{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.490 visninger | Oprettet:

ahhggrr, TDC Fejlmelding... {{forumTopicSubject}}

Jeg skal lige ud med det :o((((((

Hvor er det da træls, min fastnet er endnu engang i stykker og jeg har i hærdigt prøvet en hel time at komme igennem til TDC's fejlmelding. Har siddet med noget frygteligt højt musik i øret 2 x ½ time! UDEN at komme igennem.
Der er støj på linien og den dutter optaget!!!

Hvor må det firma da have problemer med deres produkt siden der er så meget kø på linien.... Og få medarbejder!!!

Så så jeg man kunne fejlmelde online. Jubii, tænkte jeg.... Jeg udfylder i lyntempo og trykker send:
*Store øjne*," Vi vil behandle din sag om 4-6 arbejdsdage".... Det kan jeg da ikke bruge til en s****!!! Håber da ikke den står og tikker penge, når den nu melder optaget?

Tror jeg prøver at ringe igen imorgen....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ahhggrr, TDC Fejlmelding...
  • #1   18. aug 2010 Der er nok mange problemer, pga vand i ledningerne fordi det har regnet så meget.

  • #3   18. aug 2010 Ikke meget fair over at man skal betale for at få lov at fejlmelde lortet uden at bruge hele dagen på at sidde i kø....?

  • #4   18. aug 2010 Bilforsikring??

    Jeg mener, at når man betaler for et produkt - internet feks, og produktudbyderen ikke leverer varen efter aftale (nettet virker ikke), så synes jeg ikke det er fair man skal betale noget som helst for at få lov at fejlmelde det uden at være tvunget til at høre på ventemusik i flere timer...?


  • #6   18. aug 2010 Rettelse så andre end mig forstår..

    Dui kan betale 70 kr for at slippe for at sidde i kø når vores produkt ikke virker eller... du kan tilbringe timer med dårlig musik i øregangen gratis fordi vores produkt ikke virker..

    Der burde da være gratis fejlmelding og hurtig respons til alle kunderne?


  • #8   18. aug 2010 Jeg synes der er kæmpe forskel, og det slet ikke kan sammenlignes.

    Men et falck-abonnement kan vi sammenligne det med..

    Du betaler for ydelsen - vi rykker ud inden for 4 timer.
    Du betaler ekstra - vi skynder os.


  • #9   18. aug 2010 Ja det er skide træls med ventetid.

    Men når man tænker på hvor meget vand der kommer ned pt. så synes jeg det er helt forståligt med ventetiden...



  • #10   18. aug 2010 Binne - Jeg holder ikke dig personligt ansvarlig; du er jo ikke TDC ; )

    Bare så du ikke tror at jeg bliver vrissen på dig personligt over at de laver sådan et "tilbud" *GG*


  • #11   18. aug 2010 Binne! Så tror jeg da jeg kommer og besøger dig i butikken imorgen ;o)

    Men jeg vil altså ikke betale en dyt mere, bare for at komme hurtigere igennem. Jeg synes fastnet er dyrt nok i forvejen, hvis man ser på hvor lidt man efterhånden bruger det!
    Når man betaler så meget i abonnement mener jeg også man skal have noget for pengene. Her mener jeg bla at kunne fejlmelde sin telefon og få den lavet umiddelbart efter - ikke flere uger.... Jeg tror bare, jeg har fået nok nu, fordi det er bestemt ikke første gang. Jeg har ofte haft teknikker osv herude også går der knap 3-6 mdr så er det galt igen! Forrige gang tog det 3 uger inden de kunne sende én. Jeg gjorde meget opmærksom på at fra den og den dato var vi bortrejst ( Brasilien) og alligevel lå der et kort i postkassen da vi kom hjem, at der havde været en teknikker efter aftale og bla bla bla. Det er sgu dårlig service...

    Binne, du skal slet ikke stå ansvarlig for dette. Du arbejder der jo bare smiley


Kommentér på:
ahhggrr, TDC Fejlmelding...

Annonce