{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

Er jeg for sippet/sart?? :s {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige nødt til at have en anden mening ind over her... Ved simpelthen ikke om jeg er for nærtagende...

Jeg bor sammen med min bedste kammerat og vi laver stort set alt sammen...

Idag fik han en besked af en af vores venner som vi ofte besøger, som skrev: kommer DU og besøger mig når jeg kommer fra job i aften? - Med stort tryk på DU (altså at det kun var min ven og ikke mig der skulle komme) Han sagde ja, og det er selvfølgelig helt okay med mig smiley

Så har ham vennen haft ringet her for en halv time siden, hvor Martin (min ven) ikke nåede at tage den - derefter kom der en besked fra vennen: Hvad har Maria nu gjort ved dig??

Derefter en besked igen, med kommer DU forbi?

Altså jeg havde fattet at jeg ikke skulle med, og det er helt okay.. Men følte mig sgu lidt ramt efter de sidste beskeder her...

Er jeg for sippet??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg for sippet/sart?? :s
  • #1   19. aug 2010 Du har da vist kommet til at tisse lidt på hans sukkermad... smiley

• #2   19. aug 2010 læser du beskeder på vennens telefon?

• #3   19. aug 2010 Kan du ikke bare spørge din kammerat hvad der foregår?

• #4   19. aug 2010 Sidenote, men hvorfor læser du din roomates smser??

• #5   19. aug 2010 Jeg har intet gjort ham, det er det værste af det.. Min ven er single, og har været det i et par år, så ham og kammeraten har kørt det søde ungkale-liv sammen. Men efter Martin og jeg flyttede sammen har Martin "slæbt" mig med overalt, også ned til ham kammeraten (henrik).. Tror han er "sur" over ikke at have ham for sig selv :s

Syntes det er sært..

• #6   19. aug 2010 Tror bare mænd ikke altid gider os piger... min bror og min kæreste holder TIT mig udenfor... de ved bare ikke jeg sikkert nyder det mere end dem.. hehe

jeg ville ikke tænke videre over det...

• #7   19. aug 2010 Åhh, var det dig der skrev om at i levede sammen som kærester men ikke var det??

• #8   19. aug 2010 Han bad mig læse og svare for ham da han er igang med et (i følge ham selv) meget vigtigt computerspil smiley Læser skam ikke hans beskeder uden at få lov.. Baaaare rolig!!!

Og det er jo helt og aldeles i orden at han bare gerne ville se Martin alene.. Men at pointere det SÅ kraftigt fik mig godt nok til at følge mig meget lidt velkommen fremover...

• #9   19. aug 2010 Der er jo nogle der sommetider bliver lidt "jaloux" over at deres venner altid skal have pigen med (selvom i ikke er kæreste er princippet jo det samme)... Sådan er det bare.. Så må det være op til din ven at "lade dig blive hjemme" nogle gange og så bare være sammen med sin ven og lave drengeting... Tror da også min kærestes venner ville blive pænt trætte af det hvis han altid hev mig med ud til dem når de skulle se fodbold og drikke øl og være drenge... smiley

• #10   19. aug 2010 Camilla: Jep det er os.. Men vil stadig lige pointere at jeg ikke læser hans beskeder hvis ikke han beder mig om det..

• #11   19. aug 2010 Altså jeg forstår godt at de/han vil være alene sammen.. Det er slet ikke det... Men føler bare lidt at det er mig der er "den dumme".. Til trods for at det er Martin der altid spørger om jeg vil med...

• #12   19. aug 2010 Maria: Som jeg skriver, forstår jeg det også helt igennem.. Det var det at det skulle pointeres så kraftig at jeg ikke var velkommen.. Martin havde jo allerede skrevet 1 gang at det kun var ham der kom..

• #13   19. aug 2010 Så siger du bare nej når han spørger smiley
    Jeg gider da bestemt ikke rende med kæresten ud og se fodbold hos drengene... heller ikke selvom han spurgte... nogle gange skal man bare lade drenge være drenge.... smiley
    Og så synes jeg du skal glemme ham vennen og hans lille optrin.... Det skal da ikke have lov at ødelægge din dag.. og ja kan godt være han synes du er "den dumme" men så lad ham synes det, så længe du selv ved bedre smiley

• #14   19. aug 2010 Tja.. Det er jo i princippet også ligemeget.. Blev bare lidt ked.. Men var jo selvfølgelig heller ikke meningen at jeg skulle læse det..

• #15   19. aug 2010 Mænd har behov for at være mænd,,og det kan jo godt være at din bofælle ikke ser det som et problem at du altid er med ude. Men når i er så meget sammen, så vil det jo kræve at hans kammerater engang imellem har lyst til bare at være sammen med ham, uden dig.
    Lad være med at tænke mere over det :o)

• #16   19. aug 2010 jeg kan slet ikke forså du føler dig dum. I er jo bare venner og har hvert jeres liv.

• #17   19. aug 2010 Henrik der, han har jo ikke vidst at du ville læse beskeden... Og du må vel os vide fra dig selv at blandt venner, kan tonen være hård eller anderledes, uden at der er noget ondt i det.. Kan endda være en spøj de to har gang i.. hvem ved... Jeg ville ikke lægge mere i det...
    Og ja som de andre skriver, de skal da os ha lov at være ene til tider.. Jeg gider altså heller ikke altid ha min kæreste med ud til tøserne.. smiley

• #18   19. aug 2010 Hulebjørnen: Du har ret.. vil lade det ligge her så.. smiley Tusind tak for jeres svar..
    Ville sgu ønske at jeg kunne lade være med at tage tingene så tungt.. Det gør jeg vist generelt for tit...

Nogen der har tips til at komme af med den dumme vane?

• #19   19. aug 2010 Nu skal du lige huske en meget vigtig detalje.... Den besked var ikke til dig, altså kan du ikke tillade dig at tolke ordlyden. Den var til din kammerat som måske ikke helt fatter det når vennerne spørger pænt om de skal ses uden dig.

Altså er det ikke for at træde på dig han pointerer at det kun er din ven der skal komme, men fordi din ven skal fatte at han skal komme alene for en gangs skyld.

• #20   19. aug 2010 Hvis i i forvejen "kun er roommates" er det vel meget normalt man IKKE deltager i hinanden sociale omgangs kreds....??
    Jeg ville ikke lægge noget i det som de andre også skriver.
    Det har vist ikke noget at gøre med om du er velkommen i fremtiden eller ej, men som de andre også¨skriver er det noget drenge har sammen nogen gange....

Min lillebror har f.eks huset fuld af "drenge venner" når der er fodbold, selv da hans kæreste boede der var "hun ikke inviteret" når "boys'ne kom til fodbold"

Tror ikke du skal lægge noget i det, det ville jeg ikke have gjort..

• #21   19. aug 2010 Tina: Du har helt ret:) Tak smiley

Wendy: Altså vi er bedste venner og har samme omgangskreds, så jo, i vores tilfælde er det normalt smiley
    Men forstår godt hvad du mener.. OG det er også okay..

JEg var vist lige lidt for forhastet der..

• #22   20. aug 2010 Tror nu ikke det har noget at gøre med at fyre ikke gider tøse. 99,9% af mine venner er fyre fordi jeg trives bedst sådan... Men mange af mine venner gider ikke altid man har kærester/andre venner med. Fx. gider mine venner ikke altid at min kæreste er med. De er jo mine venner og man har da ting man kun fortæller dem man har som nære venner. Synes ikke du skal føle dig stødt. Måske han bare vil poíntere at der er noget han gerne vil snakke med ham om? Noget særligt kun mellem dem? Hvis det er kan du jo bare spørge dem om der er noget jo?

• #23   20. aug 2010 Det kan også være en fejl i ordbogen på telefonen smiley Det er tit hvis jeg skriver ikke, så skriver den det med stort og lægger jeg ikke lige mærke til det så skal jeg høre for at jeg er en sur *bip* og bla bla smiley Håber IKKE det har ødelagt din nattesøvn... smiley

• #24   20. aug 2010 Hvis han altid har dig med, forstår jeg godt, at hans ven skriver DU.. Man vil jo gerne være sammen med sine venner uden der altid er en evt pige med, i deres tilfælde.. Piger hygger jo os anderledes når der ik er fyrer tilstede.

Kommentér på:
Er jeg for sippet/sart?? :s

Annonce