Udd. til hundemassør Udd. til hundemassør
Jeg står her som 17-årig og ikke ved hvad jeg vil UDOVER at jeg ønsker at være massør inden for heste og hunde MEN for det første kræver det penge af lægge ud, bil, kørekort og eventuelt en bestemt alder PLUS at man ikke kan leve af det.
Jeg kan kun sige at jeg VIRKELIG ønsker at gøre dyremassage til en livsstil for mig. Det er noget der falder mig så naturligt. Jeg har selv hest og hund og praktisere, læser og øver mig men synes ikke det fører til noget andet end jeg skal vente flere år på det.
Kan det virkelig være rigtig?? :-(( Synes det er så trist at jeg ikke kan komme til at lave det jeg vil før om lang tid.
Er der nogen herinde der er eksamineret hundemassør sågar hestemassør som kan fortælle mig lidt om jeres vej dertil. Jeg har besøgt www.hundemassor.dk og der er alderskravet minimum 24 år pga tilrettelagt voksenundervisning men jeg kan ikke finde andre sider hvor uddannelsen tilbydes. Jeg VED at jeg ikke kan leve af enten eller, men måske på halv tid hvis jeg har begge i baglommen og et alment job??
Er det hele langt ude eller kan det faktisk lade sig gøre??
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Udd. til hundemassør