Tilmeldt:
28. jul 2007 Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
ahhggrr, TDC Fejlmelding... {{forumTopicSubject}}
Jeg skal lige ud med det :o((((((
Hvor er det da træls, min fastnet er endnu engang i stykker og jeg har i hærdigt prøvet en hel time at komme igennem til TDC's fejlmelding. Har siddet med noget frygteligt højt musik i øret 2 x ½ time! UDEN at komme igennem.
Der er støj på linien og den dutter optaget!!!
Hvor må det firma da have problemer med deres produkt siden der er så meget kø på linien.... Og få medarbejder!!!
Så så jeg man kunne fejlmelde online. Jubii, tænkte jeg.... Jeg udfylder i lyntempo og trykker send:
*Store øjne*," Vi vil behandle din sag om 4-6 arbejdsdage".... Det kan jeg da ikke bruge til en s****!!! Håber da ikke den står og tikker penge, når den nu melder optaget?
Tror jeg prøver at ringe igen imorgen....
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.873
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Jeg mener, at når man betaler for et produkt - internet feks, og produktudbyderen ikke leverer varen efter aftale (nettet virker ikke), så synes jeg ikke det er fair man skal betale noget som helst for at få lov at fejlmelde det uden at være tvunget til at høre på ventemusik i flere timer...?
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Dui kan betale 70 kr for at slippe for at sidde i kø når vores produkt ikke virker eller... du kan tilbringe timer med dårlig musik i øregangen gratis fordi vores produkt ikke virker..
Der burde da være gratis fejlmelding og hurtig respons til alle kunderne?
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Men et falck-abonnement kan vi sammenligne det med..
Du betaler for ydelsen - vi rykker ud inden for 4 timer.
Du betaler ekstra - vi skynder os.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
Men når man tænker på hvor meget vand der kommer ned pt. så synes jeg det er helt forståligt med ventetiden...
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Bare så du ikke tror at jeg bliver vrissen på dig personligt over at de laver sådan et "tilbud" *GG*
jul 2007
Følger: 21 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.335
Men jeg vil altså ikke betale en dyt mere, bare for at komme hurtigere igennem. Jeg synes fastnet er dyrt nok i forvejen, hvis man ser på hvor lidt man efterhånden bruger det!
Når man betaler så meget i abonnement mener jeg også man skal have noget for pengene. Her mener jeg bla at kunne fejlmelde sin telefon og få den lavet umiddelbart efter - ikke flere uger.... Jeg tror bare, jeg har fået nok nu, fordi det er bestemt ikke første gang. Jeg har ofte haft teknikker osv herude også går der knap 3-6 mdr så er det galt igen! Forrige gang tog det 3 uger inden de kunne sende én. Jeg gjorde meget opmærksom på at fra den og den dato var vi bortrejst ( Brasilien) og alligevel lå der et kort i postkassen da vi kom hjem, at der havde været en teknikker efter aftale og bla bla bla. Det er sgu dårlig service...
Binne, du skal slet ikke stå ansvarlig for dette. Du arbejder der jo bare
ahhggrr, TDC Fejlmelding...