{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Vissenbjerg terrariet lukker :( {{forumTopicSubject}}

Terrariet i Vissenbjerg skal lukke.
http://www.fyens.dk/article/1669856:Assens--Terrariet-i-Vissenbjerg-lukker

Et firma har startet en redningsaktion og jeg håber nogle af jer måske kunne afse bare en lille smule hjælp. Man kan donere alt fra en krone og opefter og købe merchandise, hvor overskuddet går til at redde terrariet.
...(link fjernet)

-------

Jeg ved det godt. Man bliver bombarderet. Støt det ene og støt det andet, men det her ligger mig virkeligt på sinde. Vi mister mere end en turistattraktion her.
Hvem ringer politiet forøvrigt til når de finder et underligt kræ? Terrariet. De har endda sjældent udstillings-interesse i de dyr der bliver fundet - de er bare dyreelskere og tager sig af alle dyrene med den største respekt.
For os der elsker terrariet og bestemt ikke mindst for Klaus, som virkeligt har kæmpet med alt han har for det her sted, er det bare så trist hvis det skal lukke. Hvis vi bare er mange nok der kan afse en lille skilling, kan vi måske redde den skønne lille zoo.

Om I vælger at støtte, ligesom vi har gjort, det er jo helt op til jer. Jeg bliver bare nødt til at sprede ordet og gøre hvad jeg kan. Jeg skylder Klaus og det sted en masse. Jeg håber vi kan bevare det, så I kan komme og opleve hvor fint et lille sted det er.

Mvh Mia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vissenbjerg terrariet lukker :(
Kommentér på:
Vissenbjerg terrariet lukker :(

Annonce