28. jul 2007 Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Fastnet virker stadig ikke :o( {{forumTopicSubject}}
Jeg har d. 18/8 haft mail kontakt med TDC fordi min fastnet ikke virker. Den "dutter" optaget og der er rigtigt meget støj på linien, hvilket den startede med for længe siden. Nu virker den slet ikke!!
D. 23/8 modtager jeg så en sms der lyder således:
"Fejlen på telefon nr xxxxxxxx stammer fra en kabelfejl i nettet. Det betyder at eventuelle aftaler om at være hjemme annulleres. Vi gør, hvad vi kan for at rette fejlen hurtigst muligt, og vil orientere dig straks, fejlen er rettet. Vi beklager meget de gener, fejlen måtte medfører."
Hvor længe vil i acceptere, at den ikke bliver lavet?? Jeg mener, at jeg betaler jo abonnement for et produkt jeg ikke kan bruge. Jeg syntes det er temmelig træls.
Hjælper det at blive ved at ringe til dem og rykke...???
Jeg tror i hvert fald, jeg har besluttet mig, at når den atter virker igen vil jeg skifte til et andet selskab. Jeg gider ikke betale i dyre domme for noget der ikke virker som det skal med den længe leveringsfrist de har på at rette op på fejlen. Godt man ikke har et hjemmefirma der skal løbe rundt ;o) ( Det er bestemt ikke første gang, har ofte haft teknikker ude...)
Der er på intet tidspunkt blevet gravet i haven eller på vejen, så det er ikke et kabel der er gravet over her i nærheden.Ved ikke om naboerne har problemer? Den nabo vi snakker mest med har skrottet sin fastnet sidste sommer!
Åhh, det var bare lige et surt opstød og en update fra mig!!
Tidligere tråd:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=416812
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Fastnet virker stadig ikke :o(