Vissenbjerg terrariet lukker :( {{forumTopicSubject}}
Terrariet i Vissenbjerg skal lukke.
http://www.fyens.dk/article/1669856:Assens--Terrariet-i-Vissenbjerg-lukker
Et firma har startet en redningsaktion og jeg håber nogle af jer måske kunne afse bare en lille smule hjælp. Man kan donere alt fra en krone og opefter og købe merchandise, hvor overskuddet går til at redde terrariet.
...(link fjernet)
-------
Jeg ved det godt. Man bliver bombarderet. Støt det ene og støt det andet, men det her ligger mig virkeligt på sinde. Vi mister mere end en turistattraktion her.
Hvem ringer politiet forøvrigt til når de finder et underligt kræ? Terrariet. De har endda sjældent udstillings-interesse i de dyr der bliver fundet - de er bare dyreelskere og tager sig af alle dyrene med den største respekt.
For os der elsker terrariet og bestemt ikke mindst for Klaus, som virkeligt har kæmpet med alt han har for det her sted, er det bare så trist hvis det skal lukke. Hvis vi bare er mange nok der kan afse en lille skilling, kan vi måske redde den skønne lille zoo.
Om I vælger at støtte, ligesom vi har gjort, det er jo helt op til jer. Jeg bliver bare nødt til at sprede ordet og gøre hvad jeg kan. Jeg skylder Klaus og det sted en masse. Jeg håber vi kan bevare det, så I kan komme og opleve hvor fint et lille sted det er.
Mvh Mia
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.197
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.959
Jeg synes det er ærgerligt, men nok bare de hårde facts, når der ikke er økonomi til det...
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.835
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 56 Svar: 810
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.196
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.196
dec 2005
Følger: 316 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.108
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 423 Svar: 5.028
Min oplevelse er også at terrariet ikke har formået at forny sig, så man kunne komme igen og få en lige så stor oplevelse som besøget forinden.
Det er trist at det lukker
Politiet kan vel stadig kontakte foreninger som Nordisk Herpetologisk Forening og Eksotiske Insekter til at afhente vildfarne dyr. Ellers så er der også Randers Regnskov, som kan løse den slags opgaver.
For det meste er det små og harmløse krybdyr der har taget flugten. Det er ikke nogen større videnskab at putte en kornsnog eller kongepython over i en plastboks.
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 966
Vissenbjerg terrariet lukker :(