovede hun mig ikke ville ske... Hun vil simpelthen hjælpe mig med det hele... Nu er mit spørgsmål er der nogle af jer der har erfaring med dette ?

Dette er deres hjemmeside

(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med rehab ?
  • #1   13. sep 2010 Kigger li med håber det er ok. Rigtig meget held og lykke med det, og god bedring... Håber det bedste...

• #2   13. sep 2010 nææ. Men dejligt at høre at du får den hjælp du skal bruge man hører om så mange der bliver svigtet.

• #3   13. sep 2010 Det kender jeg ikke men hende kunne jeg godt have brugt da jeg blev kørt ned for 5 år siden, så var det måske gået lidt hurtigere med at få flexjob...

• #4   14. sep 2010
    Jeg syntes du skal tage imod tilbuddet....

• #5   14. sep 2010 Jeg har lige talt med min "kontaktperson" i dag personligt... Hun er super sød og jeg tror virkelig hun kan give mig den hjælp jeg har brug for - både behandlingsmæssigt samt hvis jeg kommer til at sidde fast i kommunen... Hun vil sørge for jeg kommer til at få den hjælp på mine premisser ( staves )?!

Har lige modtaget en brocure fra forsikringen og hold da fast nogle priser - bare mit møde med hende i dag vil koste dem 13.000kr ! Men jeg tror virkelig også de er super dygtige !

Hun vil også tage kontakt til min advokat så han lige hører hvad hun kan hjælpe mig med osv.

Trine - præcis ALLE der sidder fast burde have den hjælp, for som hun sagde hun vil tage sig af alt kontakten - loven samt brevudveksling med kommune osv. så jeg ikke også har det at tænke på... Og hun kommer til at tage med mig til møder osv. For hun vil have kommunen indover selvom jeg ikke pt. får kontanthjælp, men vi kan ligeså godt få noget i gang nu smiley

• #6   14. sep 2010 S&D: Det dejligt at høre. Der er du heldig at få al den hjælp

Kommentér på:
Erfaring med rehab ?

Annonce