622 visninger
|
Oprettet:
forslag? {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke om dette er det rigtigt sted, men jeg krydser fingre for, at en moderator eller admin (eller sådan noget) ser dette, og at folk er enige.
Jeg kunne godt tænke mig, at der var en redigeringsknap, så man kunne redigere sine indlæg, hvis man nu skrev forkert. Det er på mange andre forums, så hvorfor ikke her?
Det er ret træls, at man ikke kan rette sine indlæg, hvis man har skrevet et eller andet forkert. Især hvis det er et oplæg.
Plus jeg vil ønske at man kunne slette mere end et indlæg i døgn >:
Det var alt, tak.
- Kent
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Svar: 206
[Opret indlæg til dette emne]. Og har du brug for, at slette mere end et indlæg i døgnet, må du jo tænke lidt over hvad du skriver, inden du trykker [Opret indlæg til dette emne] Det er i forvejen træls at ts, kan slette tråden....
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 24 Svar: 91
Nu ved jeg ikke hvor mange forums du sidder på, men jeg ved selv fra dem jeg sidder på, at det er rart at man kan rette sine indlæg, hvis der skal tilføjes et eller andet, eller når noget skal rettes.
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Svar: 206
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
I stedet for at øge muligheden for at slette indlæg skulle dette helt fjernes.
Så må man stå ved hvad man skriver og så holde op med at slette en tråd hver gang man ikke får medhold eller rygklap ...
Generer ikke mig at der rettes længere nede i et nyt indlæg.
Gør det selv når det går lidt for hurtigt med at trykke på opret i en hed debat :o)
Er MEGET provokerende når en bruger sletter et kontroversielt indlæg eller endog en hel tråd som mange andre brugere har brugt en masse tid på at besvare ...
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 4 Emner: 24 Svar: 91
Sanne - Så kunne man gøre sådan, at man kan slette sit oplæg/tråd, hvis der er 0 svar. Hvis der er skrevet et svar, jamen, så kan man ikke slette det.
Men jeg synes stadig man burde have lov til, at kunne rette sine indlæg.
forslag?